Test_Drive_Opel_Corsa_Color_Edition21

Αν και οι κακοί δρόμοι της Σαντορίνης στη σύντομη πρώτη επαφή που είχαμε με το νέο Corsa τον περασμένο Νοέμβριο, έβγαλαν σχεδόν ασπροπρόσωπο το αυτοκίνητο, δεν ήταν οι πλέον κατάλληλοι για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την πραγματική οδηγική συμπεριφορά του best-seller της γερμανικής εταιρίας. Γι’αυτό, η εβδομαδιαία δοκιμή στα μέσα του περασμένου μήνα, μας έδωσε μια πιο ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό.

H πέμπτη γενιά του δημοφιλέστατου γερμανικού supermini, παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στην έκθεση του Παρισιού, με τη περασμένη χρονιά να δείχνει ότι κάθε 4 νέα Opel που πατούσαν το δρόμο, το 1 ήταν Corsa. Αναλογιζόμενος τις συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη, που ανήλθαν στο 1,1 εκατ. μονάδες, τότε καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο νούμερο είναι αυτό, ειδικά στη δύση της καριέρας ενός μοντέλου. Η επιτυχία της περασμένης γενιάς ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα, και παρά τα 8 χρόνια στη πλάτη του, το 2014 ήταν με ελάχιστη διαφορά το δεύτερο πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην αγορά μας, με 13% μερίδιο αγοράς στη κατηγορία του.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο των 12,4 εκατ. αυτοκινήτων που έχει πουλήσει η εταιρία, με τις τέσσερις γενιές στα 32 χρόνια που υφίσταται σαν μοντέλο (εκ των οποίων τα 2,8 εκατ. της 4ης γενιάς). Γνωρίζοντας τα παραπάνω, η Opel έχει βρει τη επιτυχημένη συνταγή, με το νέο αυτοκίνητο να ξεκινάει την εμπορική του καριέρα με τους καλύτερους οιωνούς (ελληνικό αυτοκινήτου της χρονιάς 2015 και ίδια διάκριση από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό δημοσιογραφικό οργανισμό AutoBest), καθώς τους πρώτους 4 μήνες του 2015 η νέα γενιά έχει ξεπεράσει τις 1.100 μονάδες στην Ελλάδα, έχοντας ελάχιστα μικρότερο μερίδιο της πίτας, αλλά και περίπου 90.000 παραγγελίες στην Ευρώπη.

Στα συν

  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Απόδοση κινητήρα
  • 6-τάχυτο κιβώτιο
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση

Στα μείον

  • Συντηρητική σχεδίαση
  • Ελαφρύ τιμόνι
  • Πληρώνει τέλη κυκλοφορίας