Χωρίς τίτλο
Εντάξει, προφανώς μιλάμε για μία διαφημιστικά καμπάνια και όχι για μία μόνιμη λύση αλλά όπως και να έχει, ο τρόπος της Fiat είναι έξυπνος και διασκεδαστικός. Για τους κατοίκους μίας Γερμανικής πόλης, η Ιταλική εταιρία και η Leo Burnett Germany δημιούργησαν διαδραστικά billboards στα οποία διάφοροι χαρακτήρες βοηθούσαν τους οδηγούς να παρκάρουν. Το set-up, χρησιμοποιούσε αισθητήρες στο εμπρός και το πίσω αυτοκίνητο και ένα λογισμικό που λάμβανε τα δεδομένα από τους αισθητήρες και τα μετέφραζε σε κίνηση του χαρακτήρα στην οθόνη. Δες το video για να καταλάβεις!