IMG_5426

Στην έκθεση της Γενεύης η Alfa Romeo παρουσιάζει τα 4C Spider, Giulietta Collezione και MiTo Racer. Την 4C Spider την είδαμε στην αρχή του έτους στην έκθεση του Detroit, και τώρα το μοντέλο κάνει πανευρωπαϊκό ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης. Στο περίπτερο της Alfa βρίσκεται μια λευκή και μια κίτρινη 4C Spider, η οποία διαθέτει μικρή, αφαιρούμενη υφασμάτινη, ή προαιρετικά, μία ανθρακονημάτινη. Από εκεί και πέρα, σε σχέση με την 4C coupe, νέα είναι τα εμπρός φωτιστικά σώματα, το κάλυμμα του κινητήρα με τους 3 λειτουργικούς αεραγωγούς και την μικρή αεροτομή λίγο πιο πίσω, τα LED –πλέον- πίσω φωτιστικά σώματα και ο αεραγωγός στο κάτω μέρος του πίσω αριστερού φτερού. Κλείνοντας με τα της εμφάνισης, στο πίσω μέρος η standard 4C Spider έχει τις δύο απολήξεις της εξάτμισης, όπως και η Coupe, αλλά η κεντρική, διπλή απόληξη που είδαμε στο “preview” μοντέλο, είναι της Akrapovic και αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.

Νέα για την 4C Spider είναι και 4 σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος με διάσταση από 17 έως και 19 ίντσες που φιλοξενούν τα φρένα με τις ασημί, κόκκινες, κίτρινες ή μαύρες δαγκάνες. Ο εκάστοτε πελάτης, μπορεί να διαλέξει ένα από τα 7 χρώματα στα οποία είναι διαθέσιμο το μοντέλο, συμπεριλαμβανομένου του νέου, Giallo, που βλέπεις στις φωτογραφίες ενώ για το εσωτερικό, είναι διαθέσιμοι 6 συνδυασμοί και δύο διαφορετικά υλικά. Εκεί, βρίσκουμε δύο δερμάτινα καθίσματα, το flat-bottom τιμόνι, πίσω του τον 7-ιντσο, ψηφιακό πίνακα οργάνων, στα πόδια του οδηγού τα αλουμινένια πεντάλ και στην κονσόλα, τους ανθρακονημάτινους αεραγωγούς. Επίσης, η 4C Spider έρχεται με ηχοσύστημα της Alpine που υποστηρίζει HD Radio, SiriusXM και συνδεσιμότητα με USB και iPod.

IMG_5586

Κάτω από το κάλυμμα πίσω από τους επιβάτες, βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.75 λίτρων που αποδίδει 240 ίππους και 350 Nm ροπής και συνδυάζεται με το επίσης γνωστό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη –με paddles στο τιμόνι φυσικά- που μπορεί να αλλάξει ταχύτητα σε μόλις 130 milliseconds. Η αφαίρεση της οροφής, ευτυχώς πρόσθεσε μόλις 10 κιλά στο χαμηλό βάρος της coupe 4C με αποτέλεσμα τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική να είναι 258 km/h. Περιμένουμε την οδική συμπεριφορά της ανοιχτής 4C να μην έχει μεταβληθεί ιδιαίτερα αφού και το βάρος διατηρήθηκε χαμηλά και το chassis είναι αρκετά άκαμπτο ώστε να μην υπάρχουν στρεβλώσεις. Παράγει 1,1 G κατά την επιτάχυνση και 1,25 όταν φρενάρει.

Η 4C Coupe θα βρίσκεται και αυτή στο περίπτερο, με το αυτοκίνητο να διαθέτει νέα carbon μπροστά φωτιστικά σώματα, νέο Hi-Fi ηχοσύστημα, με τους αισθητήρες παρκαρίσματος και το cruise control να τα συναντάμε στον βασικό εξοπλισμό.

_DSF9855

Η Alfa Romeo Giulietta Collezione θα είναι διαθέσιμη από τον Απρίλιο έχοντας νέες ζάντες 17″ (διαθέσιμες και σε 18″), μαύρη οροφή, μαύρους καθρέπτες, μαύρες/γκρι δερμάτινες επενδύσεις, χρωμιομένα διακοσμητικά και διαθέτοντας πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη με τον Euro 6 Multijet turbodiesel 1.6 JTDM 120 ίππων (επιτέλους…), με μέση κατανάλωση 3,9 λίτρα/100 χλμ, εκπομπές CO2 103 γρ/χλμ (3,8 λίτρα/100 χλμ και 99 γρ/χλμ με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης), με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 10,2 δευτερόλεπτα. Στη λίστα των διαθέσιμων κινητήρων συναντάμε επίσης τον 2.0 JTDM 150 Multijet turbodiesel απόδοσης 150 και 175 ίππων, με την δυνατή έκδοση να συνδυάζεται αποκλειστικά με το TCT αυτόματο κιβώτιο (0-100 χλμ/ώρα 7,8 δευτ, τελική ταχύτητα 219 χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/χλμ και εκπομπές CO2 116 γρ/χλμ). Επίσης θα υπάρχει και ο 1.4 MultiAir απόδοσης 120 και 170 ίππων, με την δυνατή έκδοση να συνδυάζεται και αυτή αποκλειστικά με το TCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

