Γιατί η Koenigsegg Regera έχει paddles αφού δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων;

Σχετικά άρθρα

DLF_6879

Στο άρθρο που δημοσίευσα τις προάλλες, προσπαθώντας να εξηγήσω πώς γίνεται να μην έχει κιβώτιο ταχυτήτων η Koenigsegg Regera, αναρωτηθήκατε –εύλογα– γιατί έχει paddles πίσω από το τιμόνι.

Koenigsegg-Regera-20

Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα, έδωσε ο ίδιος ο Christian von Koenigsegg, λέγοντας ότι ελλείψει άλλων κουμπιών ή ενός συμβατικού επιλογέα ταχυτήτων στο κεντρικό τούνελ, η εταιρία κατέληξε σε αυτή τη λύση για την επιλογή νεκρής ταχύτητας, Park ή όπισθεν από τον οδηγό. Όμως η χρηστικότητα των paddles δεν σταματά εκεί. Συνεχίζοντας, ο Christian είπε ότι στα paddles, η Koenigsegg μπορεί να προγραμματίσει κι άλλες λειτουργίες. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι αν η μπαταρία έχει εξαντληθεί αλλά ο οδηγός θέλει μερικά δευτερόλεπτα μέγιστης ισχύος, τραβώντας το “+” για μερικές στιγμές, η Regera μπαίνει σε “Power Generation” mode, γεμίζει πολύ γρήγορα ένα μικρό ποσοστό των μπαταριών και παρέχει στον οδηγό και τα 1.500+ άλογα της. Δες το video με τον Christian να μιλά στην κάμερα του Shmee.

ΠηγήYoutube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...