[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_02

Ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα μας test drive είναι η δοκιμή του Citroen C4 το περασμένο Οκτώβριο, έστω και αν είχε περάσει σχεδόν μια τετραετία από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το μοντέλο, καθώς τότε έγινε διαθέσιμο το δημοσιογραφικό αυτοκίνητο από την ελληνική αντιπροσωπεία.

Για την εμπορική του επιτυχία στην ελληνική αγορά, τοποθετώντας το στη δεκάδα με τα best-sellers του C-segment, συνέβαλαν οι πολλοί καλοί του χώροι σε συνδυασμό με την ποιότητα κύλισης, αλλά κυρίως ο συνδυασμός τιμής και κινητήρας πετρελαίου. Εξάλλου, η Citroen, είναι ίσως η μοναδική εταιρία που επωφελήθηκε σε τόσο μεγάλο βαθμό από την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Ελλάδα, με το μερίδιο αγοράς της το 2014 να είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το 2010, τότε που ξεκίνησε η απότομη πτώση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, ενώ το 2012 (πρώτη χρονιά απελευθέρωσης) είχε εντυπωσιακές πωλήσεις. Προφανώς είναι μικρότερος ο συνολικός όγκος πωλήσεων, αλλά έχει καταφέρει να κατοχυρωθεί ψηλά στη συνείδηση του Έλληνα.

Η κατηγορία του C4 είναι άκρως ανταγωνιστική, καθώς με καθιερωμένους αντιπάλους, όπως το Golf, Auris, Astra και Focus, είναι εξαιρετικά δύσκολο να κλέψεις πωλήσεις, αλλά το γαλλικό μοντέλο να τα έχει καταφέρει. Ένας λόγος, όπως προείπα, είναι η πολύ καλή τιμή των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, σημαντικό στοιχείο αν αναλογιστείς ότι το 91% των πωλήσεων του C-segment στην εγχώρια αγορά είναι με τέτοιο κινητήρα. Όλα τα παραπάνω τα στοιχεία, έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον του οικογενειάρχη που ζητάει ένα αξιόλογο αυτοκίνητο.

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Χώροι/Άνεση εσωτερικού
  • Ποιότητα κύλισης
  • Απόσβεση ανωμαλιών
  • Κατανάλωση
  • Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Κραδασμοί τιμονιού
  • Νωθρότητα κινητήρα κάτω από τις 1.800 σ.α.λ

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_06

Το ανανεωμένο μοντέλο του C4 παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης πριν δυόμιση μήνες και για το αισθητικό κομμάτι ακολούθησε την ίδια ακριβώς τακτική που είδαμε πριν δύο χρόνια και στο facelift του μικρότερου C3. Μόνο που εδώ είναι ακόμα πιο δυσδιάκριτες και πρέπει να έχεις μεγεθυντικό φακό για να τις διακρίνεις. Οι “χτυπητές” αλλαγές εντοπίζονται στα νέα σχεδιασμού σκουρόχρωμα εμπρός φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν τα LED φώτα ημέρας, ενώ και τα πίσω είναι αλλαγμένα και διαθέτουν τρισδιάστατα γραφικά, που αποτελούν πλέον σήμα κατατεθέν της εταιρίας. Ελάχιστα ανασχεδιασμένος είναι και ο μπροστά προφυλακτήρας, ενώ έχουν προστεθεί δύο νέα χρώματα στην παλέτα των επιλογών, το Stone Gray και το Platinum Grey, με τα σχέδια των ζαντών να είναι και αυτά ελαφρώς αλλαγμένα, με το γαλλικό εργοστάσιο να προσφέρει διαστάσεις μέχρι 18 ίντσες.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_11

Έτσι, διατηρεί την χαμηλών τόνων σχεδίαση, έχοντας ένα σουλούπι γεμάτο καμπύλες, απαλές καθαρές γραμμές και τονισμένα νεύρα στο καπό και στις πόρτες. Τα έντονα στοιχεία της Γαλλικής κομψότητας και φινέτσας τονίζονται με τα χρωμιομένα στοιχεία στην μάσκα, που ενσωματώνει το λογότυπο της Citroen, όπως και κατά μήκος της γραμμής των παραθύρων, που αναβαθμίζουν την εικόνα του αυτοκινήτου.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_08