alfa-mito-racer-3581

Τέλος, βλέπουμε και την Alfa Romeo MiTo Racer που και αυτή θα είναι διαθέσιμη στην Ευρωπαϊκή αγορά από τα τέλη του Απρίλη. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να βαφτεί σε 8 εξωτερικά χρώματα, ανάμεσά τους και ένα νέο λευκό, φορά νέες καφέ ζάντες 17″, φουσκωμένα φτέρα, καρό οροφή, καφέ καθρέπτες, χρωμιομένες λαβές, αεροτομή και χρωμιομένες απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα γκρι/καφέ δερμάτινα καθίσματα, η μαύρη οροφή, τα λογότυπα της Alfa Romeo στα μπροστά καθίσματα, το σπορ τιμόνι με χειριστήρια, τα νέα πατάκια και το σύστημα Uconnect με οθόνη αφής 5″

Μηχανικά είναι διαθέσιμο με τον 0.9 Turbo TwinAir 105 ίππων, με τον 1.4 MultiAir 140 ίππων μόνο με το TCT κιβώτιο, με τον 1.3 JTDM turbodiesel 85 ίππων, τον 1.6 JTDM 120 ίππων, με τον 1.4 GPL Turbo 120 ίππων και με τον 1.4 βενζίνης 78 ίππων.

Δελτίο Τύπου

Η Alfa Romeo στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης 2015

– Το αδιαμφισβήτητο αστέρι της έκθεσης, η Alfa Romeo 4C Spider είναι η ανοιχτή έκδοση του πολυβραβευμένου κουπέ που παρουσιάστηκε τον προηγούμενο χρόνο και είναι γνωστό για τα ισχυρά συναισθήματα που προκαλεί και την εκπληκτική οδηγική εμπειρία που προσφέρει, ενώ παντρεύει ιδανικά το ξεχωριστό design με τις επιδόσεις των εξαιρετικά ισχυρών και πολυτάλαντων κινητήρων.

– Στην έκθεση στην Ελβετία θα είναι επίσης και το πολυβραβευμένο supercar, η Alfa Romeo 4C, το τελευταίο σύμβολο της μάρκας με το design που κόβει την ανάσα και τις εξαιρετικές επιδόσεις, που εκπροσωπούν με τον καλύτερο τρόπο το σπορτίφ πνεύμα.

– Πρώτη παρουσίαση για τις νέες MiTo Racer και Giulietta Collezione.

– Η έκθεση δεν θα ήταν πλήρης χωρίς τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων “Quadrifoglio Verde” της Giulietta και της MiTo με το θρυλικό σύμβολο που από το 1923 χαρακτηρίζει τις πιο δυνατές Alfa Romeo.

Η Alfa Romeo επιστρέφει στην έκθεση της Γενεύης με ένα υψηλών προδιαγραφών περίπτερο. Για άλλη μια φορά, είναι η σπορ ψυχή της μάρκας που κλέβει την παράσταση, με ονειρικά “spider”, υψηλών επιδόσεων μοντέλα, αλλά και διαχρονικά κλασικά στοιχεία που τονίζουν την μοναδικότητα της Alfa Romeo στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα.

Για πάνω από έναν αιώνα, η Alfa Romeo έχει αφιερωθεί σε αυτούς οι προσδοκίες των οποίων από το αυτοκίνητο πηγαίνουν πέρα από την αντίληψη του «χρήσιμου για μεταφορές» μέσου, επιθυμώντας «πραγματικά δυνατά συναισθήματα». Ο χώρος του περιπτέρου προσαρμόζεται ιδανικά στις αισθήσεις που μόνο μια Alfa Romeo μπορεί να προσφέρει με την ποιότητα της στην αμεσότητα, τη δύναμη και την ασφάλεια.

Alfa Romeo 4C Spider και Coupé Το αστέρι του περιπτέρου της Alfa Romeo είναι φυσικά η 4C Spider. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση του Detroit του 2015, στη Γενεύη δίνει το παρών η έκδοση της γεωγραφικής περιοχής EMEA. Η νέα Alfa Romeo 4C Spider συνδυάζει την ευχαρίστηση της οδήγησης ενός αυτοκινήτου με ανοιχτή οροφή με την σπορτίφ αίσθηση και τα μινιμαλιστικά χαρακτηριστικά της πολυβραβευμένης 4C. Δύο 4C Spider θα κοσμούν το περίπτερο της Γενεύης: μία λευκή Madreperla, σε κομψή αντίθεση με το μαύρο δάπεδο του περιπτέρου, και η άλλη σε σπορ κίτρινο Prototype.

