Lexus_RC_F_STU_003_0

Μία πρόχειρη αναζήτηση στο Google, αποκαλύπτει την πολωτική φύση της “spindle” γρίλιας της Lexus. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους πάλι όχι. Το σίγουρο είναι ότι κανέναν δεν αφήνει αδιάφορο με τις απόψεις να τείνουν προς τα άκρα. Αυτοί που δεν ενθουσιάζονται όμως με την γρίλια, θα πρέπει να την συνηθίσουν αφού σύμφωνα με τον σχεδιαστή της Lexus, Yasuo Kajino, θα μείνει όσο χρειαστεί και φυσικά, θα εξελίσσεται με το πέρασμα του χρόνου.

Η εξέλιξη της γρίλιας έχει ήδη αρχίσει να συμβαίνει αφού στο GS για παράδειγμα, η γρίλια χωρίζεται οριζόντια από μία μπάρα στο χρώμα του αμαξώματος ενώ στο IS, η μπάρα αυτή είναι μαύρη. Η πιο “έντονη” εκδοχή της παρουσιάστηκε δε στο LF-C2 με την γρίλια να αλλάζει μορφή ανάλογα με την γωνία θέασης.

Για να πετύχουμε στην premium κατηγορία, δεν μπορούμε απλά να κάνουμε ό,τι κάνουν οι Γερμανικές εταιρίες. Για να έχουμε διάρκεια, πρέπει να διαφέρουμε από τις άλλες μάρκες.

Δήλωσε ο Kajino-san και δεν έχει άδικο. Άλλωστε, ενώ ο Αντιπρόεδρος της Lexus στις Η.Π.Α., Jeff Bracken παραδέχθηκε πως δέχεται συχνά τηλέφωνα από πελάτες της εταιρίας που δεν τους αρέσει η γρίλια, οι πωλήσεις της Lexus στην χώρα μαρτυρούν πως μάλλον κάτι γίνεται σωστά…