Volvo_V40_Τ4_R_Design_Polestar04

Έχοντας δοκιμάσει και τους τρεις “παίχτες” της premium hatchback κατηγορίας, δε μπορείς να αφήσεις έξω τη Volvo. Η πρόταση της σουηδικής εταιρίας είναι το V40, με το αυτοκίνητο να βρίσκεται στην αγορά περίπου δυόμιση χρόνια.


Όπως μπορεί να ξέρεις, από το 2010 η Volvo ανήκει στον κινεζικό όμιλο Zhejiang Geely Holding Group. Όμως, η ιστορία της είναι μεγάλη καθώς ιδρύθηκε το 1927 στο Gothenburg της Σουηδίας από την SKF, παγκόσμιο κολοσσό στην κατασκευή ρουλεμάν, και έως το 1999 ανήκε στη μητρική AB Volvo, οπότε και πωλήθηκε στη Ford. H τελευταία ίδρυσε την ίδια χρονιά την PAG (Premier Automotive Group), ένα θυγατρικό οργανισμό του οποίου σκοπός ήταν η διαχείριση και επίβλεψη των high-end brands της μητρικής, όπως τη Lincoln και Mercury, την Aston Martin, τη Jaguar, τη Land Rover και τη Volvo. Το Σεπτέμβρη του 2006, ο Allan Mulally έγινε πρόεδρος της Ford, η PAG αρχίζει να διαλύεται και οι εταιρίες να πωλούνται, με τη Volvo να πέφτει στα χέρια των Κινέζων μετά από δύο χρόνια διαπραγματεύσεων έναντι του ποσού των $1,8 δισεκατομμυρίων. Με τα σημερινά δεδομένα παρατηρώντας όλες τις εταιρίες που ακολούθησαν το δρόμο τους, αλλά και για την Ford, δείχνουν ότι η συνύπαρξη τους κάτω από την ίδια στέγη μόνο ζημιογόνα ήταν.

Η Volvo στο συγκεκριμένο segment δεν είναι πρωτοεμφανιζόμενη, καθώς το 1975 υπήρξε το Volvo 66, για να ακολουθήσει το Volvo 300 και αρκετά αργότερα και μέσα στη δεκαετία των ’00s, το γνωστό σε όλους C30, με την εμπορική του επιτυχία να αμφισβητείται. Το όνομα V40, επίσης, δεν είναι νέο στη γκάμα της εταιρίας, καθώς αποτελούσε την station wagon έκδοση του S40, που κυκλοφορούσε από το 1995 μέχρι το 2004, για να καταλήξουμε στο σημερινό V40, που παρουσιάστηκε το 2012. Ο σχεδιασμός του είναι αποτέλεσμα του Αμερικάνου Chris Benjamin και είναι το τελευταίο μοντέλο της σουηδικής εταιρίας που διατηρεί κοινή καταγωγή με τη Ford, και συγκεκριμένα το Focus, ενώ προσφέρεται αποκλειστικά σε πεντάπορτη έκδοση

H μέχρι τώρα πορεία του έχει δείξει ότι έχει καταφέρει να “κλέψει” πωλήσεις τόσο από τους premium ανταγωνιστές του, όσο και από τα υπόλοιπα φθηνότερα μοντέλα της κατηγορίας, καθώς στα δυόμιση αυτά χρόνια έχει πουλήσει περίπου 200.000 αυτοκίνητα, κυρίως μέσω του ελκυστικού και νεανικού σχεδιασμού, της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, αλλά και του value for money.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Ροπή
  • Φρένα
  • Ποιότητα κύλισης
  • Κυβισμός – Δύναμη
  • Συστήματα ασφαλείας
  • Τιμή

Στα μείον

  • Χώροι για τους επιβάτες
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Μικρό πορτ-παγκάζ