Από τις αρχές του 2020 η NHTSA ερευνά εάν 662.000 αυτοκίνητα της Tesla πρέπει να ανακληθούν λόγω ξαφνικής ακούσιας επιτάχυνσης. Σύμφωνα με την αμερικάνικη ρυθμιστική αρχή, δεν διαπίστωσε κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα ή κάποια δυσλειτουργία που να προκαλεί την ακούσια επιτάχυνση και έτσι δεν χρειάζεται η Tesla να ανακαλέσει τα 662.000 Tesla Model 3 (παραγωγής 2018-2019), Model S (παραγωγής 2012-2019) και Model X (παραγωγής 2016-2019).

Η NHTSA είχε δεχτεί 232 καταγγελίες για το συγκεκριμένο θέμα, που είχαν προκαλέσει 203 ατυχήματα.

Στην ανακοίνωσή της η NHTSA αναφέρει μεταξύ άλλων:

Μετά από την εξέταση όλων των διαθέσιμων στοιχείων δεν βρήκαμε αποδεικτικά στοιχεία που να μας οδηγούν στην περαιτέρω διερεύνηση για την ξαφνική ακούσια επιτάχυνση στα υπό εξέταση οχήματα. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα οι συγκρούσεις που προκλήθηκαν από ξαφνική ακούσια επιτάχυνση οφείλονται στη κακή χρήση του πεντάλ του γκαζιού από τον καταγγέλλων το συμβάν.

Δεν προέκυψαν αποδείξεις για δυσλειτουργία της συνδεσμολογίας του πεντάλ του γκαζιού, του συστήματος ελέγχου του ηλεκτροκινητήρα ή του συστήματος πέδησης, που θα μπορούσε να ευθύνεται σε οποιοδήποτε από τα περιστατικά που αναφέρθηκαν. Παράλληλα, δεν βρέθηκαν αποδείξεις για σχεδιαστικό λάθος που να συμβάλλει στην αυξημένη πιθανότητα λανθασμένης λειτουργίας του πεντάλ του γκαζιού.

Η θεωρία πως στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα η ξαφνική ακούσια επιτάχυνση οφείλεται λόγω πιθανής ηλεκτρονικής αιτίας, βασίζεται σε ανακριβείς υποθέσεις σχετικά με τον σχεδιασμό του συστήματος και τα δεδομένα καταγραφής.

1Διάβασε επίσης

Tesla: Ψεύτικες οι καταγγελίες για ακούσια επιτάχυνση των μοντέλων της. Φταίει ένας shortseller επενδυτής

Στις σχετικές ειδήσεις η Tesla αναζητά έναν σχεδιαστή που θα αναλάβει την θέση του επικεφαλής σχεδιασμού μόνο για τη κινέζικη αγορά.