TEST PRE-CAMPIONATO F1/2015

Οι δυο ομάδες δεν έκαναν κάτι το ριζοσπαστικό φέτος, αφού και το 2014 είχαν παρόμοιες βάσεις, στις οποίες στηριζόταν η εμπρός κάμερα. Θέλοντας να αποσπάσουν και το παραμικρό αεροδυναμικό πλεονέκτημα, οι μηχανικοί τους ερμήνευσαν τον κανονισμό που ορίζει το μήκος της κατασκευής στα 150mm, ως 150mm οριζόντια, με την FIA να επιμένει πως αυτό το νούμερο θα πρέπει να περιλαμβάνει και το κάθετο μήκος.

Παρόμοια τύχη είχε και το σχέδιο της Toro Rosso στην STR10, με την ομάδα να αλλάζει την βάση της κάμερας στο πρώτο τεστ της Βαρκελώνης, κάτι που θα πρέπει να κάνουν και οι MercedesFerrari, το αργότερο μέχρι την έναρξη της σεζόν στη Μελβούρνη. Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο, πως η Red Bull είχε δοκιμάσει την πιο ευφάνταστη λύση πέρσι, η οποία φυσικά και απαγορεύτηκε, τοποθετώντας την εμπρός κάμερα στο vanity panel της μύτης του μονοθεσίου.

Η Ferrari είχε κλέψει τα φώτα κατά τη διάρκεια του πρώτου τεστ στη Χερέθ, ενώ τα πήγε καλά και στο τετραήμερο της Βαρκελώνης. Εκεί, όμως, γράφοντας 1.24.321 την τελευταία ημέρα των δοκιμών και με τη μέση μάλιστα γόμα, η Mercedes έδειξε πως πιθανότατα θα είναι και πάλι η κορυφαία ομάδα τη νέα σεζόν, με τον Nico Rosberg να δηλώνει σίγουρος για την W06.

Κοιτάζοντας τους χρόνους, δεν είναι ακόμη σαφές το πού βρισκόμαστε και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά τον ανταγωνισμό. Όμως, είμαστε σίγουροι ότι έχουμε, τουλάχιστον, ένα καλό μονοθέσιο.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]