GP CANADA F1/2015

Στο επερχόμενο Αυστριακό Grand Prix, από τις 4 διαθέσιμες επιλογές, οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους την κίτρινη (μαλακή) και την κόκκινη γόμα (πολύ μαλακή). Σύμφωνα με τις επιταγές της FIA, η Pirelli διαμορφώνει τη σκληρότητα του κάθε τύπου ελαστικού, ώστε να δημιουργούνται στρατηγικές 2 ή 3 pit-stop, με σκοπό το περισσότερο θέαμα. Φέτος, όμως, βλέπουμε αγώνες με μια στάση για αλλαγή ελαστικών, πράγμα που επηρεάζει αρνητικά το θέαμα.

Σύμφωνα με τον Paul Hembery, εάν στο Red Bull Ring οι θερμοκρασίες είναι υψηλές, πιθανότατα θα δούμε 2 στάσεις στα pits, ενώ αν ο καιρός παραμείνει δροσερός, τότε θα πάμε ξανά σε μια στάση. Πάντως, εάν η Pirelli παραμείνει και μετά το 2016 στην F1, ως αποκλειστικός προμηθευτής, ετοιμάζει ένα σχέδιο με περισσότερες επιλογές ελαστικών.

Το σχέδιο θα διατηρήσει την τρέχουσα διάθεση ελαστικών για στεγνό -με σκληρή, μεσαία, μαλακή και πολύ μαλακή γόμα- αλλά σε κάθε ένωση θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές, πιθανότατα μέχρι τρεις, έτσι ώστε να μπορεί ο Ιταλός κατασκευαστής να τελειοποιήσει τις επιλογές των ελαστικών για τα χαρακτηριστικά της κάθε πίστας.

110713-NASCAR-goodyear-tires-LN-PI-CQ.vresize.1200.675.high.2

Τον τελευταίο καιρό, με την FIA να δείχνει πως δεν θέλει να περάσει σε καθεστώς πολέμου των ελαστικών, διάφορες εταιρείες εξετάζουν τις επιλογές τους και το εάν θα συνέφερε η είσοδός τους στην F1. Η Goodyear αποτελεί τον πολυνίκη προμηθευτή ελαστικών στο σπορ και σύμφωνα με πηγές του Motorsport.com, η εταιρεία εξέτασε και απέρριψε την πιθανή επιστροφή της.

Πάντως, ο Darren Wells, Πρόεδρος της Goodyear σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, δεν θέλησε να λάβει ξεκάθαρα θέση επί του θέματος, τονίζοντας πως η τελική απόφαση θα ληφθεί στα τέλη της εβδομάδας.

[Πηγές: Pirelli, GMM, Autosport, Motorsport.com]