Fernando Alonso and Jenson Button on track.

Η μεταβατική περίοδος για τη McLaren συνεχίζεται ακάθεκτη. Οι πρώτοι φετινοί βαθμοί δεν κατάφεραν να έρθουν ούτε στη Μαλαισία για τη βρετανική ομάδα, παρά το γεγονός ότι η MP4-30 ήταν ταχύτερη απ’ ό,τι στην Αυστραλία. Αιτία για τη διπλή εγκατάλειψη ήταν και πάλι το power unit της Honda, το οποίο δεν μπορεί να τρέξει ακόμα σε πλήρη ισχύ.

Ο Jenson Button δηλώνει πίστη στην ομάδα του και στους Ιάπωνες, ενώ επισημαίνει πως η απόδοση του κινητήρα συμπαρασύρει τη γενικότερη ταχύτητα ενός μονοθεσίου.

Από τη στιγμή που μπορούμε να βγάλουμε περισσότερη δύναμη από κάποιες περιοχές και δε χρειάζεται να φέρουμε να πάνω κάτω, ελπίζουμε ότι μπορούμε να βρούμε λίγο περισσότερο απ’ όσο περιμένουμε στη δύναμη και το γυρολόγιο. Υπάρχει ένας κινητήρας που έχει περισσότερη δύναμη από τους άλλους, ένας που είναι κοντά σε αυτόν κι ένας που είναι μακριά… και μετά είμαστε εμείς.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι, αν έχεις έλλειψη δύναμης, υπάρχει ένα φαινόμενο χιονοστιβάδας. Όλοι μας χρησιμοποιούμε την ίδια ποσότητα καυσίμου, αλλά εμείς περνάμε περισσότερη ώρα με τέρμα γκάζι απ’ ό,τι η Mercedes, έτσι πρέπει να χρησιμοποιούμε περισσότερο καύσιμο, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να κρατήσεις περισσότερο καύσιμο, δηλαδή να είσαι πιο αργός. Είναι μια πολύ δύσκολη κατάσταση, αλλά όλοι την ξέραμε και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά παράπονα.

Jenson Button talks with Eric Boullier.

Σημαντική βελτίωση στο τομέα της κατανάλωσης βλέπει και ο Eric Boullier, επί κεφαλής της McLaren Racing.

Όταν έχεις περισσότερη αποδοτικότητα, ο πρώτος σου στόχος είναι να έχεις περισσότερη δύναμη και καλή αποδοτικότητα: μόνο έτσι μπορείς να διασφαλίσεις ότι η κατανάλωση καυσίμου θα είναι μειωμένη. Έχουμε κάνει ένα τεράστιο βήμα σε σχέση με την Αυστραλία και είμαστε ξανά σε φυσιολογική κατανάλωση τώρα.