[nextpage title=”Εισαγωγή” ]
Αν και οι κακοί δρόμοι της Σαντορίνης στη σύντομη πρώτη επαφή που είχαμε με το νέο Corsa τον περασμένο Νοέμβριο, έβγαλαν σχεδόν ασπροπρόσωπο το αυτοκίνητο, δεν ήταν οι πλέον κατάλληλοι για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την πραγματική οδηγική συμπεριφορά του best-seller της γερμανικής εταιρίας. Γι’αυτό, η εβδομαδιαία δοκιμή στα μέσα του περασμένου μήνα, μας έδωσε μια πιο ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό.
H πέμπτη γενιά του δημοφιλέστατου γερμανικού supermini, παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στην έκθεση του Παρισιού, με τη περασμένη χρονιά να δείχνει ότι κάθε 4 νέα Opel που πατούσαν το δρόμο, το 1 ήταν Corsa. Αναλογιζόμενος τις συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη, που ανήλθαν στο 1,1 εκατ. μονάδες, τότε καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο νούμερο είναι αυτό, ειδικά στη δύση της καριέρας ενός μοντέλου. Η επιτυχία της περασμένης γενιάς ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα, και παρά τα 8 χρόνια στη πλάτη του, το 2014 ήταν με ελάχιστη διαφορά το δεύτερο πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην αγορά μας, με 13% μερίδιο αγοράς στη κατηγορία του.
Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο των 12,4 εκατ. αυτοκινήτων που έχει πουλήσει η εταιρία, με τις τέσσερις γενιές στα 32 χρόνια που υφίσταται σαν μοντέλο (εκ των οποίων τα 2,8 εκατ. της 4ης γενιάς). Γνωρίζοντας τα παραπάνω, η Opel έχει βρει τη επιτυχημένη συνταγή, με το νέο αυτοκίνητο να ξεκινάει την εμπορική του καριέρα με τους καλύτερους οιωνούς (ελληνικό αυτοκινήτου της χρονιάς 2015 και ίδια διάκριση από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό δημοσιογραφικό οργανισμό AutoBest), καθώς τους πρώτους 4 μήνες του 2015 η νέα γενιά έχει ξεπεράσει τις 1.100 μονάδες στην Ελλάδα, έχοντας ελάχιστα μικρότερο μερίδιο της πίτας, αλλά και περίπου 90.000 παραγγελίες στην Ευρώπη.
Στα συν
- Ποιότητα εσωτερικού
- Απόδοση κινητήρα
- 6-τάχυτο κιβώτιο
- Άνεση και στιβαρό πάτημα
- Εξοπλισμός
- Κατανάλωση
Στα μείον
- Συντηρητική σχεδίαση
- Ελαφρύ τιμόνι
- Πληρώνει τέλη κυκλοφορίας
[/nextpage]
[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]
Για το σχεδιασμό του νέου Corsa η Opel ακολούθησε μια αρκετά έξυπνη οδό, καθώς ενώ άλλαξε σημαντικά εμπρός και πίσω, παράμεινε ταυτόχρονα άμεσα αναγνωρίσιμο. Εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα εκτεταμένο facelift, με τη μάσκα της 5ης γενιάς του γερμανικού μικρού να είναι τοποθετημένη αρκετά χαμηλά και εμφανώς εμπνευσμένη από το Adam. Το πίσω μέρος έχει στοιχεία από το μεγαλύτερο Astra, διαθέτοντας νέα, οριζόντια και ελαφρώς προεξέχοντα φωτιστικά σώματα, μαζί με ένα οριζόντιο νεύρο κάτω από το τζάμι.
Η γρίλια εμπρός είναι φαρδύτερη και τα φωτιστικά σώματα βρίσκονται στην άκρη, ενώ στο προφίλ οι σχεδιαστές επέλεξαν να τοποθετήσουν 2 έντονες γραμμές, μία στο επάνω μέρος, ακριβώς κάτω από τα παράθυρα και μία στο κάτω, πάνω από τα μαρσπιέ, δημιουργώντας ένα πιο μυώδες και δυναμικό προφίλ. Σε γενικές γραμμές το οπτικό αποτέλεσμα είναι φρέσκο, που θα παραμείνει διαχρονικό στο πέρασμα των χρόνων, που είναι ίσως και το ζητούμενο. Δεν διέπεται από δάφνες ομορφιάς αλλά επουδενί δε το λες άσχημο, ακολουθώντας πιστά την γερμανική προσέγγιση που θέλει να μην προκαλεί με τα σχέδια των μοντέλων της.
