DLF_6879

Στο άρθρο που δημοσίευσα τις προάλλες, προσπαθώντας να εξηγήσω πώς γίνεται να μην έχει κιβώτιο ταχυτήτων η Koenigsegg Regera, αναρωτηθήκατε –εύλογα– γιατί έχει paddles πίσω από το τιμόνι.

Koenigsegg-Regera-20

Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα, έδωσε ο ίδιος ο Christian von Koenigsegg, λέγοντας ότι ελλείψει άλλων κουμπιών ή ενός συμβατικού επιλογέα ταχυτήτων στο κεντρικό τούνελ, η εταιρία κατέληξε σε αυτή τη λύση για την επιλογή νεκρής ταχύτητας, Park ή όπισθεν από τον οδηγό. Όμως η χρηστικότητα των paddles δεν σταματά εκεί. Συνεχίζοντας, ο Christian είπε ότι στα paddles, η Koenigsegg μπορεί να προγραμματίσει κι άλλες λειτουργίες. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι αν η μπαταρία έχει εξαντληθεί αλλά ο οδηγός θέλει μερικά δευτερόλεπτα μέγιστης ισχύος, τραβώντας το “+” για μερικές στιγμές, η Regera μπαίνει σε “Power Generation” mode, γεμίζει πολύ γρήγορα ένα μικρό ποσοστό των μπαταριών και παρέχει στον οδηγό και τα 1.500+ άλογα της. Δες το video με τον Christian να μιλά στην κάμερα του Shmee.