AMG GT S vs Aston Martin V8 Vantage N430 vs Lexus RC F

Μια ευθεία 2 και βάλε χιλιομέτρων είχαν μπροστά τους τα Mercedes AMG GT S, Aston Martin V8 Vantage N430 και Lexus RC F, με μοναδικό σκοπό να διαπιστώσουν πόση είναι η μεταξύ τους διαφορά στην επιτάχυνση. Είναι εύκολα αντιληπτό ότι σε τέτοιες αποστάσεις, ένα αυτοκίνητο μπορεί να κάνει την ανατροπή σε κάποιο σημείο, όμως καλό είναι να πάμε στους αριθμούς.


Η AMG GT S έχει κάτω από καπό έναν twin-turbo V8 κινητήρα, 4.0 λίτρων, με την απόδοση να φτάνει μέχρι τα 510 άλογα, στις 6.250 σ.α.λ., και 650 N·m ροπής, στις 1.750-4.750 σ.α.λ.. Η δύναμη αυτή πηγαίνει στον πίσω άξονα, μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, το απόβαρο της είναι 1.645 κιλά και μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.8 δευτερόλεπτα, όταν την τελική της ταχύτητα είναι στα 310 χλμ/ώρα.

H V8 Vantage N430 φορά έναν V8 κινητήρα, 4.7 λίτρων, που αποδίδει έως 436 άλογα, στις 7.300 σ.α.λ., και 490 N·m ροπής, στις 5.000 σ.α.λ.. Η δύναμη φτάνει στον πίσω άξονα μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ή προαιρετικά μέσα από ένα αυτόματο 7τάχυτο -εδώ έχουμε το αυτόματο-, με τη απόβαρό της να είναι 1.610 κιλά. Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.8 δευτερόλεπτα, σταματώντας την επιτάχυνση στα 305 χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας.

Το RC F φορά ένα V8 κινητήρα, 5.0 λίτρων, μέγιστης απόδοσης 477 αλόγων, στις 7.100 σ.α.λ., και 530 N·m ροπής, στις 4.800-5.600 σ.α.λ.. Η δύναμη φτάνει στον πίσω άξονα μέσω ενός κιβωτίου 8 σχέσεων, όταν το απόβαρο είναι 1.795 κιλά. Θεωρητικά, μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 270 χλμ/ώρα.