d_reinhard_a_15_1023

Όπως είδαμε και πέρυσι με την περίπτωση του Lewis Hamilton, οι αλλαγές στους δίσκους των φρένων μπορούν εύκολα να επηρεάσουν -και σε μεγάλο βαθμό- έναν πιλότο, αφού το φρενάρισμα είναι το βασικότερο σημείο από το οποίο αντλεί σιγουριά για το μονοθέσιο του. Στην Sauber άλλαξαν προμηθευτή στα τελευταία Grands Prix, από Brembo σε Carbon Industrie, για να αντεπεξέλθουν καλύτερα στις υψηλές καταπονήσεις του Καναδά και της Αυστρίας. Αυτό, όμως, έχει δυσκολέψει τον Felipe Nasr.


Στους τελευταίους δύο αγώνες έχουμε τρέξει με ένα διαφορετικό υλικό, από διαφορετικό προμηθευτή φρένων, στο Μονακό και τον Καναδά. Το βρίσκω δύσκολο, γιατί ήμουν τόσο συνηθισμένος στο άλλο υλικό. Βασικά, αν δεν μπορώ να σταματήσω το αυτοκίνητο σωστά στην έναρξη της στροφής, τότε χαλάω όλη την υπόλοιπη στροφή.

Αυτή ήταν η περίπτωση στον Καναδά, όπου είχε τόσες πολλές περιοχές πέδησης, και επηρέαζε αρνητικά όλες τις εξόδους, βασικά. Δεν ήμουν ποτέ ευχαριστημένος εκεί και δεν είχα αυτοπεποίθηση στο αυτοκίνητο.

Χθες, η μέρα κύλησε πολύ καλύτερα για την Sauber, με τον Nasr να έχει πιο καλή αίσθηση από τα φρένα, κάτι που αντικατοπτρίστηκε και στους χρόνους του. Ο Βραζιλιάνος τερμάτισε το FP1 στην πέμπτη θέση, για να βελτιώσει κατά 1,2 δευτερόλεπτα στο FP2, βρισκόμενος ένατος.

Συνολικά, ήταν μια καλή ημέρα. Ήμασταν αρκετά παραγωγικοί και στις δύο περιόδους, όταν εργαστήκαμε πάνω στο πρόγραμμά μας. Είναι θετικό να βλέπουμε ότι ο ρυθμός μας είναι πολύ ανταγωνιστικός και προσωπικά παίρνω καλύτερη αίσθηση από τα φρένα τώρα, σε σύγκριση με το Μόντρεαλ. Η ισορροπία του μονοθεσίου είναι επίσης ικανοποιητική, οπότε είμαι αισιόδοξος για το Σαββατοκύριακο.

Η Sauber δεν έχει φέρει αναβαθμίσεις στους τελευταίους αγώνες, ευελπιστώντας να κάνει το επόμενο άλμα στην απόδοση της C34, μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα.