Opel-Corsa-292863

Μετά από χρόνια απωλειών και στασιμότητας, η Opel/Vauxhall είδε μια αύξηση της τάξεως του 3% των πωλήσεων της μέσα στο 2014, καταφέρνοντας να πουλήσει 1,1 εκατ. αυτοκίνητα, κάνοντας τις καλύτερες πωλήσεις των τελευταίων χρόνων. Συγκεκριμένα η Opel παρέδωσε περίπου 1.076 εκατομμύρια οχήματα πέρσι στην Ευρώπη, που αντιστοιχεί με αύξηση 35.000 αυτοκινήτων ή 3%, 1% πάνω από την αύξηση της συνολικής Ευρωπαϊκής αγοράς που ανήλθε μόλις στο 2%. Το μερίδιο της Opel στη συνολική Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου σημείωσε άνοδο για δεύτερη συνεχή χρονιά – κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες στο 5,74%, με την Opel να πετυχαίνει το 2014 τις καλύτερες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς από το 2011.

Ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group δήλωσε:

Σημειώσαμε αύξηση σε περισσότερες από 15 αγορές, ανάμεσά τους η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία. Η σύγχρονη γκάμα οχημάτων μας κατάφερε να εντυπωσιάσει το κοινό κυρίως στις σημαντικότερες Ευρωπαϊκές αγορές.

Η Ρωσία είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές μας. Η Opel υποφέρει από την  υποτίμηση του ρουβλίου και την αγοραστική αντίσταση. Το γεγονός ότι καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο το 2014 τροφοδοτεί την αισιοδοξία μας για τη νέα χρονιά. Σίγουρα δεν θα επαναπαυτούμε στις δάφνες μας.

Το νέο Corsa μετρά ήδη 85.000 παραγγελίες και οι παραδόσεις του σύντομα να ξεκινούν, με το Karl να ακολουθεί το καλοκαίρι και το νέο Astra στο τέλος της χρονιάς. Η Opel μέχρι το 2018 θα βγάλει στην αγορά 27 νέα μοντέλα και 17 νέους κινητήρες, φιλοδοξώντας να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις της τα επόμενα χρόνια, στοχεύοντας σε Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς 8% μέχρι το 2022.

Opel-Corsa-OH-293962

Από σήμερα η Opel ξεκινά τη νέα διαφημιστική καμπάνια του νέου Corsa με τίτλο ” ‘OH’ Ναι!” με τα πρώτα σποτ να τα βρίσκεις στη συνέχεια. Σε αυτά πρωταγωνιστούν οι πρεσβευτές της μάρκας Opel Nadja Uhl, Ken Duken, Jürgen Klopp, η Γερμανίδα supemodel Eva Padberg, αλλά και η Claudia Schiffer. Επίσης η Opel έχει δημιουργήσει αποκλειστικές ιστοσελίδες σε κάθε χώρα ‘TheNewOH.gr’ (σύντομα διαθέσιμο και στην Ελλάδα).

Campaign Poster

Το site περιγράφει τα χαρακτηριστικά του νέου Corsa και τους δίνει πνοή ζωής. Οι συναρπαστικές παραγωγές μπορεί να είναι από διαδραστικά κινούμενα σχέδια μέχρι εξατομικευμένα βιντεομηνύματα. Με αυτό τον τρόπο ψυχαγωγικό και σχετικό περιεχόμενο θα διατίθεται μέσω των βασικών καναλιών που χρησιμοποιεί το νεανικό κοινό και το οποίο δύσκολα προσεγγίζεται με τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας.

http://www.youtube.com/watch?v=_OoH59AJlKU

http://www.youtube.com/watch?v=KBiMsxGcvnU

Δελτίο Τύπου

Η Opel/Vauxhall Πούλησε Σχεδόν 1,1 Εκατομμύρια Οχήματα το 2014

  • Πωλήσεις και μερίδιο αγοράς αυξήθηκαν στην Ευρώπη παρά το δύσκολο περιβάλλον
  • Νέα αύξηση πωλήσεων αναμένεται φέτος λόγω της στρατηγικής προϊοντικής επέλασης
  • 85.000 παραγγελίες για το Νέο Corsa

Παρά την οικονομική κρίση, το 2014 στέφθηκε με επιτυχία για την Opel/Vauxhall καθώς η εταιρία κατέγραψε τις καλύτερες πωλήσεις των τελευταίων χρόνων. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η εταιρία παρέδωσε περίπου 1.076 εκατομμύρια οχήματα πέρσι στην Ευρώπη, που αντιστοιχεί με αύξηση 35.000 αυτοκινήτων ή 3%. Επομένως, η Opel ξεπέρασε την αύξηση της συνολικής Ευρωπαϊκής αγοράς που ήταν μόνο 2%. Το μερίδιο της Opel στη συνολική Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου σημείωσε άνοδο για δεύτερη συνεχή χρονιά – κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες στο 5,74%. Η Opel πέτυχε τις καλύτερες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς από το 2011.

