Test_Drive_Citroen_C4_facelift_02

Ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα μας test drive είναι η δοκιμή του Citroen C4 το περασμένο Οκτώβριο, έστω και αν είχε περάσει σχεδόν μια τετραετία από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το μοντέλο, καθώς τότε έγινε διαθέσιμο το δημοσιογραφικό αυτοκίνητο από την ελληνική αντιπροσωπεία.

Για την εμπορική του επιτυχία στην ελληνική αγορά, τοποθετώντας το στη δεκάδα με τα best-sellers του C-segment, συνέβαλαν οι πολλοί καλοί του χώροι σε συνδυασμό με την ποιότητα κύλισης, αλλά κυρίως ο συνδυασμός τιμής και κινητήρας πετρελαίου. Εξάλλου, η Citroen, είναι ίσως η μοναδική εταιρία που επωφελήθηκε σε τόσο μεγάλο βαθμό από την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Ελλάδα, με το μερίδιο αγοράς της το 2014 να είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το 2010, τότε που ξεκίνησε η απότομη πτώση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, ενώ το 2012 (πρώτη χρονιά απελευθέρωσης) είχε εντυπωσιακές πωλήσεις. Προφανώς είναι μικρότερος ο συνολικός όγκος πωλήσεων, αλλά έχει καταφέρει να κατοχυρωθεί ψηλά στη συνείδηση του Έλληνα.

Η κατηγορία του C4 είναι άκρως ανταγωνιστική, καθώς με καθιερωμένους αντιπάλους, όπως το Golf, Auris, Astra και Focus, είναι εξαιρετικά δύσκολο να κλέψεις πωλήσεις, αλλά το γαλλικό μοντέλο να τα έχει καταφέρει. Ένας λόγος, όπως προείπα, είναι η πολύ καλή τιμή των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, σημαντικό στοιχείο αν αναλογιστείς ότι το 91% των πωλήσεων του C-segment στην εγχώρια αγορά είναι με τέτοιο κινητήρα. Όλα τα παραπάνω τα στοιχεία, έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον του οικογενειάρχη που ζητάει ένα αξιόλογο αυτοκίνητο.

Στα συν

  • Χώροι/Άνεση εσωτερικού
  • Ποιότητα κύλισης
  • Απόσβεση ανωμαλιών
  • Κατανάλωση
  • Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Στα μείον

  • Κραδασμοί τιμονιού
  • Νωθρότητα κινητήρα κάτω από τις 1.800 σ.α.λ