Αόρατες οι θωρακισμένες BMW για το κράτος, με τα βουλευτικά αυτοκίνητα να μην καταργούνται… άμεσα

Σχετικά άρθρα

bouleutika autokinita

Μια από τις εξαγγελίες στις προγραμματικές δηλώσεις του νέου πρωθυπουργού του Αλέξη Τσίπρα ήταν και η πώληση των υπουργικών αυτοκινήτων, ανάμεσα τους και οι δυο θωρακισμένες BMW 750i. Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης επιχειρεί εδώ και δύο εβδομάδες να μάθει το πως και το πόσο ακριβώς αγοράστηκαν, οι δύο αλεξίσφαιρες και αλεξίβομβες -μνημονιακές- BMW, αλλά όπως αναφέρει ο Βηματοδότης, ο υπουργός Γ. Κατρούγκαλος διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πουθενά ούτε εντολή για την αγορά τους, ούτε τιμολόγια ούτε καμία απόδειξη για την παραλαβή τους. Έτσι οι δύο θωρακισμένες BMW 750i, που οι φήμες θέλουν να αγοράστηκαν έκαστη έναντι του ποσού των 750.000 ευρώ, είναι αόρατες για το κράτος, μιας και δεν υπάρχουν σε κανένα κρατικό έγγραφο, οδηγώντας στο συμπέρασμα πως έχουν αγοραστεί από τα μυστικά κονδύλια της κυβέρνησης που δεν ζητούνται αποδείξεις.

Τα βουλευτικά αυτοκίνητα έχουν γίνει το μήλο της έριδος για τους Βουλευτές, με μερικούς του ΣΥΡΙΖΑ να ζητούν από την Πρόεδρο της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της ΚΟ του κόμματος, πως τα αυτοκίνητα είναι εργαλείο δουλειάς και πως δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να πάρουν ιδιωτικό ΙΧ, επιχειρηματολογώντας δε, πως θα αναγκαστούν να μετακινούνται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε διαφορετική περίπτωση.

Μερικοί Βουλευτές ζητούν να μην υπάρξει οριζόντια κατάργηση των βουλευτικών αυτοκινήτων και να μπουν οικονομικά κριτήρια, με την πρόεδρο της Βουλής να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μειωθεί το κονδύλι για τα βουλευτικά αυτοκίνητα, όμως φέρεται να υποσχέθηκε ότι θα τα διατηρήσουν καθώς η κλήρωση θα γίνει κανονικά. Τα βουλευτικά αυτοκίνητα έχουν αποκτηθεί με το σύστημα του leasing και το συμβόλαιο τους, με τη συγκεκριμένη εταιρεία, λήγει στο τέλος του 2015 και δύσκολα αυτό μπορεί να σπάσει.

Έτσι, θα συνεχίσουν οι βουλευτές να έχουν αυτό το προνόμιο τουλάχιστον για άλλους δέκα μήνες, εκτός αν οι ίδιοι αρνηθούν να το παραλάβουν. Είτε θελήσουν λιμουζίνα είτε όχι, δεν γίνεται καμία εξοικονόμηση χρημάτων, αφού έτσι και αλλιώς η Βουλή (δηλαδή οι φορολογούμενοι) τα έχουν ήδη προπληρώσει για όλο το 2015.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...
Autoblog.gr