a45-amg-edition-1-driven-on-track-video_10

Μπορεί η Audi να φαίνεται πως είναι πιο μπροστά στον τομέα των e-turbos αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και οι υπόλοιποι δεν ακολουθούν κατά πόδας. Για παράδειγμα, η Mercedes-AMG που μέσω του επικεφαλής εξέλιξης των compact οχημάτων της, Steffen Jastrow, δηλώνει ότι η λύση του e-turbo είναι κάτι που εξετάζεται πολύ σοβαρά.

Φυσικά χρειαζόμαστε περισσότερη δύναμη για την επόμενη γενιά των αυτοκινήτων μας αλλά η “ηλεκτροποίηση” δεν σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ένα ηλεκτρικό drivertrain. Πρέπει να είναι ταχύτερα και τα e-turbos είναι μία επιλογή. Τα χρησιμοποιούμε στα motorsports αλλά η τεχνολογία πρέπει να είναι προσιτή για τον πελάτη.


Τα οφέλη από αυτή την τεχνολογία είναι προφανή. Μειωμένο lag και βελτίωση τόσο στην απόδοση όσο και στην κατανάλωση καυσίμου. Από εκεί και πέρα όμως, υπάρχουν και οι δρόμοι που ανοίγονται. Γιατί να μην επιλεγεί ένας μικρότερης χωρητικότητας κινητήρας που θα συνδυάζει e-turbo με κάτι ακόμα; Όπως και να έχει, αποκλείεται να την δούμε να περνάει στην παραγωγή νωρίτερα από το 2017. Τότε περιμένουμε να παρουσιαστεί η νέα A-Class με την AMG έκδοση να ακολουθεί λίγο αργότερα.