Η Opel συνεχίζει να προσφέρει την επιλογή δύο διαφορετικών αμαξωμάτων με την 5-θυρη του αυτοκινήτου δοκιμής να επιδεικνύει έναν σαφώς πιο πρακτικό χαρακτήρα, ενώ στην 3-θυρη η οροφή έχει αισθητή κλίση, παραπέμποντας σε coupe μοντέλο, που του χαρίζει μια sport ταυτότητα.
Οι διαστάσεις του είναι ελάχιστα διαφορετικές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και το μήκος του φτάνει τα 4.021 χλστ. (+22), το ύψος για το 5-θυρο είναι 1.481 χλστ. (-7 χλστ), το πλάτος είναι 1.746 (+9 χλστ.), ενώ τέλος το μεταξόνιο του παραμένει πρακτικά απαράλλαχτο και φτάνει τα 2.510 χλστ. (-1 χλστ.). Το πλαίσιο στο οποίο βασίζεται αποτελεί μια εξέλιξη του απερχόμενου μοντέλου, με την γερμανική εταιρία να αναφέρει ότι δεν έχει κληρονομήσει ούτε ένα εξάρτημα από αυτό, καθώς έχει ενισχύσει τη στρεπτική ακαμψία του, χαμηλώνοντας ταυτόχρονα το κέντρο βάρους κατά 5 χλστ.
Κλείνοντας, αυτό που δε ξέραμε κατά την πρώτη μας επαφή με το αυτοκίνητο ήταν η αξιολόγηση από τον ευρωπαϊκό οργανισμό ασφαλείας, Euro NCAP. Στις δοκιμές που πραγματοποίησε το περασμένο Δεκέμβριο, το Corsa απέσπασε 4 αστέρια επιτυγχάνοντας 79% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στη προστασία παιδιών, 71% στη προστασία πεζών και 56% στα συστήματα ασφαλείας.
[/nextpage]
[nextpage title=”Κινητήρας” ]
Δε γίνεται, πλέον, να θες να έχεις σοβαρές αξιώσεις μεριδίου αγοράς αν δεν έχεις σύγχρονους turbo κινητήρες μικρού κυβισμού στη φαρέτρα σου. Γι’αυτό μηχανικά η γκάμα κινητήρων του Corsa Ε είναι αρκετά ανανεωμένη, με το αυτοκίνητο στην έκδοση δοκιμής να ήταν εφοδιασμένο με τον ολοκαίνουριο τρικύλινδρο 1.000άρη turbo ECOTEC βενζινοκινητήρα με ισχύ 90 ίππων στις 3.700 σ.α.λ. και ροπή στα 170 Nm, διαθέσιμη από τις 1.800 μέχρι 3.700 σ.α.λ. (υπάρχει και δυνατότερη έκδοση με 115 άλογα).
Το 999 κ.εκ. κινητήριο σύνολο είναι σχεδιασμένο από λευκό φύλλο χαρτί, διαθέτει άμεσο ψεκασμό και θέτει νέα standards θορύβου και κραδασμών στην κατηγορία, όντας το μοναδικό που εφοδιάζεται με αντικραδασμικό άξονα εξισορρόπησης στο κάρτερ λαδιού. Έχει λόγο συμπίεσης 10,5:1, με το συνολικό του βάρος να είναι 106 κιλά.
Πληροί τις προδιαγραφές Euro6, και διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα Start/Stop, ενώ συνδυάζεται με ένα νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η εργοστασιακή μέση κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ., όμως έπειτα από 600 χλμ. που διανύσαμε όσο το είχαμε στα χέρια μας το trip computer έδειξε μόλις 5,7 χλμ/ώρα. Έτσι, με το 45άρι ρεζερβουάρ καυσίμου μπορείς να έχεις μια αυτονομία από 700 μέχρι 800 χλμ. ανάλογα αν κινηθείς σε πόλη ή σε αυτοκινητόδρομο, καθώς εκεί με σταθερή ταχύτητα τα 130 χλμ/ώρα καταναλώνει 5,2 χλμ/ώρα.
Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στη 5-θυρη έκδοση με τα 90 άλογα είναι 104 γρ/χλμ όταν εφοδιάζεται με 16άρες ζάντες, και 106 γρ/χλμ με τις 17άρες. Αυτό σημαίνει ότι αν το αποκτήσεις θα πρέπει να πληρώνεις ετήσιο τέλος κυκλοφορίας ύψους €93,6 (ή €95,4).
Οι επιδόσεις του βάρους 1.214 κιλών αμαξώματος είναι αρκετά ικανοποιητικές και για τα 0-100 χλμ/ώρα το εργοστάσιο ανακοινώνει 11,9 δευτ., αν και το VBox έδειξε 12,1 δευτ., με την τελική του να φτάνει τα 180 χλμ/ώρα.
[/nextpage]
[nextpage title=”Εσωτερικό” ]
Αν στην εξωτερική εμφάνιση οι αλλαγές δεν είναι δραματικές, μπαίνοντας στη καμπίνα του νέου Corsa, καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, καθώς τίποτα δεν θυμίζει τη προηγούμενη γενιά. Το εσωτερικό είναι κομψό, μοντέρνο και εξαιρετικά σύγχρονο, με νέας σχεδίασης καθίσματα και νέες ταπετσαρίες.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ίσως τα καλύτερα στη κατηγορία του, αποπνέοντας αίσθηση πολυτέλειας, εξαιτίας και της στιβαρής συναρμογής τους. Σιχαίνομαι οικτρά την έκφραση “μοιάζει με μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλο” αλλά καλώς ή κακώς, όσο κλισέ και αν είναι, στη συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει, ξεπερνώντας ίσως και την ποιότητα της τωρινής απαρχαιωμένης γενιάς του Astra.
To αφρώδες πλαστικό καλύπτει όλο το επάνω μέρος του ταμπλό και τις πόρτες. Η κονσόλα είναι σχεδιασμένη με γνώμονα την εργονομία, με το ταμπλό να ορίζεται από οριζόντιες γραμμές που επιτείνουν την αίσθηση ευρυχωρίας. Η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας να κλέβει τις εντυπώσεις, είναι παρόμοια με αυτή που πρωτοείδαμε στο Adam, αν και βρίσκεται ίσως πιο χαμηλά από το ιδανικό σημείο. Προσφέρει συνδεσιμότητα με συσκευές Apple και Android, ενώ μπορείς να κατεβάσεις στο κινητό σου εφαρμογές όπως αυτή του συστήματος πλοήγησης BringGo, και να προβάλει τις ενδείξεις στην οθόνη του έχοντας πλήρως λειτουργικό navigation.
Επίσης, σε αυτήν υπάρχουν και οι εφαρμογές Stitcher και TuneIn για ιντερνετικό ραδιόφωνο και podcasts. Η ενσωμάτωση συσκευών Apple iOS στο IntelliLink επιτρέπει φωνητικό έλεγχο Siri Eyes Free, και έτσι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα κουμπιά στο τιμόνι για να εκμεταλλεύεσαι οποιαδήποτε λειτουργία του. Ακόμα, στην οθόνη προβάλλεται η εικόνα της –προαιρετικής– κάμερας οπισθοπορείας, η οποία θα μπορούσε να έχει καλύτερη ανάλυση.
Ο πίνακας οργάνων είναι νέας σχεδίασης και συνδυάζει τις ψηφιακές ενδείξεις για τη στάθμη του καυσίμου και τη θερμοκρασία, έχοντας αναλογικά όργανα για το ταχύμετρο και στροφόμετρο. Επιπλέον, ανάμεσα τους βρίσκεται μια πολυλειτουργική ψηφιακή οθόνη του trip computer και άλλων ενημερωτικών ενδείξεων.