Τέλος, η διακριτική αεροτομή, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η κεκλιμένη γραμμή οροφής είναι τα στοιχεία εκείνα που χαρακτηρίζουν το C4, στοιχεία που έχουν κερδίσει το αγοραστικό κοινό. Από πλευράς διαστάσεων δεν έχει αλλάξει τίποτα, με το C4 να έχει μήκος 4.329 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ., ύψος 1.489 χλστ. και το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.608 χλστ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_36

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν προφανώς εφοδιασμένο με έναν πετρελαιοκινητήρα, καθώς όπως είπα στην εισαγωγή καλώς ή κακώς αυτοί πουλάνε. Αυτός ήταν ο ίδιος ακριβώς 1600άρης με την προηγούμενη φορά. Ανήκει στη σειρά HDi, που συνδυάζεται και με το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi, έχει χωρητικότητα 1.560 κ.εκ., διαθέτει άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 115 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και 270 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. Ο κινητήρας εξοπλίζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τα 115 άλογα είναι ικανά να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ/ώρα, το βάρους 1.280 κιλών C4, σε 11,2 δευτερόλεπτα, αν και η επίδοση που έδειξε το VBox ήταν 10,55 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ/ώρα.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_44 Test_Drive_Citroen_C4_facelift_35

Πληροί προδιαγραφές Euro 5, με την εργοστασιακή κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 3,7 λίτρα/100 χλμ. Στη πραγματικότητα, στα 590 χλμ. της εβδομαδιαίας δοκιμής μας, ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε 5,6 λίτρα/100 χλμ., σε μικτές συνθήκες οδήγησης με αρκετά από αυτά να γίνονται υπό μερική πίεση και πάντα ενεργοποιημένο τον αυτόματο κλιματισμό. Αυτό σημαίνει πως με ένα ντεπόζιτο 60 λίτρων μπορείς να διανύσεις περίπου 1.100 με 1.300 χλμ., ενώ με τα μόλις 97 γρ/χλμ CO2 που εκπέμπει, απαλλάσσεται από τη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας.

Στο άμεσο μέλλον, το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και με τους νέους κινητήρες BlueHDi κινητήρες, που βασίζονται στους κινητήρες HDi έχοντας δεχθεί μια σειρά βελτιώσεων οι οποίες θα προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη απόδοση, χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους. Οι νέοι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι σε δύο εκδόσεις χωρητικότητας 1.6-λίτρων απόδοσης 100 και 120 ίππων με κατανάλωση μόλις 3,3 και 3,6λίτρα/100 χλμ αντίστοιχα και εκπομπές CO2 86-99 γρ/χλμ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_20

Μπαίνοντας στη καμπίνα, το ανανεωμένο C4 προσαρμόζεται στα σημερινά δεδομένα και έχει να επιδείξει μια κύρια αλλαγή. Αυτή δεν είναι άλλη από την προσθήκη μιας νέας οθόνης αφής 7 ιντσών της SMEG, τοποθετημένη στο κέντρο της κονσόλας, η οποία εκσυγχρονίζει αρκετά το εσωτερικό. Η συγκεκριμένη επιλογή απλοποιεί τον έλεγχο των λειτουργιών και ελαχιστοποιεί τον αριθμό των διακοπτών με σαφή οφέλη στην αισθητική της κονσόλας, αλλά και την εργονομία της.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_26

