[/nextpage]

Test_Drive_Nissan_Pulsar_1.5_dCi_08

Είχαν περάσει 8 ολόκληρα χρόνια από την ημέρα που η Nissan σταμάτησε τη παραγωγή του Almera και παρουσίασε το νέο Pulsar. Το Tiida που κυκλοφορούσε ενδιάμεσα δε το λαμβάνω καν υπόψη, γιατί και η ίδια η ιαπωνική εταιρία θα πρέπει να ντρέπεται που πάτησε στο δρόμο τέτοιο έκτρωμα (σχεδιαστικά και μηχανικά). Η απουσία από το C-segment, εν μέρη καμουφλαρίστηκε με την εξαιρετική και αναπάντεχη επιτυχία της πρώτης γενιάς του Qashqai, που παρουσιάστηκε το 2006. Η επιτυχία του συμπαθέστατου crossover συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό και με την δεύτερη γενιά, αλλά η Ιαπωνική εταιρία βρήκε τους πόρους και τη θέληση να επιστρέψει εκεί που κάποτε τα Sunny και Almera υπήρχαν σε κάθε γωνία.

Η εκπροσώπηση στη κατηγορία των μεσαίων hatchbacks θεωρείται επιβεβλημένη τόσο από θέμα γοήτρου, όσο κυρίως από θέμα εσόδων. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τα εξαιρετικά μεγάλα νούμερα πωλήσεων, με περίπου 2,5 εκατ. οχήματα και συνολικό μερίδιο της αγοράς στο 15% (δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό μετά το B-segment). Καταλαβαίνεις ότι ακόμα και το 5% να έχει ένα μοντέλο είναι εξαιρετικά μεγάλο νούμερο. Έτσι, αν καταφέρεις να κλέψεις πωλήσεις από ονόματα όπως Golf, Focus, 308, Megane, C4 κλπ. έχεις κάνει καλή δουλειά. Επίσης, μπορεί αρκετός κόσμος να στράφηκε στο Qashqai, αλλά υπήρχαν και άλλοι πολλοί, που είτε δεν είχαν τη δυνατότητα να διαθέσουν τα επιπλέον χρήματα, είτε αποστρέφονται τα crossover, με αποτέλεσμα να στραφούν στον ανταγωνισμό.

Το όνομα Pulsar δεν είναι καινούργιο για τους Ιάπωνες, καθώς οι παλιοί και γνώστες θα θυμούνται ότι έτσι ονομαζόταν ο πρώτος εκπρόσωπος της εταιρίας, στην επί Datsun εποχή, τέλη δεκαετίας ’70-αρχές δεκαετίας ’80, αν και στην Ευρώπη κυκλοφορούσε ως Cherry. Ετυμολογικά αποτελεί την συντόμευση της λέξης pulsating star (παλλόμενος αστέρας) και στην αστροφυσική είναι αστέρες νετρονίων με ισχυρό μαγνητικό πεδίο που περιστρέφονται ταχύτατα γύρω από έναν άξονα και καθώς τους παρατηρούμε από το πλανήτη μας καταγράφουν αλληλουχία σχεδόν περιοδικών παλμών.

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κινητήρας
  • Απορρόφηση κραδασμών
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός ασφαλείας
  • Ευελιξία
  • Τιμή

Στα μείον

  • Απουσία χαρακτήρα κατά την οδήγηση
  • Ηχομόνωση
  • Εσωτερικό σε σχέση με Qashqai
  • Σκαλοπάτι στο χώρο αποσκευών

Με μια ματιά
Εμφάνιση
7
Οδική συμπεριφορά
6.5
Επιδόσεις
7
Κατανάλωση
8
Τιμή
7.5
Μοιράσου το!
Προηγούμενο άρθροNissan Juke-R 2.0 με 600 άλογα
Επόμενο άρθροToyota Ultimate Utility Vehicle για τη φετινή SEMA
  • iraklis stefanidhs

    το εχει ενας γνωστος χρονο δεν εκλεισε αλλα εχει 20000 χιλιομετρα και το οχημα πεταει , και πολυ οικονομικα ετησια σερβις με συγκριση με κατι αλλους κουβαδες