«Σημειώσαμε αύξηση σε περισσότερες από 15 αγορές. Η σύγχρονη γκάμα οχημάτων μας κατάφερε να εντυπωσιάσει το κοινό κυρίως στις σημαντικότερες Ευρωπαϊκές αγορές» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. Μεταξύ άλλων η Opel πέτυχε άνοδο σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. Η  Opel κατέγραψε τις μεγαλύτερες αυξήσεις όγκου πωλήσεων σε Πολωνία (+ 42%), Ιρλανδία (+ 33%) και Πορτογαλία (+ 28%). Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε σε περισσότερες από δώδεκα Ευρωπαϊκές χώρες.

Η οικονομική κατάσταση στη Ρωσία όπου οι πωλήσεις ολόκληρης της βιομηχανίας μειώθηκαν αισθητά το 2014 είχαν αρνητική επίπτωση στο συνολικό αποτέλεσμα. «Η Ρωσία είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές μας. Η Opel υποφέρει από την  υποτίμηση του ρουβλίου και την αγοραστική αντίσταση. Το γεγονός ότι καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο το 2014 τροφοδοτεί την αισιοδοξία μας για τη νέα χρονιά. Σίγουρα δεν θα επαναπαυτούμε στις δάφνες μας» πρόσθεσε ο Küspert.

Η Opel συνεχίζει και φέτος την προϊοντική της επέλαση. Το νέο Corsa, για το οποίο έχουν ήδη δοθεί 85.000 παραγγελίες, φτάνει σύντομα στα καταστήματα των διανομέων. Το νέο μικρό KARL θα ακολουθήσει το καλοκαίρι και το συμπαγές Astra αναμένεται στο τέλος της χρονιάς.

«Θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη γκάμα μικρών αυτοκινήτων όλων των εποχών με τα KARL, Corsa και ADAM. Και τα bestsellers μας, Corsa και Astra, που αποτελούν το 50 % των πωλήσεών μας θα ανανεωθούν» εξήγησε ο Küspert.

Σύμφωνα με μία στρατηγική προϊοντικής επέλασης μεγάλης κλίμακας της Opel αναμένεται το λανσάρισμα 27 νέων μοντέλων και 17 νέων κινητήρων μέχρι το 2018 και η εταιρία φιλοδοξεί να αυξήσει περαιτέρω τις αυξήσει τις πωλήσεις της τα επόμενα χρόνια, στοχεύοντας σε Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς 8% μέχρι το 2022.

Ξεκίνησε η Καμπάνια για το Νέο Opel Corsa! ‘OH’ Ναι!

  • Η Opel συνεχίζει δημιουργικά να αλλάζει τον τρόπο σκέψη σας με μία νέα καμπάνια
  • Το νέο Corsa αιφνιδιάζει με καινοτομίες από ανώτερες κατηγορίες
  • Jürgen Klopp, Nadja Uhl, Ken Duken και Eva Padberg πρεσβευτές της μάρκας
  • Η Claudia Schiffer και πάλι στο διεθνές διαφημιστικό στερέωμα

Η καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο Opel Corsa αποτυπώνει λεκτικά την έννοια της έκπληξης με το “OH!” μία έκφραση πασίγνωστη ανά τον κόσμο. Υπό τη διεύθυνση του André Kemper, δημιουργήθηκε μία ενιαία καμπάνια με την κορυφαία διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends της Opel. Τα διαφημιστικά μηνύματα θα επικοινωνηθούν μέσα από την τηλεόραση, την έντυπη διαφήμιση, το διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης καθώς και τα καταστήματα των διανομέων. «Η καμπάνια του νέου Corsa προσθέτει ένα νέο κεφάλαιο στο κίνημά μας με το σλόγκαν ‘Άλλαξε τον τρόπο σκέψης σου’» δήλωσε η Tina Müller, CMO Opel Group. «Το νέο Corsa αποδεικνύει πως μπορείς να δεις ένα μικρό αυτοκίνητο με άλλη ματιά».

Το νέο Opel Corsa αιφνιδιάζει σαν ένα μικρό αυτοκίνητο με καινοτομίες από ανώτερες κατηγορίες. Ανεξάρτητα αν πρόκειται για premium τεχνολογίες όπως park assist (υποβοήθηση παρκαρίσματος), collision alert (προειδοποίηση σύγκρουσης) ή lane departure warning (προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας), σύστημα Intellilink για άριστη συνδεσιμότητα, νέους αποδοτικούς κινητήρες ή συναισθηματική σχεδίαση – η αντίδραση στο νέο Corsa θα είναι πάντα ίδια: “OH!”. Η διαφήμιση για το bestseller της μάρκας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη σε 30 αγορές μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα από τα τέλη Δεκεμβρίου με το σλόγκαν «Το νέο Corsa. The new OH!»