Ο ρόλος της 4C Spider είναι τώρα να διατηρήσει και να προωθήσει την αντίληψη της αυτοκίνησης που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2007 με το πρωτότυπο 8C Competizione και εξελίχθηκε με άλλα εκπληκτικά αυτοκίνητα όπως η 8C Spider (2008), η 4C Coupé (2013), και Alfa Romeo 4C Spider Concept που παρουσιάστηκε στο σαλόνι της Γενεύης το 2014.

Το ανοιχτό αυτοκίνητο που αποτελεί την πληρέστερη έκφραση της φιλοσοφίας της Alfa Romeo για «λειτουργική ομορφιά» Made-in-Italy, ξεχωρίζει με το υπερελαφρύ «μονοκόκ» αμάξωμα από ανθρακονήματα, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά της F1, που επιτρέπει έναν απίστευτο λόγο βάρους/ισχύος 138 HP/l και επιδόσεις επιπέδου supercar. Τα εμπρός και πίσω τμήματα του «σασί» και το πλαίσιο στήριξης του κινητήρα είναι από αλουμίνιο. Για να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, χρησιμοποιήθηκε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα για το παρμπρίζ, ενώ ένα αλουμινένιο «ρόλμπαρ» προσφέρει σημεία στήριξης για το πίσω «καπό». Οι μηχανικοί της Alfa Romeo βελτιστοποίησαν ακόμα και το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα, χρησιμοποιώντας 10% πιο λεπτό γυαλί για τη μείωση του βάρους κατά 15%. Εμπνευσμένη από την 33 Stradale, η Alfa Romeo 4C Spider χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα στο κέντρο όπως αυτό το θρυλικό αυτοκίνητο και ακολουθεί την ίδια παράδοση του χαμηλού βάρους.

Η προηγμένη τεχνολογία, η οποία περιλαμβάνει τον εξολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1750 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό, intercooler και διπλό συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, εξασφαλίζει επιδόσεις supercar: τελική ταχύτητα 257 χλμ./ώρα, 0 – 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, πλευρική επιτάχυνση 1,1 g και επιβράδυνση 1,25 g στο φρενάρισμα. Ιδανικά συνδυάζονται με τον συγκεκριμένο κινητήρα το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και ο επιλογέας Alfa DNA, που μετατρέπουν την 4C Spider σε επέκταση του οδηγού.

Η Alfa Romeo 4C Spider χρησιμοποιεί λύσεις που προέρχονται από τους αγώνες για να εξασφαλίσει κορυφαίο κράτημα και ευελιξία. Η μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιεί ένα σύστημα με διπλά «επάλληλα ψαλίδια», για άμεση και «αφιλτράριστη» επικοινωνία με τον οδηγό. Πίσω μια εξέλιξη του συστήματος Μακφέρσον εξασφαλίζει κορυφαίο κράτημα και οδική συμπεριφορά, ακόμα και στους πιο ακραίους ελιγμούς. Οι αναρτήσεις είναι κατασκευασμένες από υψηλής αντοχής χάλυβα και αλουμίνιο. Γι’ αυτούς που θέλουν το μέγιστο κράτημα, θα είναι διαθέσιμο ένα κιτ ανάρτησης (Track Package) με υψηλής απόδοσης αμορτισέρ, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές ράβδους, μεγαλύτερους τροχούς και λάστιχα Pirelli P-Zero “AR Racing”. Σε πλήρη αρμονία με το υπερελαφρύ αμάξωμα της 4C Spider, το σύστημα διεύθυνσης δεν έχει υποβοήθηση, για μείωση του βάρους, αλλά και για να εξασφαλίζει εξαιρετική αίσθηση στον οδηγό. Το σύστημα των φρένων έχει 4 αεριζόμενους διάτρητους δίσκους, με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στους μπροστινούς τροχούς, προσφέροντας επιβράδυνση φρεναρίσματος 1,25 g.

Στο περίπτερο θα εκτίθεται επίσης, σε χρώμα Rosso Competizione Red, η Alfa Romeo 4C Coupé, το τελευταίο σύμβολο της μάρκας που κόβει την ανάσα σχεδιαστικά και εντυπωσιάζει με τις εξαιρετικές επιδόσεις της. Δεν είναι τυχαίο, ότι από τη στιγμή της παρουσίασης του στο Σαλόνι της Γενεύης το 2013, αυτό το ελκυστικό κουπέ έχει κερδίσει ένα σωρό βραβεία και διακρίσεις.

