_79P2325

Στο τέλος του περσινού πρωταθλήματος η ομάδα της Williams είχε εδραιωθεί ως η δεύτερη δύναμη πίσω από την πρωταθλήτρια Mercedes. Μάλιστα, η FW36 ήταν το μοναδικό μονοθέσιο που κατέκτησε pole position πέραν της W05, αν και τις τρεις φορές που τα ασημένια βέλη δεν πήραν την καρό σημαία, η Red Bull φρόντισε να βρεθεί στο σωστό σημείο και να πανηγυρίσει τις νίκες.

Φέτος, οι άνθρωποι της ομάδας ήθελαν να πανηγυρίσουν νίκη ή νίκες, όμως, κάτι τέτοιο φαντάζει πάρα πολύ δύσκολο υπό κανονικές συνθήκες, με την Ferrari να είναι πλέον ξεκάθαρα η δεύτερη δύναμη πίσω από την Mercedes. Όπως είναι φυσικό, αυτό δεν αρέσει στον Pat Symonds, ο οποίος δηλώνει:

Είμαστε σε θέση να κερδίσουμε αγώνες; Όχι δεν είμαστε. Είναι ενδιαφέρον ότι πέρυσι πιθανότατα βρισκόμασταν στη σωστή θέση. Αλλά στις τρεις περιπτώσεις που η Mercedes απέτυχε, η Red Bull ήταν εκείνη που μάζεψε τα κομμάτια. Όμως, θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν η Williams.

Αυτή δεν είναι μια θέση που θέλουμε να βρισκόμαστε και δεν είναι μια θέση που θέλουμε να πηγαίνουμε στους αγώνες, αφού θέλουμε να παλεύουμε μπροστά και για νίκες, και γύρω από αυτό είναι βασισμένη η μακροπρόθεσμη στρατηγική μας.

Τι θα κάνει, όμως, η Williams για να επιστρέψει στις μάχες με τους πρωτοπόρους; Θα εξελίξει με επιθετικό τρόπο την FW37 και έπειτα από το σημαντικό αεροδυναμικό πακέτο που έφερε στην Κίνα, αλλά και τις αναβαθμίσεις της Ισπανίας, θα έχει νέα κομμάτια στον Καναδά, ετοιμάζοντας ένα πιο σημαντικό βήμα για την Αυστρία. Σύμφωνα με τον Rob Smedley, η εξέλιξη του μονοθέσιου θα συνεχιστεί χωρίς διακοπές, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

_W2Q2265

Έχουμε κάποιες αναβαθμίσεις που έρχονται στον Καναδά και θα πρέπει να είναι υγιείς από πολλούς διαφορετικούς τομείς. Έχουμε ένα αρκετά μεγάλο πακέτο που έρχεται και στην Αυστρία. Χωρίς να υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες, πρόκειται να είναι ένα πραγματικά υγιές βήμα και πραγματικά ανυπομονούμε για να μπει στο αυτοκίνητο. Έπειτα, πρόκειται να έχουμε μια σειρά συνεχών αναβαθμίσεων.

Δείξαμε στην Ισπανία, η οποία ήταν μια πολύ πιο φυσιολογική πίστα, πως μπορούμε να συμβαδίσουμε με τις κορυφαίες ομάδες. Το Μονακό είναι μια ανωμαλία και δεν μπορέσαμε να κάνουμε το αυτοκίνητο και τα ελαστικά να δουλέψουν, οπότε βρεθήκαμε εκτός της πραγματικής μας θέσης. Πηγαίνοντας στον Καναδά, θα είμαστε πίσω στην κανονική μας θέση, καθώς έχουμε αναβαθμίσεις εκεί. Είμαι πολύ σίγουρος για τους επόμενους τρεις αγώνες.

Όπως θα διάβασες, η Mercedes θα έχει αναβαθμισμένο power unit για τον Καναδά, κάτι που αναμένεται να βοηθήσει και τις ομάδες που προμηθεύονται τον PU106B Hybrid. Σύμφωνα με πληροφορίες του έγκυρου Motorsport, η Γερμανική ομάδα δεν θα χρησιμοποιήσει κανένα από τα διαθέσιμα “κλειδιά” της, ενώ το ίδιο θα πράξει και η Ferrari, που είχε κάνει γνωστό αρχικά, πως στο Μόντρεαλ θα κερδίσει 20 με 30 ίππους από αναβαθμίσεις.