Νέα εμπρός μύτη για τη Redbull, με τα προβλήματα αξιοπιστίας να παραμένουν

Σχετικά άρθρα

10818483_887234181323072_2711098328315398540_o

H Αυστριακή ομάδα στις χθεσινές δοκιμές παρουσίασε όπως έκαναν και οι περισσότερες ομάδες κάποιες νέες αναβαθμίσεις και πιο συγκεκριμένα μία ολοκαίνουρια μύτη.

Η νέα μύτη της RB11 είναι πλέον μικρότερη, με βασική διαφορά από την προηγούμενη τους πυλώνες που ενώνουν τη μύτη του μονοθεσίου με την εμπρός αεροτομή.Οι πυλώνες αυτοί πλέον έχουν κατεύθυνση προς τα πίσω, ενώ είναι αρκετά κυρτοί, έτσι ώστε να επιτρέπετε μεγαλύτερη διοχέτευση αέρα προς το πάτωμα του μονοθεσίου. Επίσης με την αλλαγή του σχήματος των πυλώνων παρατηρείτε και μία μικρή αύξηση του ύψους τους. Η πολυπλοκότητα της μύτης, δηλαδή τα πολλά γεωμετρικά σχήματα που έχει πάνω της, αλλά και η σμίκρυνση της, είχαν ως αποτέλεσμα να αργήσει, αλλά τελικά να περάσει επιτυχώς τα crash tests. Σύμφωνα με πληροφορίες η Αυστριακή ομάδα είχε προσπαθήσει τέσσερις φορές, πριν τελικά επιτύχει στα crash tests.

H περίτεχνη μύτη που παρουσίασε η Redbull είχε σαν αποτέλεσμα να δηλώσει ο Christian Horner:

Πιστεύω ότι είναι συνηθισμένο(αναφέρετε στην αποτυχία των crash tests) για κάτι τόσο διαφορετικό όσο αυτό(εννοεί τη μύτη). Μπορείτε να δείτε την τόσο επιθετική της φύση, κάτι που ήταν μία μεγάλη τεχνική πρόκληση για εμάς. Τα εύσημά μου σε όλα τα παιδιά που καταφέρανε να το φέρουν εις πέρας. Δεν είναι αρνητικό(αναφέρετε και πάλι στην αποτυχία των crash tests), είναι ουσιαστικά ένα αριστούργημα.

11182801_887234001323090_6734818890208398334_o

Από την άλλη ο Daniel Ricciardo είχε αρκετά προβλήματα εχθές με μία διαρροή να τον αναγκάζει να φορέσει την τέταρτη για φέτος μονάδα ισχύος, κάτι που τον έκανε να χάσει το FP1 και να αγωνιστεί ελάχιστα στο FP2. Ο πάντα χαμογελαστός Αυστραλός στο δικό του μονοθέσιο δεν είχε τοποθετημένη τη νέα αεροτομή, κάτι που δεν άρεσε στην ομάδα, αφού δεν μπόρεσε να συγκρίνει τα δεδομένα από τα δύο μονοθέσιά της.

Ο Daniel Ricciardo δήλωσε μετά το τέλος των δύο ελεύθερων δοκιμών:

Περιμέναμε ότι θα κάναμε λίγα χιλιόμετρα σήμερα και επίσης γνωρίζαμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την τέταρτη μονάδα ισχύος για το FP2. Θα ήθελα να έχω κάνει περισσότερους γύρους, αλλά αυτούς που κάναμε ήταν αρκετοί για να μας δώσουν πολλά δεδομένα για να εξετάσουμε. Ο Dany είχε μία πιο καθαρή περίοδο, έτσι θα εξετάσουμε τα δεδομένα του και θα προσπαθήσουμε να μάθουμε μερικά πράγματα αύριο. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες με τις νέες αναβαθμίσεις και μην ξεχνάμε ότι οι αυριανές κατατακτήριες είναι αυτό που μετράει.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...