Abarth_500_by_Pogea_Racing01

Οι επόμενες γραμμές που θα διαβάσεις είναι παρανοϊκές. Ο λόγος είναι η Pogea Racing, που ετοίμασε ένα βελτιωτικό πακέτο για το Abarth 500, και τινάζει τα πάντα στον αέρα.

Abarth_500_by_Pogea_Racing09

Καταρχήν, ξεκινάω με το ματ μπλε Monterey, με το κωδικό του χρώματος να έρχεται από την Koenigsegg. Έπειτα το bodykit είναι νέο και περιλαμβάνει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, εμπρός splitter, καπό με αεραγωγούς, πίσω διαχύτη, διακριτικά φουσκωμένα φτερά και πλαϊνές ποδιές. Εξαιτίας της εκτενούς χρήσης carbon και της αφαίρεσης των πίσω καθισμάτων το συνολικό βάρος του Fiat 500 έχει μειωθεί κατά 71 κιλά!

Abarth_500_by_Pogea_Racing03

Όμως, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο βρίσκεται κάτω από το μικροσκοπικό καπό. Εκεί ο γνωστός 1.400άρης τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει το εντυπωσιακό νούμερο των 331 ίππων στις 5.750 σ.α.λ. και 411 Nm ροπή στις 3.450 σ.α.λ. Να στο ξαναπώ…331 άλογα και 411 Nm ροπή από 1.400 κ.εκ.! Για να φτάσει αυτό το νούμερο, η γερμανική εταιρία έχει τοποθετήσει νέο -μεγαλύτερο- turbo, νέο intercooler, επιπλέον τρόμπα καυσίμου, custom μπεκιέρα, σφυρήλατα πιστόνια, μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και ολόσωμη εξάτμιση. Εξαιτίας του μειωμένου βάρους και της μεγάλη ιπποδύναμης, το Abarth 500 by Pogea Racing χρειάζεται μόλις 5,1 δευτ. για τα 0-100 χλμ/ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 262 χλμ/ώρα.

Abarth_500_by_Pogea_Racing08

Φυσικά, αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο του αμαξώματος, με την βελτιωτική εταιρία να τοποθετεί αμορτισέρ της KW, εξαπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 313 χλστ., ενώ οι πίσω είναι αυτοί που βρίσκονται και στο Esseesse μοντέλο. Πατάει στις 17άρες Superturismo GT αλουμινένιες ζάντες της OZ Racing, με ελαστικά διαστάσεων 205/40. Όλες οι παραπάνω βελτιώσεις κοστίζουν €12.500, τιμή που τη βρίσκω εξαιρετικά φθηνή γι’αυτά που προσφέρει. Από την άλλη, αν θες να αγοράσεις και το καινούριο αυτοκίνητο μαζί με το πακέτο, αυτό κοστίζει €43.500.