Η προκαταρκτική φάση στόχο έχει να εξάψει το ενδιαφέρον για το νέο Corsa, ενώ η φάση λανσαρίσματος παρουσιάζει επακριβώς τις εκπλήξεις που κρύβει το Corsa. Πέντε διαφορετικά τηλεοπτικά διαφημιστικά διάρκειας 30 δευτερολέπτων που θα προβάλλονται σε κανάλια ευρείας τηλεοπτικής κάλυψης με τους πρεσβευτές της μάρκας Opel Nadja Uhl, Ken Duken, Jürgen Klopp και το νέο Opel Corsa αναμένεται να αιφνιδιάσουν το κοινό. Η Γερμανίδα supemodel Eva Padberg, νέο μέλος στην ομάδα, χρησιμοποιεί τη γοητεία και το χιούμορ της για να δηλώσει την εκτίμησή της στα πλεονεκτήματα ενός θερμαινόμενου τιμονιού. Εκτός Γερμανίας, η Claudia Schiffer είναι και πάλι πρέσβειρα της Opel και του νέου Corsa.

Επιπλέον των παραδοσιακών καναλιών επικοινωνίας, και οι δύο φάσεις περιλαμβάνουν μία εκτενή παρουσία στο διαδίκτυο, για την οποία η Scholz & Friends δημιούργησε αποκλειστικά ιστοσελίδες σε κάθε χώρα ‘TheNewOH.xx’ (σύντομα διαθέσιμο και στην Ελλάδα). Το site περιγράφει τα χαρακτηριστικά του νέου Corsa και τους δίνει πνοή ζωής. Οι συναρπαστικές παραγωγές μπορεί να είναι από διαδραστικά κινούμενα σχέδια μέχρι εξατομικευμένα βιντεομηνύματα. Με αυτό τον τρόπο ψυχαγωγικό και σχετικό περιεχόμενο θα διατίθεται μέσω των βασικών καναλιών που χρησιμοποιεί το νεανικό κοινό και το οποίο δύσκολα προσεγγίζεται με τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας.

«Το νέο Corsa είναι μία νέα έκπληξη από την Opel. Κατακτά όσους το οδηγούν, αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης τους στην πορεία» σχολίασε ο André Kemper, Διευθύνων Σύμβουλος της André GmbH. «Το μάρκετινγκ της Opel έχει επίσης αλλάξει την online προσέγγισή του. Χρησιμοποιούμε συνεχώς τις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου για την καμπάνια ‘OH!’. Αυτό μας επιτρέπει να επικοινωνούμε εκπληκτικές πληροφορίες με εξαιρετικό τρόπο και να χρησιμοποιούμε νέα μέσα για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κόσμου για τη μάρκα,» δήλωσε ο Percy Smend, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Scholz & Friends Group.

Η Opel δημιούργησε την καμπάνια σε στενή συνεργασία με κορυφαία ονόματα του χώρου της διαφήμισης. Ο André Kemper ήταν υπεύθυνος για την ιδέα και την υλοποίηση σε τηλεοπτικά και έντυπα μέσα. Τη διαχείριση του Project, την ψηφιακή παραγωγή και το λανσάρισμά του σε πάνω από 30 Ευρωπαϊκές αγορές ανέλαβε η Scholz & Friends. Η Carat ήταν υπεύθυνη του προγραμματισμού μέσων (media planning) και η MRM της διαδικτυακής υλοποίησης. Οι δραστηριότητες των Social media από τις Knallgrau και kpunktnull ολοκληρώνουν την καμπάνια “OH!”.

Πελάτης: Adam Opel AG Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Tina Müller Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας και Επικοινωνιών Μάρκετινγκ: Tobias Gubitz Διευθυντής Παγκόσμιων Μέσων & Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Björn Osterndorff Επικεφαλής Διαχείρισης Μάρκας: Tamás Bátor Βοηθός Brand Manager Small / Mini: Katrin Hinz Project Leader Προγραμματισμού Μέσων: Britta Weiser Πρακτορείο: ANDRÉ Διευθύνων Σύμβουλος: André Kemper Δημιουργικό: Marcell Francke, Tim Belser, Erik Heitmann Σύμβουλοι: Silke Schmitz, Amelie Harich Πρακτορείο: Scholz & Friends Hamburg Μέλος Εκτελεστικού Συμβουλίου: Percy Smend Διευθύνων Σύμβουλος Δημιουργικού: Wolf Heumann Διευθύνων Σύμβουλος: Christian Ringel Δημιουργικό: Willy Kaussen, Oliver Grandt, Christian Fritsche, Dirk Ollmann, Yun-Jung Hwang, Beatriz Carosini, Frauke Müller, Julijus Rebic, Moritz Hettwer, Holger Kohl Σύμβουλοι: Maurits Van der Vegt, Meike Bösche-Scheuing, Jennifer Becker, Marc Prochnow Στρατηγική: Steve Plesker FFF: Mark Rota Παραγωγή: Katja Czok Art Buying: Kerstin Mende Εξέλιξη: MRM Social Media: Knallgrau, kpunktnull Μέσα: Carat Φωτογράφος: Olaf Hauschulz