Η Volvo ανακοίνωσε πως το υβριδικό XC90 T8 Twin Engine έχει μέση κατανάλωση 2,1 λίτρα/100 χλμ, ενώ εκπέμπει μόλις 49 γρ/χλμ CO2, 10% λιγότερο απ’ότι αρχικά υπολόγιζε. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 42 χλμ, με τα 0-100 χλμ/ώρα όταν και οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνδυαστικά και παράγουν 407 άλογα με 640 Nm ροπής, να τα κάνει σε 5,6 δευτερόλεπτα. Η Volvo ισχυρίζεται πως το XC90 T8 Twin Engine είναι το πιο “καθαρό” SUV του κόσμου, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

VOLVO KAI AVICII_2

Στις σχετικές ειδήσεις, η Volvo ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον διάσημο Σουηδό DJ και Παραγωγός Avicii για το promo του XC90. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους, μία νέα ηχογράφηση ενός κλασσικού κομματιού με συμβολικό τίτλο μαζί με το σχετικό video, θα κάνουν πρεμιέρα στις 8 Μαΐου.

Δελτίο Τύπου

VOLVO XC90 T8 TWIN ENGINE IN A CLASS OF ITS OWN AT 49G/KM CO2

  • XC90 T8 Twin Engine is the world’s most powerful and cleanest SUV
  • Delivers 49 g/km CO2, combined 407 hp*, 640 Nm, 134.5mpg and up to 26 miles pure electric range

The XC90 T8 Twin Engine has exceeded all expectations when it comes to the no compromise equation of power and low fuel consumption, coupled with world class low emissions – and all in a 7-seat luxury SUV.

The improvement over the earlier announced figures were achieved thanks to the continuous innovation cycle at the Swedish company. The result of further tuning is a drop of 10 g/km from the initial prognosis, for up to 134.5mpg fuel economy, while also adding horsepower. This makes the XC90 T8 Twin Engine the clear leader in its segment, with an exceptional combination of low fuel consumption, emissions and pure power.

“We have been working hard to earn our competitive edge and to give our customers the ultimate combination of performance and low fuel consumption. Our Twin Engine technology has enabled us to build on our heritage of efficient powertrain development in a completely new way. Thanks to our new scalable product architecture, and our world class four-cylinder engines, we have a clear and leading position,” said Dr Peter Mertens, Senior Vice President Research & Development at Volvo Car Group.

No other SUV in this class can deliver 26 miles of pure electric range, 0-62mph in 5.6 seconds and provide combined power of 407 hp – all in a 7 seat configuration.

The XC90 T8 Twin Engine will be available later this spring in Volvo showrooms.

Η Volvo και ο AviciiFeeling Good για το μέλλον

  • Η Volvo συνεργάζεται με το διάσημο Σουηδό DJ/Παραγωγό Avicii για τη νέα της καμπάνια
  • Ο Avicii διασκευάζει για τη Volvo το κλασσικό τραγούδι Feeling Good της Νίνα Σιμόν
  • Η καμπάνια σηματοδοτεί τη νέα εποχή της Volvo με τον ερχομό του Νέου XC90

Η Volvo Cars και ο διάσημος Σουηδός DJ και Παραγωγός Avicii (διαβάζεται: Αβίτσι) ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία δημιουργική συνεργασία με στόχο να προβάλλουν τις κοινές σουηδικές τους ρίζες. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους, μία νέα ηχογράφηση ενός κλασσικού κομματιού με συμβολικό τίτλο μαζί με το σχετικό video, θα κάνουν πρεμιέρα στις 8 Μαΐου. Η συνεργασία Volvo και Avicii θα αποτελέσει τη βάση μιας παγκόσμιας καμπάνιας του σουηδικής μάρκας, με τίτλο “A New Beginning” και αφορμή το λανσάρισμα του Νέου XC90.

Ο Avicii, 26 ετών, γεννήθηκε στη Στοκχόλμη, και γνωρίζει τεράστια επιτυχία στον κόσμο της μουσικής τα τελευταία χρόνια. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους DJ, remixer και παραγωγούς δίσκων στον κόσμο.

«Η Volvo Cars βρίσκεται σε άνθηση, όπως ακριβώς και ο Avicii, με ένα παγκόσμιο κοινό που αυξάνεται συνεχώς. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε την κοινή κληρονομιά μας και το πάθος μας για ζωή, από τη συνεργασία μας για να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό που θα αντανακλά ποιοι είμαστε και τι είναι σημαντικό για μας», είπε ο Αλαίν Βισσέρ (Alain Visser), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars.

Για τη συνεργασία τους, Volvo και Avicii επέλεξαν το τραγούδι Feeling Good, σε ελεύθερη μετάφραση «Νιώθοντας Ωραία», ένα κλασσικό κομμάτι που ηχογράφησε η Νίνα Σιμόν (Nina Simone) πριν από 50 χρόνια και το οποίο παίρνει νέα πνοή με την παραγωγή του Avicii, με την προσθήκη νέων φωνητικών και συναρπαστικού ρυθμού. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό μουσικό άκουσμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Avicii και που ενθουσιάζει εκατομμύρια οπαδούς του σε κλαμπ και φεστιβάλ ανά τον κόσμο.

«Πάντα μου άρεσε αυτό το τραγούδι, είμαι μεγάλος θαυμαστής της Νίνα Σιμόν, της Έττα Τζέιμς (Etta James) και αυτού του είδους της μουσικής. Είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ. Για μένα είναι διαχρονικό. Όταν έμαθα ότι αυτό ήταν το τραγούδι που ήθελε η Volvo Cars στην καμπάνια της, ενθουσιάστηκα κυριολεκτικά! Αυτό που δημιούργησα θεωρώ ότι είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό, παραμένει όμως πάντα πιστό στο γνήσιο», είπε ο Avicii.

Το video του Feeling Good γυρίστηκε στη Στοκχόλμη και σε τοποθεσίες οικείες για τον Avicii, όπως τοΌστερλεν (Osterlen) της Σουηδίας, όπου ο ίδιος περνούσε τα καλοκαίρια του με την οικογένειά του. ΟAvicii με την ομάδα του συμμετείχαν δημιουργικά στο video και το σενάριό του μαζί με τη Volvo.

Η Volvo έχει κερδίσει την παγκόσμια φήμη της για την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος και την ποιότητα που προσφέρει, από την ίδρυση της εταιρείας, το 1927. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία ξεκίνησε έναν σημαντικό επαναλανσάρισμα της μάρκας, με βάση αυτές τις σημαντικές αξίες. Το αποτέλεσμα είναι μια σύγχρονη και πολύ φρέσκια ματιά σε όλα όσα μπορεί να προσφέρει ένας κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στους πελάτες του, δηλαδή μια μοναδικά προσωποποιημένη εμπειρία που ενεργά βελτιώνει αλλά και προστατεύει τη ζωή τους.

«Καθώς με το Νέο XC90 ξεκινάμε το πιο συναρπαστικό πρόγραμμα νέων μοντέλων στην ιστορία τηςVolvo, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε μια διαφημιστική καμπάνια εστιασμένη στην ουσία και τη μοναδικότητα της μάρκας μας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα μας στρατηγική marketing “Volvo Way to Market”, την οποία ανακοινώσαμε πρόσφατα. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε και αυτό το μότο για την καμπάνια μας, “A New Beginning”. Γιορτάζουμε τόσο αυτό που είμαστε όσο και αυτό που φιλοδοξούμε να γίνουμε. Να δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να απολαμβάνουν καλύτερα και στο μέγιστο βαθμό τη ζωή τους», πρόσθεσε ο Αλαίν Βισσέρ.