Η πολυβραβευμένη Alfa Romeo Coupé ανανεώνεται για να εκφράσει το πνεύμα της 4C – το οποίο είναι να βρίσκεται πάντοτε στην κορυφή στους τομείς της τεχνολογικής καινοτομίας και της προσοχής στη λεπτομέρεια – με ακόμη καλύτερο τρόπο. Ο επιπλέον εξοπλισμός της νέας βελτιωμένης έκδοσης περιλαμβάνει τώρα το ηχοσύστημα Alfa Hi-Fi, σώμα φωτιστικών από carbon fibre με φώτα bi-led, και κάλυμμα και κιτ φροντίδας του αυτοκινήτου της Alfa Romeo. Στον κατάλογο των δωρεάν επιπρόσθετων στοιχείων συναντά κανείς τους αισθητήρες παρκαρίσματος και το cruise control.

Οι νέοι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν την 4C με φώτα bi-xenon και το νέο χρώμα “prototype yellow”, που συνδυάζεται με μαύρο δέρμα (ή μαύρο δέρμα και μικροΐνες) και κίτρινες ραφές.

Alfa Romeo Giulietta Collezione Με τη νέα έκδοση Collezione στη Γενεύη, η οποία θα είναι έτοιμη προς διάθεση στις ευρωπαϊκές αγορές τον Απρίλιο, η Alfa Romeo Giulietta επιβεβαιώνει τον ηγετικό της ρόλο στην κατηγορία της.

Η νέα έκδοση Collezione τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας: είναι προορισμένη για απαιτητικούς και κομψούς πελάτες που δίνουν μεγάλο βάρος στην προσοχή στη λεπτομέρεια και ψάχνουν για ένα ελκυστικό στιλ σε ένα αυτοκίνητο που θα είναι ξεχωριστό εμφανισιακά χωρίς να είναι λιγότερο «ουσιαστικό» σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την απόδοση του.

Η νέα Giulietta Collezione χρησιμοποιεί μαύρους πλευρικούς καθρέφτες και ζάντες 17” (ειδικές ζάντες 18” είναι διαθέσιμες κατόπιν παραγγελίας). Για περισσότερο κομψή εμφάνιση και μεγαλύτερη ελκυστικότητα, κατόπιν παραγγελίας, η Giulietta Collezione είναι επίσης διαθέσιμη με χρωματικό κοντράστ με μαύρη ηλιοροφή σε υπέροχο χρωματικό συνδυασμό με τους τροχούς του αυτοκινήτου.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια και τα κορυφαία υλικά που χαρακτηρίζουν το στιλ Made-in-Italy βρίσκονται και στο κομψό, μαύρο εσωτερικό, με το νέο δίχρωμο (μαύρο και γκρι) υψηλής ποιότητας δερμάτινο κάθισμα και τις γκρι satin-chrome λεπτομέρειες στο ταμπλό, στις πόρτες και το κεντρικό τούνελ.

Η νέα Giulietta Collezione είναι καλά εξοπλισμένη με στάνταρ 6 αερόσακους, το Alfa DNA (με Q2 και DST), το νέο ESC (με ASR και Hill Holder), φώτα ομίχλης και αισθητήρα πίεσης ελαστικών. Όπως πάντα, ο στάνταρ εξοπλισμός προσφέρει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό για μέγιστη άνεση, ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, ράδιο αφής με CD/MP3, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια του ηχοσυστήματος, ηλεκτρική λειτουργία στους εξωτερικούς καθρέφτες, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, και αισθητήρες βροχής και φώτων.

Η ειδική έκδοση Collezione προσφέρει επίσης Bluetooth μέσω της συσκευής πολυμέσων Uconnect με οθόνη αφής 5” (6.5” κατά παραγγελία), θύρα Aux-in, θύρα USB και φωνητικές εντολές. Το σύστημα των 6.5” προσφέρει επίσης πλοήγηση SatNav με χάρτες 3D, και τη λειτουργία “One Step Voice entry Destination’” για φωνητικές εντολές στην εύρεση διεύθυνσης. Και τα δυο συστήματα έχουν εξελιχτεί σε συνεργασία με κορυφαίους στους τομείς τους συνεργάτες, όπως η Harman και η Here Auto για το UConnect 6.5” και η Continental για το UConnect 5”.

Ο νέος turbodiesel Multijet δεύτερης γενιάς 1.6 JTDM 120 bhp Euro 6 είναι αυτός που συνεργάζεται με την Collezione: ο τέλειος συνδυασμός δύναμης, επιδόσεων, οικονομίας καυσίμου και σεβασμού προς το περιβάλλον. Επιταχύνει ως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα με μέση κατανάλωση 3,9 l/100 km και μόλις 103 g/km CO2 στον συνδυασμένο κύκλο (3,8 l/100 km και 99 g/km of CO2 με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης).

Τέσσερις ακόμα κινητήρες είναι διαθέσιμοι: ο δεύτερης γενιάς turbo-diesel Multijet 2.0 JTDM 150 HP και 2.0 JTDM 175 HP, ο τελευταίος με το κιβώτιο Alfa TCT, και ο βενζινοκινητήρας τούρμπο 1.4 MultiAir 120 και 170 HP, ο τελευταίος αποκλειστικά επίσης με το Alfa TCT.