Μέσω της οθόνης μπορείς εκτός των άλλων να ελέγξεις μια σειρά λειτουργιών, όπως το ηχοσύστημα, τον υπολογιστή ταξιδιού, τη σύνδεση με το κινητό, το σύστημα πλοήγησης κ.α. Τα γραφικά και το μενού είναι ίδια με τις αντίστοιχες οθόνες των C4 Picasso, C4 Cactus και Peugeot 308 που έχουμε δοκιμάσει, με τη μόνη διαφορά ότι τα κουμπιά των υπομενού δεν είναι αφής δεξιά και αριστερά της οθόνης -όπως στις άλλες περιπτώσεις- αλλά κανονικά πιεστικά. Βρίσκονται ακριβώς κάτω από την οθόνη, τοποθετημένα σε οριζόντια διάταξη με τη χρηστικότητα τους να είναι σε κατώτερο βαθμό απ’ότι τα αφής. Αυτό γιατί η απόσταση των κουμπιών είναι μεγαλύτερη και γενικά δείχνουν σαν προσθήκες και όχι εν γένει τοποθετημένα. Τέλος, το γκρι πλαστικό σε εκείνο το σημείο δεν έχει και την ανάλογη ποιότητα.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_21

Κατά τ’άλλα, το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακό, λειτουργικό και απόλυτα ποιοτικό. Έχει όμορφα στοιχεία, με το ταμπλό να έχει δυνατή και στιβαρή συναρμογή, ενώ το πάνω μέρος του ταμπλό είναι κατασκευασμένο από ένα πολύ μαλακό πλαστικό με άριστη ποιότητα. Το φινίρισμα και η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή, καθώς υπάρχουν ασημί, γκρι και χρωμιομένα διακοσμητικά στους αεραγωγούς, στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων, στοιχεία που προσδίδουν μια πολυτελής νότα στο εσωτερικό.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_34

Το τιμόνι διαθέτει κοφτό κάτω μέρος και έχει σχετικά μεγάλη διάμετρο. Η θέση οδήγησης είναι κάπως ψηλά, αλλά κάθεσαι αναπαυτικά και σωστά στα υφασμάτινα καθίσματα, τα οποία διαθέτουν πολύ μαλακές και απορροφητικές επενδύσεις. Βρίσκεις την ιδανική θέση οδήγησης γρήγορα, με κάθισμα και τιμόνι να ρυθμίζονται αμφότερα, ενώ η μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν άριστη περιφερειακή ορατότητα.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_38

Οι διαθέσιμοι χώροι των πίσω επιβατών παραμένουν το ατού του γαλλικού μοντέλου, και δεν θα αφήσουν παραπονεμένο κάποιον, ακόμη και αν αυτός έχει ανάστημα άνω των 1.90 εκατοστών. Θα μεταφέρει με άνεση τέσσερις ενήλικες, με τον προσφερόμενο χώρο για το κεφάλι, τους ώμους και τα γόνατα των πίσω επιβατών να είναι αρκετά ικανοποιητικοί. Ο πέμπτος επιβάτης, ίσως να μην νοιώσει το ίδιο άνετα, καθώς θα χρειαστεί να συμβιβαστεί, αφού το ψηλό κεντρικό τούνελ περιορίζει τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια του.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_39 Test_Drive_Citroen_C4_facelift_40

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 380 λίτρα με κανονική ρεζέρβα και 408 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης, ενώ μεγαλώνει και φτάνει τα 1.183 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες (60/40) των πίσω καθισμάτων. Ο ορθογώνιος σχεδιασμός του επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση του, με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πέμπτης πόρτας να βοηθά σημαντικά στη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων. Σε ότι αφορά τους χώρους για μικροαντικείμενα, αυτοί είναι αρκετοί και θα βολέψουν το κινητό τηλέφωνο, το πορτοφόλι, τα κλειδιά, αλλά και ότι άλλο κουβαλά κάποιος καθημερινά μαζί του, όπως μπουκάλια νερού, καφέ κλπ, με την βάση για τις ποτηροθήκες να είναι σχετικά στενή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_01

Οι τιμές του νέου Citroen C4 αν και είναι ελάχιστα αυξημένες σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο, αποτελούν και πάλι το μεγάλο ατού της. Η τιμή του αυτοκινήτου με τον κινητήρα diesel των 90 ίππων ξεκινά από τα €17.940, όπου με απόσυρση και Green Bonus (έκπτωσης της ελληνικής αντιπροσωπείας) πέφτει στα 14.620 ευρώ (+€630). Ο 1.600αρης e-HDi στην έκδοση Feel του αυτοκινήτου δοκιμής κοστίζει 22.040 ευρώ, και πέφτει στα 18.570 ευρώ (+1.170) με απόσυρσης και έκπτωσης.