Με τις εξωτερικές διαστάσεις να αλλάζουν στο ελάχιστο,, αυτές του εσωτερικού του νέου Corsa είναι ακριβώς ίδιοι. Έτσι, είναι αρκετοί και άνετοι για τέσσερις επιβάτες ανεξαρτήτως αναστήματος, με τους πίσω να μην έχουν κάποιο πρόβλημα για τα γόνατα ή τα κεφάλια του. Το εσωτερικό πλάτος της πίσω σειράς είναι σε θέση να φιλοξενήσει και 3 άτομα, αλλά θα πρέπει να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις. Οι αποσκευές βολεύονται στα 285 λίτρα του χώρου αποσκευών με το διπλό πάτωμα, που με την αναδίπλωση των καθισμάτων σε αναλογία 60/40 αυξάνονται σε 1.120 λίτρα την 5-θυρη.
[/nextpage]
[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]
Το 5-θυρο Corsa με τον 1.000άρη κινητήρα και τα 90 άλογα διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, την βασική Enjoy να κοστίζει €14.300 ή €13.443 με απόσυρση και την μεσαία Color edition που ήταν και το αυτοκίνητο δοκιμής με κόστος €15.000 ή €14.101. Με τα 115 άλογα είναι διαθέσιμη η μεσαία (+€500 ή €470) και η πιο ακριβή Cosmo με κόστος €16.500 ή €15.540 με απόσυρση. Το επίπεδο εξοπλισμού της Color edition είναι ήδη αρκετά πλούσιο και δε θα παραπονεθείς για κάποια έλλειψη του.
Αναλυτικά τις τιμές του νέου Corsa, τον βασικό και τον πρόσθετο εξοπλισμό του μπορείς να βρεις εδώ, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέο Corsa μπορείς να βρεις εδώ.
[/nextpage]
[nextpage title=”Στον δρόμο” ]
Εξαιτίας της αναβαθμισμένης πλατφόρμας πάνω στην οποία είναι χτισμένη η πέμπτη γενιά του Corsa, η οδήγηση του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή, χαρίζοντας μεγάλη ασφάλεια με τη στιβαρότητα του. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson, διαθέτει νέα γεωμετρία που περιλαμβάνει νέο εμπρός ακραξόνιο και νέες βάσεις στήριξης, ενώ πίσω υπάρχει ένας ανασχεδιασμένος άξονας με σκληρότερη αντιστρεπτική. Διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις των ελατηρίων και αμορτισέρ, με τις αντιδράσεις του αμαξώματος στις λακκούβες να είναι πάρα πολύ καλές.
Η προσέγγιση των μηχανικών είναι καθαρά για άνετες μετακινήσεις, και μόνο οι πολύ μεγάλες και ξαφνικές λακκούβες δεν θα απορροφηθούν πλήρως αποτελεσματικά και ηχητικά, αλλά επουδενί δεν θα σε ενοχλήσου. Μέσα στη πόλη είναι αρκετά ξεκούραστο, με την απόκριση του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης να έχει γίνει λίγο πιο άμεση, αν και στον μέσο οδηγό δύσκολα θα γίνει αντιληπτή, να παραμένει όμως ένα ουδέτερο και χωρίς ζωντάνια τιμόνι, έχοντας παράλληλα αρκετά ελαφριά αίσθηση. Αν πατήσεις και το κουμπί City, τότε γίνεται πούπουλο και το χειρίζεσαι με το μικρό δαχτυλάκι… στη κυριολεξία.
Αν αποφασίσεις να ανεβάσεις ρυθμούς, το αυξημένο βάρος σε σχέση με τον ανταγωνισμό θα κάνει αισθητή τη παρουσία του σε συνεχείς εναλλαγές πορείας, με τη μεταφορά βάρους να περιορίζει τη ταχύτητα. Σαφώς το κατά 5 χλστ. χαμηλότερο κέντρο βάρους, το πιο άκαμπτο εμπρός υποπλαίσιο, με τις προαναφερθείσες αλλαγές στο set-up της ανάρτησης έχουν περιορίσει κατά πολύ τις κλίσεις του αμαξώματος, είναι όμως υπαρκτές αλλά παραμένουν σε άκρως φυσιολογικό και ασφαλές επίπεδο. Τα επίπεδα πρόσφυσης των ελαστικών είναι αρκετά υψηλά (διαστάσεις 195/55-16), με το ESP να επεμβαίνει άμεσα όταν “σπάσει” η πρόσφυση, του εμπρός κατά βάση άξονα. Δεν έχει fun-to-drive χαρακτηριστικά, καθώς επικεντρώνεται σε πιο φιλικές συμπεριφορές.