Alfa Romeo MiTo Racer Με το σπορ στιλ της και την τεράστια προσωπικότητα στο δρόμο, που την κάνουν σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, η νέα MiTo Racer κάνει την πρώτη της εμφάνιση στη Γενεύη, στοχεύοντας σε πιο ώριμο κοινό που ενδιαφέρεται για τις νέες τάσεις, που τονίζονται από τα νέα στιλιστικά στοιχεία χρωμίου και την καφέ οικολογική δερμάτινη ταπετσαρία για μια παραδοσιακή εμφάνιση με σύγχρονο και αψεγάδιαστο στιλ.

Η νέα MiTo Racer θα είναι διαθέσιμη στις ευρωπαϊκές αγορές τον Απρίλιο με οκτώ χρωματικούς συνδυασμούς και ζάντες 17”. Η νέα έκδοση επίσης χαρακτηρίζεται από το φινίρισμα σε “satin-chrome” για τα χειριστήρια στις πόρτες και τα εμπρός και πίσω πλαίσια των φώτων, πίσω σπορ προφυλακτήρα, spoiler και χρωμιωμένη εξάτμιση.

Ακόμη περισσότερη προσοχή έχει δοθεί στο εσωτερικό, όπου τα μαύρα σπορτίφ χαρακτηριστικά πλαισιώνονται με ολοκαίνουργια γκρι καθίσματα με καφέ δερμάτινη οικολογική επένδυση για παραδοσιακή εμφάνιση, που ταιριάζει με τις ραφές και το λογότυπο της Alfa Romeo στα εμπρός προσκέφαλα. Δερμάτινη επένδυση με καφέ ραφές υπάρχει επίσης στο τιμόνι, τον επιλογέα των ταχυτήτων και το χειρόφρενο.

Στον τομέα της ασφάλειας η MiTo Racer είναι απολύτως κορυφαία με στάνταρ 7 αερόσακους, Alfa DNA (με Q2 και DST), το νέο ESC (με ASR και Hill Holder), φώτα ομίχλης και αισθητήρα πίεσης ελαστικών.

Η νέα έκδοση προσφέρει μια ευρεία γκάμα κινητήρων, όλοι εξ αυτών είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, αξιόπιστοι, έχουν υψηλές επιδόσεις, και είναι πολύ φιλικοί προς το περιβάλλον, όπως ο πολυβραβευμένος 0.9 Turbo TwinAir 105 HP. Για περισσότερες επιδόσεις, υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 MultiAir 140 HP με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT με τελική ταχύτητα 209 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα, κατανάλωση 5,4 λίτρα/100 χλμ. και 124 g/km CO2 (συνδυασμένος κύκλος).

Η γκάμα επίσης περιλαμβάνει τους πετρελαιοκινητήρες τούρμπο 1.3 JTDM 85 HP και 1.6 JTDM 120 HP, και οι δύο δεύτερης γενιάς Multijet, καθώς και τον 1.4 GPL Turbo 120 HP.

Τέλος, η MiTo Racer περιλαμβάνει στη γκάμα της και δυο κινητήρες βάσης, τον 1.4 78 HP και τον turbo-diesel 1.3 JTDM 85 HP, που θα βοηθήσουν τους νέους φίλους της Alfa Romeo να εισέλθουν στον κόσμο της μάρκας.

Οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων “Quadrifoglio Verde” των Giulietta και MiTo Με το μινιμαλιστικό τους στιλ, τους μικρούς και δυνατούς κινητήρες, το σωστό λόγο βάρους/ισχύος και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά «Made in Alfa Romeo” που εκφράζουν όλη τη χαρά της οδήγησης, οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων “Quadrifoglio Verde” των Giulietta και MiTo έχουν επίσης το λόγο τους. Ένας φόρος τιμής στο «Quadrifoglio Verde”, το επικό σύμβολο των πιο γρήγορων Alfa Romeo από το 1923, είτε των αυτοκινήτων που διακρίθηκαν στις αγωνιστικές πίστες όλου του κόσμου, είτε των ειδικών εκδόσεων των διάφορων μοντέλων.

Στη Γενεύη θα δώσουν το παρών μια MiTo Quadrifoglio Verde με τον 1.4 MultiAir 170 HP και το κιβώτιο Alfa TCT και μια Giulietta Quadrifoglio Verde.

Περίπτερο Alfa Romeo Η Alfa Romeo επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης με ένα υψηλών προδιαγραφών περίπτερο με το έντονο συναίσθημα που μόνο η Alfa Romeo μπορεί να προσφέρει. Το μαύρο δάπεδο που θυμίζει ένα δρόμο με στροφές, αναδεικνύει την αίσθηση των υψηλών επιδόσεων που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo.

