169333634-135171872014

Από το 2014 η FIA βρήκε τρόπο να παίρνει πίσω περισσότερα χρήματα από τις ομάδες. Η ομοσπονδία χρεώνει πλέον κάθε ομάδα με ένα μίνιμουμ ποσό για τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα, το οποίο αυξάνεται ανάλογα με τους βαθμούς που μάζεψε την προηγούμενη χρονιά. Αυτά είναι τα χρήματα που βοηθούν την ομοσπονδία να καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα.

Πέρυσι, η πρωταθλήτρια Red Bull πλήρωσε 4.576.000$ για να μπορέσει να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα του 2014, που ήταν και το μεγαλύτερο ποσό, με τις υπόλοιπες ομάδες να βάζουν ανάλογα το χέρι στην τσέπη. Φέτος, οι τιμές ανέβηκαν και το βασικό ποσό ανήλθε, από τα 508.000$, στα 516.128$.

Το 2014 για κάθε βαθμό οι ομάδες πλήρωναν 5.080$, ενώ για τη σεζόν που θα ξεκινήσει σε μερικούς μήνες, θα δώσουν 5.161$. Αντίστοιχη είναι και η αύξηση για τους βαθμούς του πρωταθλητή, αφού από 6.000$, τώρα θα πρέπει να δώσει 6.194$ για κάθε βαθμό που κέρδισε. Όλα αυτά σημαίνουν πως οι 701, βαθμοί ρεκόρ, της Mercedes για το 2014, αποτελούν και ρεκόρ τελών συμμετοχής για το πρωτάθλημα, ποσό που ξεπερνάει τα 4.800.000$. Παράλληλα, από τη μη συμμετοχή των Marussia και Caterham στο νέο πρωτάθλημα, η FIA θα χάσει κάτι παραπάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια

Ομάδα Θέση Βαθμοί Entry Fee 2015 (σε $)
Mercedes 701 4.858.122
Red Bull 405 2.606.333
Williams 320 2.167.648
Ferrari 216 1.630.904
McLaren 181 1.450.269
Force India 155 1.316.083
Toro Rosso 30 670.958
Lotus 10 567.738
Sauber 10η 0 516.128

Με εξαίρεση τη διαφορά του πρώτου από τους υπολοίπους, τα ποσά είναι αρκετά κοντά, κάτι που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση με το πως μοιράζονται τα έσοδα στις ομάδες, εκεί όπου παίζονται τα πολλά εκατομμύρια.

[Photo Copyrights: Mercedes AMG F1 Team]