McLaren mechanics work on Jenson Button's car.

Αφελής θα ήταν αυτός που πίστευε ότι η μετάβαση της McLaren από τη Mercedes στη Honda θα γινόταν με απροβλημάτιστο τρόπο και πως η ανταγωνιστικότητα της MP4-30 θα ήταν κορυφαία από το ξεκίνημα της σεζόν. Από τον χειμώνα μέχρι και το πιο πρόσφατο Grand Prix στο Μπαχρέιν, η ομάδα του Woking έχει αντιμετωπίσει δεκάδες σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα να μείνει πίσω η εξέλιξη του αυτοκινήτου, με άμεση συνέπεια το μηδενικό στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

Παρόλο που μόλις ένα μονοθέσιο έτρεξε στο Μπαχρέιν, οι Βρετανοί είναι αισιόδοξοι για την ταχύτητα του αυτοκινήτου, ελπίζοντας πως από τη Βαρκελώνη θα ξεκινήσουν να έρχονται οι πρώτοι βαθμοί. Πότε, όμως, θα μπορέσει η McLaren να γίνει σταθερά ανταγωνιστική για τις πρώτες θέσεις; Σύμφωνα με τον Eric Boullier, επί κεφαλής της ομάδας, όχι σύντομα.

Eric Boullier.

Μπορούμε να γίνουμε ανταγωνιστικοί φέτος. Θα είμαστε σταθερά ανταγωνιστικοί τον επόμενο χρόνο. Πιστεύω πως θα είμαστε εκεί πριν από το τέλος του 2016. Χάσαμε 1,5 χρόνο, για να τους φτάσουμε. Χτίζουμε τα πάντα με δύναμη. Το project που έχουμε είναι εξαιρετικά φιλόδοξο. Η Honda έχει την υποχρέωση να επιστρέψει, κι εμείς -ο Ron και οι μέτοχοι της McLaren- βάζουμε τα πάντα στη θέση τους, για να γίνουμε ανταγωνιστική ομάδα Θα γίνουμε, αλλά πρέπει να τους φτάσουμε, και χρειαζόμαστε απλώς λίγο χρόνο.

Ξέρω τι συμβαίνει στα παρασκήνια. Το μονοθέσιο δεν είναι ακόμα ένα μονοθέσιο που μπορεί να κερδίσει, αλλά σύντομα θα γίνει. Ξέρουμε ότι και η Honda θα γίνει πιο ώριμη και ξέρουμε ότι θα έχουμε περισσότερη δύναμη. Η McLaren έχει επιστέψει, δεν υπάρχει καμία ανησυχία. Η Formula 1 είναι η κινητήρια δύναμη της εταιρείας, και η τεχνολογία που πουλάμε και αναπτύσσουμε για τη Formula 1 εδραιώνει μια τεράστια επιχείρηση. Είμαστε σχεδόν επιχείρηση του δισεκατομμυρίου, και μιλάω για όλη τη McLaren. Η ομάδα της Formula 1 πρέπει να μείνει απλά Formula 1: επιστροφή στα βασικά των αγώνων.