Στο κέντρο του περιπτέρου βρίσκεται η 4C Spider, κάνοντας την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στην Ευρώπη, και μια κλασική 1900 Sport Spider, ένα μοναδικό δείγμα του αγωνιστικού αυτοκινήτου που δημιουργήθηκε το 1954, βασισμένο στα μηχανικά στοιχεία της 1900, με ένα ιδιαίτερα επιθετικό και αεροδυναμικό ανοιχτό αμάξωμα σχεδιασμένο από τον Bertone.

Μια γωνιά του περιπτέρου θα είναι αφιερωμένη στην αποκλειστικά σειρά προϊόντων της Alfa Romeo, με αξεσουάρ και αυθεντικά ανταλλακτικά που παράγονται σε συνεργασία με τη Mopar, την κορυφαία εταιρεία για service, εξυπηρέτηση πελατών και γνήσια ανταλλακτικά για τις μάρκες της FCA.

Alfa Romeo at the 2015 Geneva International Motor Show

  • The undisputed star of the show, the Alfa Romeo 4C Spider is the open-top version of the multi-award winning coupé launched last year, which is known for delivering strong emotions and a supreme driving experience, while marrying outstanding design with the performance of powerful and versatile engines.
  • Across Europe, except Switzerland, the new Alfa Romeo Spider 4C will be proposed at a price starting from 60 403 € (excluding VAT and other local taxes).
  • Also on show in Switzerland the multi-award winning supercar, Alfa Romeo 4C Coupé, the latest brand icon whose breathtaking design and superb performance capture the essence of the sporting spirit.
  • On debut the new MiTo Racer and Giulietta Collezione versions.
  • The exhibition would not be complete without the high-performance “Cloverleaf” versions of the Giulietta and the MiTo with their now legendary symbol, since 1923 the hallmark of the most powerful Alfa Romeo models.

Alfa Romeo returns to the Geneva Car Show with yet another high-impact stand. Once again, it is the brand’s sporting soul that steals the limelight with dream spiders, high-performance models, and timeless classics which combined give powerful emphasis to the brand’s uniqueness on the world stage of the automobile industry.

For over a century, Alfa Romeo has been dedicated to those whose expectations from a car go beyond the concept of “useful means of transport”, entering the realm of the “most genuine emotions”. Hence the exhibition area in Geneva is ideally located to capture the sensations which only Alfa Romeo can give with its qualities of agility, power, and safety: a winding road.

Alfa Romeo 4C Spider and Coupé

The star of the Alfa Romeo stand is unquestionably the 4C Spider. Following its world debut in Detroit during the 2015 North American International Auto Show, in Geneva the EMEA-region version is on display. The new Alfa Romeo 4C Spider combines the pleasure of open-air motoring with the sporting and minimalist character of the multi-award winning 4C Coupé.

Two examples of the Alfa Romeo 4C Spider grace the stand in Geneva: one Madreperla White (metallized tri-coat) elegantly offset by the stand’s black floor, and the other in Prototype sporting yellow.

Designed by the Centro Stile Alfa Romeo, this intriguing two-seater, rear-wheel drive, mid-engine 4C Spider is the latest confirmation of excellence for this Italian brand in a sector which has recognised some of its models as among the most beautiful in world automobile history.

It is now down to the 4C Spider to uphold and carry forward the concept inaugurated in 2007 with the prototype 8C Competition and developed with other extraordinary vehicles such as the 8C Spider (2008), the 4C Coupé (2013), and the Alfa Romeo 4C Spider Concept presented at the Geneva Motor Show in 2014.

The highest expression of Alfa Romeo’s exclusive binomial of “functional beauty”, the new open-top features a seductive Made-in-Italy “cladding” enclosing a carbon fibre monocoque that takes its inspiration from F1 racing cars and makes for an impressive power-to-weight ratio of 138 HP/l.

The advanced technology, which includes a 1750cc all-aluminium turbocharged direct injection engine with intercooler and dual CVVT, ensures a supercar performance: top speed of 257 km/h, 0 to 100 km/h in 4.5 seconds, 1.1 g lateral acceleration, and 1.25 g deceleration peaks when braking.

Also on display with a Rosso Competizione Red Tri-coat colour scheme is the Alfa Romeo 4C Coupé, the latest brand icon whose breathtaking design and superb performance capture the essence of the sporting spirit. It is no surprise that, since its launch at the 2013 Geneva Motor Show, this seductive coupé has attracted a steady flow of international awards and plaudits.

The multi-award winning Alfa Romeo 4CCoupé is at its best on the circuit, where speed, short stopping distances, and transverse acceleration are of the essence when competing for the fastest lap-time: 0 to 100 km/h in only 4.5 seconds, 258 km/h top speed, deceleration peaks in the range of 1.25 g. and lateral acceleration peaks above 1.1 g. All this is made possible by optimal weight distribution – 40% on the front axis, 60% on the rear – an overall weight of 895 kg, consisting mostly of carbon fibre, aluminium, steel, and SCM, and an extraordinary weight-to-power ratio below 4 Kg/HP.

