Αυτός είναι ο πιο αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας του κόσμου!

Σχετικά άρθρα

be01885149a7f31a5fe0ae1d3a8e99b5_XL

Αυτός είναι ο πιο αποδοτικός τετράχρονος πετρελαιοκινητήρας στον κόσμο και δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τα αυτοκίνητα. Πρόκειται για τον Wärtsilä 31. Έναν κινητήρα που στις μεγαλύτερες εκδόσεις του, φτάνει τα 4.7 μέτρα σε ύψος και τα 8.7 μέτρα σε μήκος. Η διάμετρος του πιστονιού είναι 31 εκατοστά και η διαδρομή του 43 ενώ η ισχυρότερη έκδοση του, η V16, αποδίδει 13.142 άλογα. Σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει μέχρι τώρα, ο Wärtsilä 31 προορίζεται για μεσαία ferries και κρουαζιερόπλοια ή μικρά έως μεσαία tankers.

Αυτό όμως που του έδωσε μία θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness, είναι ο βαθμός απόδοσης του: 0.271 λίβρες ανά ίππο ανά ώρα. Τι σημαίνει αυτό; Η “μετάφραση” του βαθμού απόδοσης ενός τέτοιου κινητήρα σε κάποιο συγκρίσιμο “αυτοκινητιστικό” μέγεθος είναι πρακτικά αδύνατη αλλά πίστεψε με, αυτός ο κινητήρας είναι φοβερά οικονομικός. Είναι 2.6% πιο αποδοτικός από τον προηγούμενο πιο αποδοτικό τετράχρονο πετρελαιοκινητήρα του κόσμου και αν αυτό σου φαίνεται λίγο, σκέψου πόσο καύσιμο απαιτεί ένας τέτοιος κινητήρας κατά τη διάρκεια 1 ημέρας.

Αν επέλεγες να λειτουργήσεις το Wärtsilä 31 στο μέγιστο των δυνατοτήτων του για 24 ώρες, υποθέτοντας ότι θα είχε την ίδια απόδοση –δεν θα είχε αλλά μην δίνεις σημασία-, τότε ο κινητήρας θα κατανάλωνε 38.808 κιλά diesel. Σε μία ημέρα. Φαντάσου την διαφορά που κάνει αυτό το 2.6% σε βάθος χρόνου.

ΠηγήWärtsilä

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr