radical-rxc500-3709

Αυτό που βλέπεις, είναι το τελευταίο “όπλο” της Radical. Το RXC Turbo 500.

Οι διαστάσεις του RXC Turbo 500 δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με το RXC ή το “απλό” RXC Turbo. Έτσι, το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.3 μέτρα, πλάτος 1.96 μέτρα και ύψος μόλις 1.1 μέτρο. Χρησιμοποιεί σωληνωτό chassis και carbon αμάξωμα με την ανάρτηση να αποτελείται από διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Διαθέτει επίσης πλευστούς δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός και 310 χιλιοστών πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες.

radical-rxc500-3711

Η σημαντική αλλαγή όμως, βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα. Εκεί, ο 3.5 λίτρων Ecoboost V6 που εξόπλιζε το απλό Radical RXC Turbo, έχει νέα turbos, μπεκ υψηλής απόδοσης και νέο σύστημα εισαγωγής με αποτέλεσμα να αποδίδει 530+ άλογα και 651 Nm ροπής. Συνδυάζεται δε με ένα 7-τάχυτο κιβώτιο της Quaife με paddles στο τιμόνι. Οι επιδόσεις, είναι σίγουρο πως θα είναι καταιγιστικές. Με δεδομένο ότι το απλό RXC Turbo χρειάζεται μόλις 2.6 δευτερόλεπτα για το 0-100 και η τελική του είναι 298 km/h, μπορείς να φανταστείς τι κάνει το Turbo 500. Το μόνο που ξέρουμε γι’ αυτό, είναι ότι κάνει το 0-161 σε 6.8 δευτερόλεπτα.

Φυσικά, η εταιρία ανακοίνωσε ότι με αυτό το μοντέλο θα προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής στο Nurburgring. Γιατί όχι;