Furthermore, the Alfa Romeo 4CCoupé will be even more exclusive and packed with more standard equipment. An array of features previously available as optional only have been made standard for orders starting from the end of February.

The award-winning Alfa Romeo coupé is being renewed to express the spirit of 4C – which is to be always at the top in terms of technological innovation and care for detail – even better.

Equipment included in the new improved version includes carbon fibre headlamps body with bi-led headlamps, Alfa Hi-Fi sound system, Alfa Romeo car cover and car care kit specifically designed for the 4Ccare and cleaning. Free optional equipment now includes parking sensors and cruise control.

For new orders, the de-tax price of 52,206 Euro for the Alfa Romeo 4C will be the same price across all of Europe, except for Switzerland.

Customers placing new orders can configure their 4C with a series of optionals that will be launched with the 4C Spider, among which screened Bi-Xenon headlamps and the new “Prototype Yellow” colour combined with the black leather (or black leather and microfiber) interiors and yellow stitching.

Alfa Romeo Giulietta Collezione

With the new Collezione version on display in Geneva, which will be ready for sale on Europe’s markets in April, Alfa Romeo Giulietta confirms its lead role in this segment.

The new Collezione outfitting is set up as top of the range: it is intended for demanding and elegant clients who are attentive to detail and looking for a distinctive look that is no less “substantial” in terms of its standard kit and efficient and performative technical characteristics.

The new Giulietta Collezione features black wing-mirrors and 17″ alloy spoke wheels (special 18″ alloy rims with burnished finishing available upon request). For an extra touch of elegance and distinctiveness, upon request, the Giulietta Collezione is also available with a contrasting black sunroof for a perfect color matching with rims and caps.

Attention to detail and premium-grade materials – the hallmark of Made-in-Italy styling – are on full display in the elegant, dark interior, with the added appeal of new dual-chrome (black and grey) high-quality leather seating with contrasting stitching, and grey satin-chrome features on the dashboard, door panels and central tunnel.

The new Giulietta Collezione is well-appointed with a standard kit of 6 airbags, the Alfa DNA device (with Q2 and DST electronic differential), the new ESC (inclusive of ASR and Hill Holder), fog lights and tyre pressure sensor. As always, the standard kit comes with dual-zone automatic temperature control for optimal comfort, electric rear windows, touch screen radio with CD/MP3 and a dual tuner function, leather-clad steering wheel with radio controls, front and rear arm-rests, lumbar-adjustable front seats, electrically foldable wing-mirrors, rear parking sensors, electro-chrome rear-view mirror, and rain and twilight sensors.

The special Collezione version also features the new Bluetooth-enabled multi-medial Uconnect device with an integrated 5″ touchscreen (6.5″ upon request), Aux-in port, USB port and voice commands. The 6.5″ device also features SatNav with 3D maps, progress indicator, and the ‘One Step Voice entry Destination’ function to enter an address vocally. Both systems have been developed in collaboration with top-of-the-range partners such as Harman and Here Auto for the 6.5″ UConnect device and Continental for the 5″ UConnect.

The new turbodiesel Multijet second generation 1.6 JTDM 120 bhp Euro 6 engine debuts on the Collection outfitting: the perfect combination of performance, fuel saving and respect for the environment. It reaches 100 km/h in 10.2 seconds with a consumption of 3.9 l/100 km and only 103 g/km of CO2 in the combined cycle (3.8 l/100 km and 99 g/km of CO2 with low rolling resistance tires).

Other four engine types are available: second-generation turbo-diesel Multijet, 2.0 JTDM 150 HP and 2.0 JTDM 175 HP, the latter exclusively with Alfa TCT dual-clutch transmission, and the turbo petrol 1.4 MultiAir 120 and 170 HP, the latter also exclusively with Alfa TCT.

The Giulietta Collezione on display in Geneva is anthracite grey and sports the scintillating 2.0 JTDM 175 HP engine with dual-clutch Alfa TCT transmission which reaches 219 km/h top speed, 7.8 seconds acceleration 0-100 km/h, 4.4 l/100km of fuel consumption and 116 g/km of CO2 (combined cycle).

Alfa Romeo MiTo Racer

With its sporting style and roadworthiness, which has made it a recognised point of reference in its category, the new MiTo Racer version makes its debut in Geneva this year targeting a more mature clientele that is interested in new tendencies, as suggested by the numerous chromed stylistic elements and the brown eco-leather upholstery for a vintage look which indicates a sophisticated and contemporary style.

