Test_Drive_Citroen_C4_Picasso_01

Έχοντας δοκιμάσει τις 2 από τις 3 εκδόσεις της Citroen που φέρουν το λογότυπο του C4, δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το Picasso, τη πολυμορφική έκδοση του μοντέλου, που μετράει σχεδόν 8 χρόνια στην αγορά. Η δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου παρουσιάστηκε περίπου πριν δύο χρόνια, με την εμπορική της καριέρα να ξεκινά από τα τέλη του 2013.

Το όνομα Picasso είναι κατοχυρωμένο από τη γαλλική εταιρία, έχοντας πάρει τα δικαιώματα από την οικογένεια του διάσημου ζωγράφου. To όνομα του είχε συνδεθεί με τη Citroen, όταν στη Γαλλία της δεκαετίας του ’60, ένας δημοσιογράφος (Manuel Mejido), προσπαθούσε να του πάρει συνέντευξη, που τότε ζούσε στην Anitbes. O Mejido, αφού προσποιήθηκε πως θα έδινε μήνυμα σε Κουβανούς επαναστάτες, κατάφερε και συνάντησε τον καλλιτέχνη οδηγώντας τη δανεική DS ενός φίλου του. Ο ζωγράφος είχε ευχαριστηθεί αρκετά τη συνέντευξη και αφού τελείωσε, εξαφανίστηκε για περίπου δύο ώρες. Όταν επέστρεψε, αποκάλυψε στον 22-χρονο δημοσιογράφο το δώρο του, ο οποίος είχε ζωγραφίσει πάνω στη DS τα “Αγαθά της Ειρήνης” (The wreaths of peace). Όταν το είδε ο Mejido, κατενθουσιασμένος, εκείνος του ζήτησε να το υπογράψει και ο Picasso έβαλε το όνομά του πάνω στο θόλο των φτερών του αυτοκινήτου.

Σήμερα το όνομα του είναι συνδεδεμένο με τις πρακτικές εκδόσεις των μοντέλων της (υπάρχει και το C3 Picasso), με την μεγάλη επιτυχία να έρχεται στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, όπου με το Xsara Picasso μάθαμε για τα καλά τι εστί MPV, αν και είχε προηγηθεί κάποια χρόνια το Renault Scenic. Η επιτυχία των μοντέλων με το λογότυπο Picasso είναι πολύ μεγάλη, με το Xsara να έχει πουλήσει πάνω από 2 εκατ. αυτοκίνητα και σε κάποιες χώρες, εκτός Ευρώπης, να προσφέρεται ακόμα, ενώ το C4 Picasso έχει κερδίσει πάνω από 1,3 εκατ. αγοραστές στην Ευρώπη.

Στα συν

  • Πρακτικότητα
  • Ποιότητα κύλισης
  • Κατανάλωση
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι/Άνεση εσωτερικού

Στα μείον

  • Νωθρότητα κινητήρα κάτω από τις 1.800 σ.α.λ