DTM

Μία από τις πολλές αλλαγές που έχει εφαρμόσει η FIA τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα της Formula 1 είναι και ο τρόπος απόκτησης της ειδικής super licence, ώστε να μπορέσει κάποιος να πάρει μέρος σε αγώνα Formula 1. Αυτό έγινε σε δύο «στάδια»: αρχικά, κάποιος έπρεπε να είναι τουλάχιστον 18 ετών και να ήταν για δύο χρόνια σε πρωτάθλημα μικρότερης κατηγορίας· στη συνέχεια, τα πράγματα έγιναν πιο δύσκολα, καθώς μπήκε στο παιχνίδι το σύστημα βαθμολόγησης.

Βέβαια, η Παγκόσμια Ομοσπονδία, δεν συμπεριέλαβε το DTM στις κατηγορίες που μπορεί κάποιος οδηγός ν’ αποκτήσει τους 40 απαιτούμενους βαθμούς, μία άδικη κίνηση, διότι έχουμε δει ότι το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού αποτελεί σκαλοπάτι για την είσοδο μερικών οδηγών στη Formula 1.

Έτσι, έχουμε αντιδράσεις, οι οποίες προέρχονται από τις Audi, BMW και Mercedes-Benz, δηλαδή τους τρεις κατασκευαστές στο DTM, όπως γράφει το έγκυρο Autosport. Και φυσικά έχουν δίκιο, διότι ο Pascal Wehrlein, για παράδειγμα, ένας εξαιρετικός νέος οδηγός, δεν μπορεί να πάρει τη super licence ακόμα κι αν κατακτήσει φέτος το πρωτάθλημα με τη Mercedes στο DTM.

Έχουν υπάρξει και άλλες αντιδράσεις για τα νέα κριτήρια της FIA, μία εξ αυτών ήρθε από τη Renault, και μάλιστα η Παγκόσμια Ομοσπονδία δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να έχουμε αλλαγές στον τρόπο βαθμολόγησης, κάτι που είναι ακόμα πιο πιθανό αν οι πιέσεις γίνουν πιο έντονες και από περισσότερες πλευρές.