radical-rxc-spyder-ascari7-1

Η βρετανική Radical ανακοίνωσε τα RXC και RXC Turbo μοντέλα της πριν ένα χρόνο, ενώ έχουν περάσει τα απαιτούμενα τεστ για να πάρουν την πολυπόθητη έγκριση για να κυκλοφορούν νόμιμα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι δοκιμές εξέλιξης των αυτοκινήτων της έγιναν στην πίστα της Ascari στη Νότια Ισπανία, με το παρακάτω video να δείχνει το νέο RXC Spyder που παρουσίασε και το πόσο εντυπωσιακά γρήγορα είναι, σε σημείο που να πιστεύεις ότι είναι σε fast forward.


radical-rxc-spyder-ascari5-1

Το RXC Turbo να φοράει έναν Ecoboost V6, 3.5 λίτρων που αποδίδει 460 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 678 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα ειδικά εξελιγμένο για το RXC Turbo 7-τάχυτο κιβώτιο της Quaife με paddles στο τιμόνι ενώ η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στον πίσω άξονα, ενώ χρειάζεται μόλις 2.6 δευτερόλεπτα για το 0-100km/h και συνεχίζει μέχρι τα 298km/h της τελικής του.

radical-rxc-spyder-ascari2-1

Αντίστοιχα, το RXC και RXC Spyder φορούν έναν 3,7-λίτρων V6 κινητήρα προερχόμενος από το Ford Mustang, που αποδίδει 380 άλογα και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με paddles στο τιμόνι. Ζυγίζει μόλις 900 κιλά με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 280+ χλμ/ώρα. Έχει μήκος 4.300 mm, πλάτος 1.960 mm και ύψος 1.127 mm. Η ανάρτηση του αποτελείται από διπλά ψαλίδια και το σασί του είναι σωληνωτό από χάλυβα υψηλής αντοχής, εγκεκριμένο από τη FIA. Τέλος, τα φρένα του αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 330 mm μπροστά και 310 mm πίσω ενώ υπάρχουν διαθέσιμοι και carbon δίσκοι.