ford-gt-le-mans-2_800x0w

Όπως γνωρίζουμε ήδη από τον Φεβρουάριο, η Ford ετοιμάζει την επιστροφή της στο Le Mans. Οι τελευταίες φήμες μάλιστα, αναφέρουν ότι η Αμερικανική εταιρία θα παρουσιάσει την αγωνιστική έκδοση του Ford GT τον ερχόμενο Ιούνιο πριν τον 83ο αγώνα 24 ωρών στο Le Mans. Βέβαια, να σημειώσουμε ότι η Ford δεν θα συμμετέχει φέτος, αλλά ετοιμάζεται για το 2016 οπότε και θα κληθεί να αντιμετωπίσει την Ferrari, την Porsche, την Aston Martin και την Chevrolet στην εξαιρετικά ανταγωνιστική, GTE κατηγορία.

Μέχρι τότε όμως, ας μιλήσουμε για κάποια πράγματα που αφορούν στην έκδοση δρόμου του GT. Ξέρουμε ότι πίσω από τον οδηγό, θα βρίσκεται ένας twin-turbo Ecoboost V6 με χωρητικότητα 3.5 λίτρων. Όμως, ενώ είχε εννοηθεί ότι η ιπποδύναμη του θα είναι πάνω-κάτω 600 άλογα, οι τελευταίες φήμες λένε ότι η Ford υποτίμησε σημαντικά αυτό το νούμερο. Πιο κοντά στα 700 άλογα θα είναι η ιπποδύναμη του Αμερικάνικου θηρίου όταν αυτό περάσει στην παραγωγή. Επίσης, οι μηχανικοί της Ford Performance, δοκιμάζουν τόσο σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος, όσο και ανθρακονημάτινες, αλα-Mustang GT350R. Φυσικά οι carbon-ceramic δίσκοι και οι δαγκάνες της Brembo θεωρούνται δεδομένα.

Ford GT Electronic Sensors

Από εκεί και πέρα, όπως κάθε σύγχρονο supercar, έτσι και το GT θα διαθέτει πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων. Ενεργή αεροδυναμική, ενεργές αναρτήσεις και προηγμένα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης είναι επίσης δεδομένα. Το “νευρικό σύστημα” του Ford GT αποτελείται από περισσότερους από 50 αισθητήρες, 28 μικροεπεξεργαστές που αναλύουν 300 MB δεδομένων το δευτερόλεπτο και 6 CAN δίκτυα που μεταφέρουν 3.000 ψηφιακά μηνύματα.

Οι πόρτες του νέου μοντέλου είναι ένα υβρίδιο gullwing και scissor ενώ τα καθίσματα είναι βιδωμένα στο δάπεδο με την όποια ρύθμιση να προέρχεται αποκλειστικά από την πλάτη αλλά και τα πεντάλ και το τιμόνι. Τέλος, να σημειώσουμε ότι οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2016 με την Ford να έχει δηλώσει ότι δεν θα κατασκευάζει πάνω από 250 GT τον χρόνο.