Test-Drive-Mini-Cooper-5d_22


H Mini έχει τεράστια ιστορία στις πλάτες της και λίγο πολύ όλοι την γνωρίζουν. Το αγαπημένο μικροσκοπικό αυτοκίνητο πόλης κατασκευαζόταν -έστω και σε πολύ μικρή παραγωγή- μέχρι και το 1999, και νιώθουμε μια εσωτερική ικανοποίηση σαν Έλληνες, χωρίς να το υπερηφανευόμαστε, αφού το σχέδιο του βγήκε από τα χέρια του sir Άλεξ Ισιγόνη εν έτη 1959.

Από το 2000, όπου τα δικαιώματα της εταιρίας περιήλθαν από τη Rover στο BMW Group, αποτελεί -μαζί με περίπτωση του Fiat 500– την πιο επιτυχημένη εμπορικά αναβίωση ενός λογοτύπου, τουλάχιστον όσον αφορά τον αυτοκινητιστικό κλάδο. Στο όνομα αυτού η γερμανική εταιρία έχει βρει τη δικιά της εκδοχή της Porsche 911…και εξηγούμε. Διατηρώντας πολλά ρετρό στοιχεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύγχρονο μοντέλο εξελίσσοντας το με το πέρασμα του χρόνου, χωρίς όμως να χάνει την βασική του σχεδιαστική υπόσταση.

Από την μετάβαση της εταιρίας στην νέα εποχή και μέχρι το 2014 έχουν πωληθεί κάτι λιγότερα 3 εκατ. Mini, καθώς παράλληλα, η γκάμα της Mini διευρύνθηκε και εκτός του κλασικού 3-θυρου μοντέλου, αλλά ως σημείο αναφοράς παραμένει το θρυλικό Mini, παραπέμποντας σε αυτό. Δε θα επεκταθώ άλλο γιατί θα κουράσει, αλλά πατώντας στο παραπάνω θα διαβάσεις την εμπειρία μας για την 5-θυρη έκδοση της τρίτης γενιά του Mini Cooper, που είχαμε στην κατοχή μας τις προηγούμενες μέρες.

Στα συν

  • Ποιότητα κύλισης
  • Φρένα
  • Ροπή κινητήρα
  • Επιτάχυνση από στάση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης/κατασκευής
  • Χαρίζει χαμόγελα

Στα μείον

  • Σφικτή ανάρτηση
  • Τιμή
  • Βασικός εξοπλισμός
  • Χώροι