Tesla Roadster

Η Tesla στα τέλη του 2014 ανακοίνωσε πως το Roadster θα φορέσει αναβαθμισμένες μπαταρίες που θα του δίνουν τη δυνατότητα να έχει αυτονομία μεγαλύτερη των 640 χλμ, με το αυτοκίνητο να εξοπλίζεται και με ενημερωμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα. To Roadster 3.0 όπως το ονόμασε η Tesla, παίρνει τρεις βελτιώσεις. Αρχικά η μπαταρία του έχει αναβαθμιστεί και φτάνει τα 70 kWh, προσφέροντας 31% περισσότερη ενέργεια σε σχέση με τις προηγούμενες μπαταρίες. Στη συνέχεια η Tesla έχει βελτιώσει αεροδυναμικά το Roadster, μειώνοντας τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας από το 0,36 Cd σε 0,31 Cd, και τέλος, μείωσε την αντίσταση κύλισης, τοποθετώντας νέα ελαστικά, από τα 11 κιλά/τόνο, σε 8,9 κιλά/τόνο.

Τώρα η Tesla ανακοίνωσε πως κατάφερε με το Roadster 3.0 να καλύψει σε πραγματικές συνθήκες, απόσταση 340 μιλίων (550 χλμ) από το San Jose στη Santa Monica Pier χωρίς να σταματήσει για να φορτίσει τις μπαταρίες του. Κατά τη διάρκεια του 6ωρου ταξιδιού, οι δοκιμαστές της Tesla ενεργοποίησαν το cruise control όταν βγήκαν στην εθνική οδό, ενώ ενεργοποίησαν και τον κλιματισμό για 40 λεπτά. Όταν έφτασαν στον προορισμό τους, το Roadster είχε ακόμη 20 μίλια (32 χλμ) αυτονομία.

Ένα καλό βήμα για τη Tesla που αναμένει να μας πει πότε το πακέτο θα βγει στην αγορά και το πόσο αυτό θα κοστίζει. Ο Musk έχει επιβεβαιώσει πως οι αναβαθμισμένες μπαταρίες με μεγαλύτερη αυτονομία θα τοποθετηθούν μακροπρόθεσμα και στο Model S.