Παρότι το περισσότερο καιρό θα τον περάσει μέσα στη πόλη, η ευστάθεια του αυτοκινήτου στον ανοιχτό δρόμο είναι υποδειγματική, δίνοντας σου την ευκαιρία για ταξίδια ανά την επικράτεια. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, μαζί με τα υψηλά επίπεδα ηχομόνωσης μέχρι τα 150 χλμ/ώρα, επιτρέπουν ήσυχες και ξεκούραστες διαδρομές, κάτι που εγγυώνται και τα καθίσματα με την καλή στήριξη και τη σχετικά μαλακές επενδύσεις.
Ο κινητήρας των 90 ίππων είναι ένα κερδισμένο στοίχημα για την Opel. Μπορεί αριθμητικά να υπολείπεται από αυτόν 1.000άρη EcoBoost της Ford στο Fiesta, αλλά εμφανίζει πιο ομαλή λειτουργία, έχοντας τα παρόμοια και εξαιρετικά χαρακτηριστικά του 900άρη της Renault, που είχαμε δοκιμάσει στο Clio.
Η απόκριση του και το τράβηγμα γίνεται αισθητό από τις χαμηλές στροφές, ενώ ο αθόρυβος χαρακτήρας του, χωρίς καθόλου κραδασμούς και το σχετικά μεγάλο εύρος λειτουργίας του, αφού μέχρι τις 5.500 σ.α.λ., συνεπικουρούμενο από το καλής αίσθησης 6άρι κιβώτιο με κοντές τις πρώτες δυο σχέσεις, δείχνει ικανό να τραβήξει το αμάξωμα. Η έλλειψη έκρηξης δεν είναι απαραίτητα κακή, καθώς η γραμμική του λειτουργία προσφέρει πιο stress-free μετακινήσεις, και μόνο πλήρως φορτωμένο θα νιώθεις ότι σου λείπει δύναμη, κατάσταση στην οποία θα χρειαστεί να τον δουλεύεις πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. για να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις πάντα επαρκή δύναμη.
Τέλος, στον τομέα των φρένων υπάρχουν δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, με την αίσθηση του πεντάλ να χρειάζεται συνήθεια καθώς εμφανίζει ένα νεκρό σημείο στην αρχή της πίεσης. Η αποτελεσματικότητα τους να ήταν μέτρια καθώς χρειάστηκαν 40,2 μέτρα για την ακινητοποίηση του αμαξώματος.
[/nextpage]
[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]
Η αισθητική του ανανέωση το έκανε και πάλι φρέσκο, αποτελώντας μια σύγχρονη πρόταση, ενώ το εντελώς νέο εσωτερικό είναι μαζί τον νέο βενζινοκινητήρα τα μεγαλύτερα ατού του. Το νέο Corsa είναι δεδομένο ότι θα συνεχίσει την πολύ επιτυχημένη του εμπορική πορεία, αποτελώντας έναν από τους πολύ δυνατούς παίκτες της κατηγορίας. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και αδυσώπητος, με το ανανεωμένο Polo, το νέο Yaris, το Clio, το Fiesta, καθώς και τα Hyundai i20 και Skoda Fabia να περιμένουν στην γωνία για τη μερίδα του λέοντος.
Η έκδοση με τον μικρό turbo είναι αυτή που έλειπε από το Corsa, έχοντας πλέον πλήρη γκάμα και αξίζει πραγματικά. Πριν την όποια απόφαση για αγορά, καλό θα είναι σκεφτείς και τα €1.000 διαφορά σε σχέση με την πετρελαιοκίνητη έκδοση.