Όμως, ο εξοπλισμός είναι πλουσιότερος από το παρελθόν και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει εσωτερικό καθρέφτη με αισθητήρα φωτεινότητας, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηχοσύστημα με MP3 player, Cruise control και Speed limiter με λειτουργία μνήμης, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, υποβραχιόνιο, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, ABS, ESP, Hill Assist, Brake Assist, 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, 2 πλευρικούς, 2 τύπου κουρτίνας), ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης με cornering lights, υπολογιστή ταξιδιού. Στον πρόσθετο εξοπλισμό μπορείς κανείς να επιλέξει μια μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, καθίσματα με μηχανισμό μασάζ, σύστημα πλοήγησης και άλλα, με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων ETG να κοστίζει €750. Αναλυτικά τον τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεων του αυτοκινήτου μπορείς να τον δεις παρακάτω, ενώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων και τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις κατεβάζοντας αυτό το PDF.

Εκδόσεις Τιμή Τιμή με απόσυρση και Green Bonus
C4 1,2 PureTech 110 Live 16.220 € 13.940 €
C4 1,2 PureTech 110 Live Plus 16.800 € 14.240 €
C4 1,2 PureTech 110 Feel 18.800 € 16.240 €
C4 1,2 PureTech 110 Shine 20.500 € 17.940 €
C4 1,2 PureTech 130 S&S Feel 19.950 € 16.590 €
C4 1,2 PureTech 130 S&S Shine 21.650 € 18.290 €
C4 1,2 PureTech 130 EAT6 S&S Feel 21.350 € 17.990 €
C4 1,2 PureTech 130 EAT6 S&S Shine 23.050 € 19.690 €
C4 1,6 HDi 90 Live 17.940 € 14.620 €
C4 1,6 HDi 90 Live Plus 18.440 € 15.120 €
C4 1,6 HDi 90 Feel 20.590 € 16.900 €
C4 1,6 e-HDi 115 STT Feel 22.040 € 18.570 €
C4 1,6 e-HDi 115 STT Shine 23.740 € 20.270 €
C4 1,6 e-HDi 115 ETG STT Feel 22.790 € 19.320 €
C4 1,6 e-HDi 115 ETG STT Shine 24.490 € 21.020 €

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_18

Σε ότι αφορά την διάταξη της ανάρτησης, προφανώς, δεν υπάρχει καμία αλλαγή και αποτελείται από γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Όμως, οι νέες ρυθμίσεις των μηχανικών της γαλλικής εταιρίας σε συνδυασμό με την ακόμα καλύτερη ηχομόνωση ανεβάζουν την άνεση σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο, έναν τομέα στον οποίο είχαμε διαπιστώσει και από την προηγούμενη επαφή μας και ανέκαθεν το C4 αποτελούσε το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_13

Σε καθημερινή χρήση και υπό νορμάλ συνθήκες οδήγησης, όπως θα οδηγηθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών, θα εκτιμήσεις αφάνταστα την ευκολία “σιδερώματος” των ελληνικών δρόμων. Έχει με διαφορά τις πιο μαλακές ρυθμίσεις σε αυτοκίνητο που έχουμε δοκιμάσει, απορροφώντας σαν μαγικό χαλί όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, με το “κατόρθωμα” αυτό να γίνεται ακόμα πιο σπουδαίο αν αναλογιστείς ότι το αυτοκίνητο δοκιμής φορούσε ζάντες 17 ιντσών και τα Primacy HP ελαστικά της Michelin, σε διαστάσεις 225/45.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_42