Available on the main European markets from the end of April, the new MiTo Racer, displayed at the exhibition, sports a new white scheme – with seven more to choose from among which slate grey – and an elegant polished finishing for the 17″ alloy wheels and wing-mirrors. The new special series also features a satin-chrome finish for the door-handles and the front and rear light frames, a rear sport bumper, spoiler and chromed exhaust-pipe.

Even greater attention has been given to the interior, where the dark sporting character is enhanced by all-new grey textile seats with brown eco-leather for a vintage effect, matching stitching, and the Alfa Romeo words on the front headrests. Leather cladding with brown stitching also features on the sports steering wheel with radio controls, the gear-stick cover, and the hand-brake.

A further classical touch may be seen in the carpets with Alfa Romeo words and brown stitching, and the black Street dashboard. The standard kit includes manual temperature control and UConnect infotainment system with 5″ touchscreen with Bluetooth interface, Aux-in port, USB port and voice commands (SatNav upon request).

Safety in the MiTo Racer offers as standard 7 airbags, the Alfa DNA (with Q2 and DST electronic differential), the ESC system (including ASR and Hill Holder), fog lights and tyre pressure sensor.

The new version offers a wide range of engines to choose from, all of which are efficient, reliable, high-performing, and eco-friendly, for instance the multi-award-winning petrol 0.9 Turbo TwinAir 105 HP. For a higher performance, there is the turbo petrol 1.4 MultiAir 140 HP with automatic Alfa TCT that reaches a top speed of 209 km/h, 0-100 Km/h acceleration in 8.1 seconds, 5.4 l/100Km consumption, and 124 g/km of CO2 (combined cycle).

The range also includes the turbo diesel 1.3 JTDM 85 HP and 1.6 JTDM 120 HP, both second-generation Multijet engines, and the 1.4 GPL Turbo 120 HP, an exciting blend of power and technology that combines high-level performance with eco-friendliness and modest running costs.

Finally, the MiTo Racer range includes the petrol-driven 1.4 78 HP engine, which, with the turbo-diesel 1.3 JTDM 85 HP, makes it possible even for new drivers to enjoy an Alfa Romeo.

The example exhibited in Geneva sports the original “racer” sticker on the roof contrasting with the Hawthorn White finish. The vehicle is mounted with a petrol 0.9 Turbo TwinAir 105 HP engine with a sparkling personality – 105 HP (77 kW) at 5,500 revs/min and top torque of 145 Nm at 2,000 revs/min – and low consumption rates and CO2emissions. And none of this detracts from its performance: top speed of 184 km/h and 0-100 km/h acceleration in 11.4 seconds.

The high-performance “Cloverleaf” versions of the Giulietta and the MiTo

With their minimalist style, compact and powerful engines, the right weight-to-power ratio, and “Made in Alfa Romeo” technical features that express all the joy of driving, the high-performance “Cloverleaf” versions of the Giulietta and MiTo also have their say. A worthy homage to the “Cloverleaf”, the epic symbol which has marked Alfa Romeo’s top performers since 1923, be they competition cars racing on circuits all over the world or special editions.

Visitors to Geneva will be able to appreciate two examples with their legendary symbol: a MiTo Quadrifoglio Verde with opaque Magnesium Grey colour scheme and a gutsy turbo-petrol 1.4 MultiAir 170 HP engine and automatic Alfa TCT transmission, and a Giulietta Quadrifoglio Verde with Rosso Competizione colour scheme and accessories designed in collaboration with Mopar® – a top brand for services, customer care, original spare parts, and FCA brand accessories that enhance the vehicle’s sporting vocation. In particular, the exhibited Giulietta has a rear spoiler and carbon fibre wing-mirrors, as well as body skirts, rear diffuser and front spoiler.

Alfa Romeo Stand

Alfa Romeo returns to the Geneva Motor Show with a high visual-impact stand where the latest developments are on display and the powerful emotions which only Alfa Romeo can give with its special blend of agility, power, and safety may be experienced. A black floor recalling a winding road showcases the legendary performance of Alfa Romeo cars.

Central to the stand are the new 4C Spider, making its first appearance in Europe, and a classic 1900 Sport Spider, a single example of a racing car built in 1954 on the evolved mechanical basis of the 1900 with a particularly aggressive and streamlined open bodywork by Bertone, and all the performance and drivability of a modern car. It is the perfect transition between agile and powerful open-top cars that give their best in an exciting flow of straight lines and curves.

One area of the stand will be dedicated to exclusive Alfa Romeo merchandising, accessories and original spare parts developed in collaboration with Mopar, the leading brand for services, customer care, original parts and FCA brands.

Lastly, thanks to the distribution of information and other material available at the stand visitors will be able to become familiar with the products of FCA Bank, a financial institution specialising in the automobile sector which operates in all the main European markets, as well as in Switzerland with FCA Capital Suisse SA, with a single purpose: to support sales of all FCA brands with cutting-edge financial products complete with high added-value services targeting car dealerships, private customers, and companies.