1974-mercedes-240d-driver-side-front-view

Όπως είχε πει και ο Αλέξανδρος τα sleepers έχουν τη δικιά του γοητεία. Είναι αυτή η “μαγκιά” ότι κρύβουν τις επιδόσεις τους, παρά οι επιδόσεις τους καθεαυτές. Ένα τέτοιο είναι και η συγκεκριμένη Mercedes (W115), που όταν βγήκε από το εργοστάσιο το 1974 φορούσε έναν πετρελαιοκινητήρα 2.4-λίτρων απόδοσης 65 ίππων.

1974-mercedes-240d-2jz-swap

Όμως ο ιδιοκτήτης του είχε τη φαεινή ιδέα να τον αντικαταστήσει με κάτι πιο σύγχρονο και σίγουρα πιο δυνατό. Γι’αυτό και επέλεξε τον γνωστό και μη εξαιρετέο 2JZ της Toyota, ο οποίος εξαιτίας του μονού turbo της S366 T4 Borg-Warner και των υπόλοιπων απαραίτητων μηχανικών αλλαγών, αποδίδει 400 άλογα. Αν κάνεις τα μαθηματικά μιλάμε για ιπποδύναμη πάνω από 6 μεγαλύτερη της εργοστασιακής.

1974-mercedes-240d-factory-interior

Επίσης, έχει τοποθετήσει το εξατάχυτο Getrag κιβώτιο της Supra, ενώ φοράει και αερανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα στα επίπεδα που βλέπεις στις φωτογραφίες. Κάπως έτσι, λοιπόν, δίνεις ζωή σε ένα μοντέλα 40 χρονών και μοιράζεις εκπλήξεις σε πολλούς από εκεί που δε το περιμένουν.