[/nextpage]
[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]
[/nextpage]
[nextpage title=”Μετρήσεις” ]
Opel Corsa 5d 1.0 ecoFLEX 90 | Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport |
---|---|
0-100 χλμ/ώρα | 12,08 δευτ. |
30-70 χλμ/ώρα | 6,84 δευτ. (3η ταχύτητα) |
60-100 χλμ/ώρα | 9,07 δευτ. (4η ταχύτητα) |
80-130 χλμ/ώρα | 16,7 δευτ. (5η ταχύτητα) |
Τελική ταχύτητα | 180 χλμ/ώρα |
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα | 40,2 μέτρα σε 3,14δευτ. |
[/nextpage]
[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]
Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Νέο Opel Corsa 5-θυρο | |
---|---|
Διαστάσεις οχήματος σε mm | |
Μήκος | 4.021 |
Πλάτος συμπ. των εξωτερικών καθρεπτών | 1.944 |
Συνολικό ύψος (στο απόβαρο) | 1.481 |
Μεταξόνιο | 2.510 |
Μετατρόχιο, εμπρός | 1.472 |
Μετατρόχιο, πίσω | 1.464 |
Κύκλος στροφής σε m | |
Από τοίχο σε τοίχο | 11.0 |
Από κράσπεδο σε κράσπεδο | 10.6 |
Διαστάσεις χώρου αποσκευών σε mm (σύμφωνα με ECIE) | |
Μήκος χώρου αποσκευών μέχρι τις πλάτες των πίσω καθισμάτων | 705 |
Μήκος χώρου αποσκευών με αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα | 1.372 |
Πλάτος μεταξύ των θόλων | 944 |
Ύψος στο κατώφλι φόρτωσης | 484 |
Ύψος ανοίγματος | 778 |
Πλάτος ανοίγματος στο ύψος της μέσης | 969 |
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών σε λίτρα (σύμφωνα με ECIE) | |
Χώρος αποσκευών μόνο | 285 |
Μέχρι την οροφή με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα | 1.120 |
Ρεζερβουάρ | |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (σε λίτρα) | 45 |
Κινητήρας | Β 1.0 XFL ecoFLEX |
Κατηγορία εκπομπών ρύπων | Euro 6 |
Καύσιμο | Αμόλυβδη RON 95 |
Start & Stop | standard |
Αριθμός κυλίνδρων | 3 |
Διάμετρος / Διαδρομή (mm) | 74 / 77.4 |
Κυβισμός (cm3) | 999 |
Μέγιστη απόδοση ισχύος (kW (hp) / σαλ) | 66 (90) / 3,700-6,000 |
Μέγιστη ροπή (Nm / σαλ) | 170 / 1,800 -3,700 |
Λόγος συμπίεσης | 10.5 : 1 |
Κιβώτιο Ταχυτήτων | MT-6 |
Βάρη και φορτία άξονα σε kg (5-θυρο) | |
---|---|
Απόβαρο συμπ. Οδηγού (σύμφωνα με 70/156/EEC) | 1178 / 1214 |
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος | 1650 / 1680 |
Ωφέλιμο φορτίο | 472 / 466 |
Επιτρεπόμενο φορτίο εμπρός άξονα | 890 / 900 |
Επιτρεπόμενο φορτίο πίσω άξονα | 800 |
Επιτρεπόμενο φορτίο οροφής | 75 |
Ικανότητα Ρυμούλκησης σε kg | |
Χωρίς φρένο | 560 |
Με φρένο – 12% κλίση test | 1.200 |
Corsa 5θυρο με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο | Επιδόσεις | Κατανάλωση καυσίμου σε lt/100 km σύμφωνα με 2004/3/EC | Εκπομπές CO2 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
kW (hp) | Μέγιστη Ταχύτητα σε km/h | Επιτάχυνση 0 –100 km/h σε δευτερόλεπτα |
Στην πόλη | Εκτός πόλης | Μικτού κύκλου | σε g/km | |
B 1.0 XFL ecoFlex Start & Stop (ζάντες 16″) | 66 (90) | 180 | 11,9 | 5,4 / 5,5 | 3,7 / 3,8 | 4,3 / 4,4 | 100 / 104 |
B 1.0 XFL ecoFlex Start & Stop (ζάντες 17″) | 66 (90) | 180 | 11,9 | 5,4 / 5,5 | 3,7 / 3,9 | 4,3 / 4,5 | 102 / 106 |
[/nextpage]