2013 F1 Young Driver Test - Day 2

Οι φήμες που υπάρχουν γύρω από την ομάδα του Enstone και τους λόγους για το καθυστερημένο ντεμπούτο της Ε22, είναι πολλές. Τώρα, ο τρίτος οδηγός της ομάδας Davide Valsecchi, αφού έλυσε την συνεργασία του με τη Lotus, αναφέρει πως ούτε ο ίδιος έχει πληρωθεί από την ομάδα, για τις υπηρεσίες που προσέφερε το 2013.

Σύμφωνα με το συμβόλαιο μου, ο μισθός μου ήταν παρόμοιος με αυτόν ενός σερβιτόρου. Δεν με έχουν ακόμη πληρώσει. Είμαι όμως βέβαιος, ότι τη στιγμή που θα είναι σε θέση να το πράξουν, θα καλύψουν το χρέος τους.

Είμαι ευγνώμων προς τη Lotus που με επέλεξε ως τρίτο οδηγό, χωρίς να ζητήσει τίποτα σε αντάλλαγμα. Δεν μπορώ να παραπονεθώ. Όσο για το μέλλον μου, προσπαθήστε να ψάξετε για δουλειά ως τρίτος οδηγός, χωρίς να πληρώνετε ούτε ένα ευρώ! Μιλάμε για μια ομάδα που θα μπορούσε να πουλήσει τη θέση για τουλάχιστον δύο ή 3.000.000€.


Σύμφωνα με τα νέα entry fees, οι ομάδες πληρώνουν 6,000$ για κάθε πόντο που κέρδισαν στο προηγούμενο πρωτάθλημα, συν 500,000$ βασική χρέωση. Ο δε πρωταθλητής του κατασκευαστών, πρέπει να καταβάλει 500,000$ έξτρα, για την κατάκτησή του. Δηλαδή μιλάμε για μια μορφή ανταμοιβής στόχων προς τη FIA και όχι προς τις ομάδες!

Ομάδα Βαθμοί Θέση 2013 Entry fee 2014
Red Bull 596 4.576.000
Mercedes 360 2.660.000
Ferrari 354 2.624.000
Lotus 315 2.390.000
McLaren 122 1.232.000
Force India 77 962.000
Sauber 57 842.000
Toro Rosso 33 698.000
Williams 5 530.000
Marussia 0 10η 500.000
Caterham 0 11η 500.000

(τα ποσά είναι σε δολάρια)

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ο CEO της Lotus, Patrick Louis, παραιτήθηκε, με την ομάδα να αντιμετωπίζει δυσκολίες ως προς την κάλυψη του entry fee για το 2014. Πάντως, για να είμαστε σίγουροι για το τι ακριβώς συμβαίνει με τη Lotus, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή λίγο καιρό ακόμα, ώστε να παρουσιαστεί το νέο μονοθέσιο, να καλυφθεί το ποσό συμμετοχής για το 2014 και να ανακοινωθεί ο τρίτος οδηγός της ομάδας. Ο χρόνος και ο τρόπος με τον οποίο θα διευθετηθούν τα παραπάνω θέματα, θα μας δώσουν μια κάπως καλύτερη εικόνα για την οικονομική κατάσταση στο Enstone.

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Andrew Ferraro/Lotus F1 Team]