Οι μαλακές ρυθμίσεις στις στροφές έχουν αποτέλεσμα το αμάξωμα να εμφανίσει αισθητές κλίσεις στις στροφές, αλλά επουδενί δεν θα σε τρομάξουν. Καθώς ακόμα και όταν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα σε βουνίσια διαδρομή με συνεχείς στροφές, παρά τις κλίσεις, οι τροποποιήσεις που έγιναν, έχουν σαν αποτέλεσμα το βελτιωμένο έλεγχο του αμαξώματος και την μεγαλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς, στρίβοντας με όσα έρχεσαι. Αυτό σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (ESP με intelligent traction control, Brake Assist και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας παρέκκλισης πορείας, σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας) του χαρίζουν κορυφαία χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_15

Το ESP απενεργοποιείται μεν, αλλά ενεργοποιείται αυτόματα όταν ξεπεράσεις τα 60 χλμ/ώρα, καθιστώντας ουσιαστικά άσκοπη την απενεργοποίηση του, καθώς θα χρησιμεύσει μόνο για καλύτερη από στάση επιτάχυνση. Η παρεμβατικότητα του ESP είναι αρκετά άμεση και δεν θα σε αφήσει καθόλου να παίξεις με τη μεταφορά βάρους. H συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ ουδέτερη, με την υποστροφή να εμφανίζεται στο όριο και το πίσω μέρος να μην συμμετέχει καθόλου. Ακόμα, το Intelligent Traction Control σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης παρακάμπτει τη λειτουργία του συστήματος ολίσθησης τροχών (ASR) μεταφέροντας τη δύναμη του κινητήρα στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_03

Στον αυτοκινητόδρομο θα εκτιμήσεις τη χρήση ηχομονωτικών υλικών πιο κοντά στην πηγή των θορύβων, τη τοποθέτηση ειδικών ηχομονωτικών φιλμ στις γυάλινες επιφάνειες και αποσβεστήρων στο χώρο του κινητήρα. Αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, το πλήρες φιλτράρισμα των ενοχλητικών ήχων από την καμπίνα των επιβατών, ενώ τα άνετα καθίσματα, που προαιρετικά τους τοποθετείς σύστημα μασάζ, δημιουργούν ιδανικές συνθήκες για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Όταν κινείσαι σε νόμιμες ταχύτητες αποπνέει σιγουριά και ασφάλεια, αλλά όσο πλησιάζεις την τελική ταχύτητα, παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_17

Ο κινητήρας είναι πολύ ήσυχος, καθώς απουσιάζει το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel κινητήρων και οι κραδασμοί που τον συνοδεύουν. Αντιδρά άμεσα στο πεντάλ του γκαζιού, αν και να υστερεί κάπως στα χαμηλά του στροφομέτρου (κάτω των 1.800 σ.α.λ), αλλά από εκεί και μέχρι τις σχεδόν 4.200 σ.α.λ. απλώνει ομοιόμορφα τη δύναμη του έχοντας διευρυμένο εύρος λειτουργίας, χωρίς εξάρσεις αφού η καμπύλη ροπής διακρίνεται από την γραμμικότητα της. Εξαιτίας του “απλωμένου” σε κλιμάκωση κιβώριο και ειδικά οι δύο τελευταίες σχέσεις, που λειτουργούν ως overdrive, βλέπεις τα 130 χλμ/ώρα στο κοντέρ με 6η σχέση στις μόλις 1.900 σ.α.λ του. Σε ότι αφορά το σύστημα Start/Stop που διαθέτει το αυτοκίνητο λειτουργεί απρόσκοπτα χωρίς τη παραμικρή υστέρηση.

