1363591073_china-cars

Με το χρηματιστήριο στην Κίνα να βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση και την αγορά να έχει πανικοβληθεί, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να βλέπουν τον χειρότερο εφιάλτη τους να λαμβάνει σάρκα και οστά μπροστά στα μάτια τους. Η χώρα που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, καταρρέει και οι εταιρίες κάνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν το μερίδιο τους και να αντισταθούν στην αύξηση που σημειώνουν –και αναμένεται να συνεχίσουν να σημειώνουν- στις πωλήσεις τους οι εγχώριοι κατασκευαστές αλλά και τα μεταχειρισμένα.


Η Volkswagen και η General Motors έχουν ήδη μειώσει τις τιμές τους. Η BMW είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 3.3% με την PSA να ακολουθεί με 2.7% και την VW στην τρίτη θέση με 1.6%. Ο ρυθμός αύξησης των παραδόσεων μειώθηκε και πλησιάζει τα επίπεδα αναπτυγμένων χωρών ενώ τα αποθέματα των αυτοκινητοβιομηχανιών αυξάνονται. Και όπως είπαμε, οι μη Κινέζικες εταιρίες, πρέπει να ανταγωνιστούν τις Κινέζικες όπως η Great Wall που μείωσε τις τιμές της δύο φορές μέσα στον προηγούμενο μήνα. Βέβαια, υπάρχουν και οι εταιρίες που θεωρούν ότι βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση από άλλες και δεν πανικοβάλλονται. Μία από αυτές είναι η Ford που ελπίζει ότι τα νέα προϊόντα που θα λανσάρει μέσα στον χρόνο θα την βοηθήσουν στην Κινέζικη αγορά… Δεν θέλω σε στενοχωρήσω Ford, αλλά αν τα πράγματα συνεχιστούν έτσι… όχι! Δεν θα σε βοηθήσουν…