McLaren

Μπορεί η Honda να βρίσκεται στα μισά του «βουνού», ωστόσο το «βουνό» αυτό είναι πολύ μεγάλο για να καταφέρει κάποιος σύντομα να φτάσει κοντά στην κορυφή του. Τόσο η McLaren όσο και η Honda επισημαίνουν ότι τα πράγματα είναι καλύτερα σε σχέση με την Αυστραλία. Ωστόσο, η βρετανική ομάδα γνώρισε διπλή εγκατάλειψη σήμερα, η οποία προκλήθηκε από προβλήματα στο power unit της Honda.

Ο Fernando Alonso, που εγκατέλειψε πρώτος, αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα ERS, ενώ ο Jenson Button έχασε δύναμη και τελικά αυτό οφειλόταν στο πρόβλημα του turbo. Βέβαια, όσον αφορά την ταχύτητα, είδαμε ότι όντως η MP4-30 είναι πιο ανταγωνιστική σε σχέση με πριν από δύο εβδομάδες και ο Button λέει γι’ αυτό.

Ανταγωνιζόμασταν και πλησιάζαμε μονοθέσια που ήταν μπροστά. Το τελευταίο stint ήταν αρκετά διασκεδαστικό. Μπορείς να δεις πού είναι τα δυνατά μας σημεία και οι αδυναμίες μας, και είναι αρκετά εμφανές αυτό σε σχέση με την Force India. Αλλά, μπορείς να μας συγκρίνεις και με τις Sauber, ακόμα και με ταχύτερα μονοθέσια. Το να μάχεσαι με το πακέτο, είναι σημαντικό. Το να παλεύεις για την 13η ή την 14η θέση, δεν είναι σημαντικό. Έχει να κάνει περισσότερο με τη συλλογή δεδομένων.

Ικανοποιημένος από τον ρυθμό του μονοθεσίου του ήταν και ο Alonso, παρόλο που η επιστροφή του στη McLaren δεν ήταν όπως θα ήθελε.

Είναι μια ευχάριστη έκπληξη να βλέπεις στο τέλος να κυνηγάς τη Red Bull. Ίσως ένας βαθμός σήμερα να ήταν πιθανός. Αυτό που ήταν πραγματικά θετικό είναι το ότι μπορέσαμε να παλέψουμε με τους άλλους και δεν ήμασταν τα τελευταία μονοθέσια που πάλευε απλά το ένα με το άλλο. Ήταν το πρώτο βήμα που έπρεπε να κάνουμε.