McLaren-Honda

Αν και κάποιοι μπορεί να προσδοκούσαν και να ήλπιζαν πως η McLaren θα παρουσιάσει ένα πολύ πιο ανταγωνιστικό πρόσωπο σε σχέση με πέρυσι, το λογότυπο της Honda στο βρετανικό μονοθέσιο έφερε πολλά προβλήματα, κυρίως στην αξιοπιστία του, με τους τεχνικούς σε Ιαπωνία και Αγγλία να εργάζονται πυρετωδώς, προκειμένου να τα διορθώσουν όλα αυτά, αν και η Ισπανία μάς έδειξε ότι οι προσπάθειες μπορούν να πέσουν στο κενό, ως ένα ποσοστό.

Η φετινή σεζόν είναι χωρίς καμία αμφιβολία χρονιά προσαρμογής, ενώ οι οπαδοί της McLaren θα πρέπει να κάνουν αρκετή υπομονή μέχρι να δουν την ομάδα τους ξανά στην κορυφή. Οι στόχοι για φέτος μόνο ξεκάθαροι δε θεωρούνται, ενώ φαίνεται πως και το 2016 δε θ’ αποτελέσει εύκολη χρονιά, όπως παραδέχεται ο Ryo Mukumoto, ένας νέος και ταλαντούχος μηχανικός της ιαπωνικής εταιρείας.

Και η επόμενη σεζόν θα είναι δύσκολη. Για μια νέα ομάδα, είναι δύσκολο να κερδίσει τον πρώτο αγώνα όταν οι άλλες οι ομάδες δουλεύουν για πολύ περισσότερο καιρό. Το 2016, θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε έναν αγώνα, αλλά δεν υπάρχει καμία εγγύηση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στόχος μας είναι να πλησιάσουμε την τρίτη ομάδα στο τέλος της φετινής σεζόν. Αν το πετύχουμε, θα είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα.

Δεν είμαστε κοντά στο όριο. Ακόμα βελτιωνόμαστε, αλλά δεν είναι απλό. Παλεύουμε, αλλά είμαστε ακόμα μακριά. Δεν μπορούμε να κινηθούμε στο όριο όπως οι άλλες ομάδες. Οι μηχανικοί μας έχουν καταφέρει να εξάγουν το 70% της δύναμης μέχρι στιγμής. Θα πρέπει ν΄αποκτήσουμε κι άλλη εμπειρία, επειδή ο κινητήρας μας είναι νέος. Δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις με άλλους κατασκευαστές. Πριν χρησιμοποιήσουμε αυτόν τον σχεδιασμό, κάναμε αρκετές έρευνες. Πρέπει να παραδεχτώ ότι κάποιες δε λειτούργησαν, αλλά, όταν χρησιμοποιήσουμε τις «μάρκες», θα είναι πολύ καλύτερα.

Fernando Alonso

Αισιοδοξία επικρατεί στο στρατόπεδο της McLaren για τον αγώνα στο Μονακό, αυτό το Σαββατοκύριακο. Η διαδρομή στους στενούς δρόμους του Monte Carlo μπορεί να καλύψει αρκετά μειονεκτήματα των μονοθεσίων στον τομέα της δύναμης του κινητήρα και της κάθετης δύναμης, γεγονός που κάνει να τον Fernando Alonso να θεωρεί ότι, στο ερχόμενο Grand Prix, η ομάδα του Woking θα πάρει τους πρώτους της βαθμούς, στηρίζοντας την άποψή του και στην απόδοση του περασμένου αγώνα.

Νομίζω ότι θα πάρουμε βαθμούς στο Μονακό. Στην Ισπανία, οι προσομοιώσεις μας μάς έδειχναν στην 9η θέση μέχρι την εγκατάλειψη, έτσι ήταν ήδη η πρώτη ευκαιρία για τους πρώτους βαθμούς. Στο Μονακό, θα είναι η δεύτερη. Από εδώ και πέρα, θα είμαστε συνέχεια στο όριο για την 10η θέση για τους επόμενους 2 ή 3 αγώνες. Ελπίζω πως, μετά την Αυστρία, θα μπορούμε να είμαστε πιο ασφαλείς: στην 7η, 8η ή 9η θέση· αυτός είναι ο στόχος.

Στο τελευταίο κομμάτι του πρωταθλήματος -ακόμα κι αν αυτό είναι φιλόδοξος στόχος- θα πρέπει να είμαστε κοντά στις θέσεις του βάθρου. Πρέπει βελτιώνουμε το αυτοκίνητο και να πετυχαίνουμε τους στόχους, έτσι πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα το κάνουμε αυτό.