Test_Drive_Peugeot_308_eHDI_02


Πολυπληθέστερη και πιο στρατηγικής σημασίας κατηγορία από αυτή των μεσαίων hatchback (C- segment) δεν υπάρχει στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτή αντιπροσωπεύει σχεδόν το 35% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, κάτι που συνεπάγεται με στυγνό ανταγωνισμό, που κατά συνέπεια ακολουθείτε από τη απαραίτητη καταξίωση του μοντέλου και κατά συνέπεια της μάρκας.

H Peugeot πάντα είχε ένα εξαιρετικά αξιόλογο εκπρόσωπο στη κατηγορία, αν και η τελευταία γενιά ως αποτέλεσμα του συγκεχυμένου καθεστώτος του PSA Group δεν πέτυχε τα μεγάλα νούμερα που θα επιζητούσε η εταιρία, αλλά ούτε προσέφερε κάτι αξιόλογο. Παρόλα αυτά, από το 2007 που πρωτολανσαρίστηκε έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 1,5 εκατ. αυτοκίνητα.

Το νέο Peugeot 308 που είχα για δοκιμή τοποθετείται στην αγορά ως μια φρέσκια, δυνατή και διαφορετική εναλλακτική πρόταση, της οποίας η φιλοσοφία εστιάζεται σε τρεις ενότητες-κλειδιά, στην οικονομία, στην οδηγική εμπειρία και στη ποιότητα. Η ανταπόκριση τόσο του κοινού, όσο και του ειδικού τύπου ήταν κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική για τη γαλλική εταιρία. Η ζήτηση του μοντέλου ξεπέρασε τις προσδοκίες της Peugeot, αφού έχει δεχτεί ήδη 60.000 παραγγελίες από τη στιγμή που έγινε διαθέσιμο από τον περασμένο Οκτώβριο και κατά συνέπεια αύξησε τη παραγωγή του, ενώ από την άλλη το νέο 308 τιμήθηκε με το τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2014 ανάμεσα σε 30 υποψήφια αυτοκίνητα.

Στα συν

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Υπερσύγχρονο εσωτερικό
  • Κατανάλωση
  • Χώρος πίσω θέσεων/αποσκευών
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή

Στα μείον

  • Ρεπρίζ
  • Χρόνος εξοικείωσης με οθόνη
  • Αδιάφορος εξωτερικός σχεδιασμός