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_16

Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικό και διαθέτει μεταβλητή υποβοήθησή, προσφέροντας μέτρια αμεσότητα και πληροφόρηση, ενώ αυτό που δε μου άρεσε είναι πως μεταφέρει σχεδόν αφιλτράριστες τις δονήσεις από το οδόστρωμα. Η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι 10,7 μέτρα, όντας αξιοπρεπές νούμερο. Τα φρένα του αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους μπροστά και απλούς δίσκους πίσω, που φρενάρουν ικανοποιητικά το αυτοκίνητο, αφού το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ/ώρα σε 38,05 μέτρα, με το πεντάλ του φρένου να έχει καλύτερη αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν, αφού έχει χάσει τη σπογγώδης αίσθηση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Citroen_C4_facelift_46

Με τις χειρουργικές μικροεπεμβάσεις που υπέστη το C4, η Citroen συνεχίζει τον σκληρό αγώνα για να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, και να επεκτείνει τη δυναμική της πορεία σε μια ιδιαιτέρως σημαντική κατηγορία. Οι αλλαγές στην εμφάνιση δεν επηρέασαν το διαχρονικό της σχέδιο, συμβάλλοντας ελάχιστα στο φρεσκάρισμα του, ενώ η οθόνη στο εσωτερικό είναι καλοδεχούμενη καθώς ήταν αναγκαία.

Αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση με σαφές χαρακτηριστικό του τις μαλακές αναρτήσεις και τις άνετες μετακινήσεις. Ο πλουσιότερος εξοπλισμός, η προσιτή τιμή και τα χαμηλά κόστη συντήρησης, το καθιστούν ιδανική επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Citroen C4 1.6 e-HDi 115 Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 10,5 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,73 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 8,05 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 14,91 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 38,05 μέτρα σε 2,97 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 e-HDi 115 STT
Τροφοδοσία Turbo Diesel, άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, Εναλλάκτης αέρα/αέρα
Αρ. Κυλίνδρων 4
Κυβισμός (cm3) 1560
Διάμετρος x διαδρομή 75 x 88,3
Μέγιστη ισχύς CEE (kW/σ.α.λ.) 84 / 3600
Μέγιστη ισχύς DIN (hp/σ.α.λ.) 114 / 3600
Μέγιστη ροπή CEE (Nm/σ.α.λ.) 270 / 1750
Προδιαγραφές Εκπομπών Ρύπων Euro 5
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κιβώτιο ταχυτήτων (τύπος) Μηχανικό
Αριθμός σχέσεων 6
ΦΡΕΝΑ
Μπροστά Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ελαστικά Michelin
205/55 R16
225/45 R17
ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Εμπρός Ανεξάρτητοι τροχοί, Σύστημα ανάρτησης τύπου Mc Pherson με τριγωνικά ψαλίδια, ελικοειδή ελατήρια, υδραυλικά τηλεσκοπικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω Ανεξάρτητοι τροχοί, Ημιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, υδραυλικά τηλεσκοπικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική ράβδο
Σύστημα διεύθυνσης Σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης
Διάμετρος κύκλου στροφής μεταξύ πεζοδρομίων (m) 10,7
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος (mm) 4329
Πλάτος – Πλάτος με καθρέπτες (mm) 1789 – 2050
Ύψος (mm) 1489 – 1502
Μεταξόνιο (mm) 2608
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω (mm) 1522 – 1536 / 1515 – 1529
Πρόβολος εμπρός – πίσω (mm) 786 – 935
ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Όγκος χώρου αποσκευών μέχρι την εταζέρα με ρεζέρβα (dm3) 380
Όγκος χώρου αποσκευών μέχρι την εταζέρα χωρίς ρεζέρβα (dm3) 408
Όγκος χώρου αποσκευών μέχρι την οροφή (dm3) 1183
ΒΑΡΗ
Απόβαρο (kg) 1205
Ωφέλιμο φορτίο (kg) 615
Μέγιστο μεικτό βάρος (kg) 1820
Μέγιστο βάρος κύλησης (kg) 3120
Βάρος ρυμούλκησης χωρις φρένα (kg) 635
Μέγιστο βάρος στον κοτσαδόρο (kg) 75
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 190
Επιτάχυνση 0-100 (km/h) 11,2
Επιτάχυνση 1000μ. από στάση (sec) 32,9
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
Πόλη (l/100 km) 4,4
Εκτός πόλης (l/100 km) 3,4
Μικτή (l/100 km) 3,8
Εκπομπή CO2 (g/km) 97
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt) 60

[/nextpage]