d_reinhard_mc_15_3241

Με προϋπολογισμό σημαντικά υποπολλαπλάσιο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά και λιγότερα έσοδα έπειτα από την χειρότερη σεζόν στην ιστορία της, η Sauber δεν έχει την πολυτέλεια για πολλές και ποιοτικές αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος. Ο Felipe Nasr παλεύει με νύχια και με δόντια για να κρατήσει η ομάδα την πέμπτη θέση, όμως, σε ένα μονοθέσιο με μηδενική βελτίωση, αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο από έναν πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό.


Τώρα, η επικεφαλής της Ελβετικής ομάδας, Monisha Kaltenborn, κάνει γνωστό πως θα έρθουν σημαντικές αναβαθμίσεις για την C34, αλλά μετά από την καλοκαιρινή διακοπή του πρωταθλήματος. Πράγμα που σημαίνει πως οι πιλότοι της ομάδας έχουν άλλα 4 δύσκολα Grands Prix μπροστά τους.

Το να κρατήσουμε την πέμπτη θέση θα είναι δύσκολο. Γνωρίζουμε πως οι άλλες ομάδες θα κάνουν περισσότερα, αλλά πρέπει να τραβήξουμε το δικό μας τρόπο.

Δουλεύουμε πάνω σε μια μεγάλη αναβάθμιση. Δεν θα είναι ένα Β-spec αυτοκίνητο, αλλά ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων. Αυτό θα έρθει μετά το (καλοκαιρινό) διάλειμμα, όταν θα φτάσουμε τα επίπεδα θέλουμε σε αυτό το πακέτο. Δεν θα το παρουσιάσουμε έως ότου μπορέσουμε να το κάνουμε να λειτουργήσει και όπως δείχνουν τα πράγματα, αυτό θα γίνει μετά το διάλειμμα.

Θα υπάρξουν κομμάτια στο αυτοκίνητο, όπως κάναμε με την εμπρός πτέρυγα (σ.σ. στη Βαρκελώνη), όπου τοποθετήσαμε μερικά πράγματα πιο μπροστά. Πρέπει να είμαστε ευέλικτοι. Όταν δεν είσαι σε θέση να κάνεις σκληρά και γρήγορα σχέδια, παίρνεις τα πράγματα όπως έρχονται.

Πίσω από τους 21 βαθμούς της Sauber, βρίσκονται σε απόσταση βολής οι Lotus με 16, Toro Rosso με 15 και McLaren-Honda με 4.