Spotmechanic (1)


Συνεχίζοντας το θέμα με την αξιοπιστία των συνεργείων αυτοκινήτων, ήρθε η ώρα να σου μιλήσω για το πως αυτό επηρεάζει όχι μόνο όσους ήδη έχουν αυτοκίνητο, αλλά και αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν ένα, ιδιαίτερα αν αυτό πρόκειται για μεταχειρισμένο. To πρόβλημα που έχεις να αντιμετωπίσεις στην περίπτωση αυτή είναι λίγο-πολύ γνωστό: πολλές λύσεις, λιώσιμο στα sites αγγελιών, και δυστυχώς πάντα κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά η αβεβαιότητα, η ανασφάλεια και η έλλειψη εμπιστοσύνης σε αυτό που βλέπεις.

Spotmechanic (4)

Εκεί είναι που χρειάζεσαι το “μπάρμπα-Μήτσο της γειτονιάς” που μπορείς να εμπιστευτείς για να σου κάνει έλεγχο. Χωρίς να είσαι σίγουρος αν υπάρχουν οι γνώσεις ή συμφέροντα. Και μετά είναι και ο χρόνος το να κλείσεις ραντεβού για να δεις το αυτοκίνητο, το να πρέπει να φύγεις από τη δουλειά, το να βρεις ώρα και μέρος που βολεύει και τον αγοραστή αλλά και τον πωλητή, με αποτέλεσμα να καθυστερείς την απόφαση σου για το ποια ευκαιρία να επιλέξεις, ή να κάνεις υποχώρηση στην ποιότητα γιατί κουράστηκες με τη χρονοτριβή. Αυτό που θα έλυνε το πρόβλημα κάθε υποψήφιου αγοραστή είναι μια ανεξάρτητη υπηρεσία που θα μπορούσε να αναλάβει τα πάντα αξιόπιστα και υπεύθυνα. Με χαρά μάθαμε ότι υπάρχει μια τέτοια νέα ανεξάρτητη Ελληνική υπηρεσία, η Spotmechanic, που υπόσχεται να λύσει αυτό το πρόβλημα. αφού πρακτικά γίνεται ο “φίλος μηχανικός που εμπιστεύεσαι”, ο οποίος έρχεται μαζί σου ή τον στέλνεις όπου θες, κάνει έλεγχο όπου είναι το αμάξι και σου στέλνει λεπτομερή αναφορά με τα αποτελέσματα του ελέγχου για πάνω από 180 σημεία.

Spotmechanic (5)

Όλα καλά μέχρι εδώ. Είναι όμως ο έλεγχος τους αξιόπιστος; Όση ευκολία και να προσφέρει, αυτό είναι που μετράει. Για να έχουμε γνώμη, είπαμε να το δοκιμάσουμε χωρίς να τους το πούμε! Τους πήραμε τηλέφωνο ως ιδιώτες αγοραστές και τους ζητήσαμε να δουν ένα αυτοκίνητο – το αυτοκίνητο ήταν του Γιώργου, αναγνώστη του AutoBlog.gr. Όχι τυχαία φυσικά αφού ο Γιώργος είχε επικοινωνήσει μαζί μας για να ζητήσει σχετικές συμβουλές για τη πώληση ενός Mercedes C180 12ετίας σε φαινομενικά πολύ καλή κατάσταση, αγορασμένο από δεύτερο χέρι, το οποίο είχε περάσει γερό ατύχημα στο παρελθόν με την εμπρός δεξιά μεριά του να έχει πληγωθεί τότε. Δεν μας αρέσουν τα εύκολα και έτσι είπαμε να κλείσουμε ραντεβού σε πολυσύχναστη πλατεία, Σάββατο 1:00 το μεσημέρι, χωρίς συνεργεία ή ανυψωτικά τριγύρω.

Spotmechanic (2)

Ο μηχανικός Άγγλος στο ραντεβού του, καθαρός, συμπαθής και ευκολομίλητος, με διακριτικά της εταιρίας. Μας εξηγεί την διαδικασία ελέγχου και ξεκινάει. Ο έλεγχος κράτησε μία ώρα, ενώ εμείς παρακολουθούμε. Χρησιμοποιεί ανυψωτικές ράμπες στο εμπρός και πίσω μέρος, σκανάρει όλο το αυτοκίνητο με το μηχάνημα ελέγχου βαφής, αρχίζει από έξω, μπαίνει μέσα, ξανά έξω, χώνεται από κάτω, τεστάρει κάθε λειτουργία, ενώ παράλληλα τα σημειώνει όλα στη φόρμα του. Κάνει test drive μαζί μας, μας εξηγεί τι νιώθει αλλά και για κάθε θόρυβο που ακούγεται από που προέρχεται!

Spotmechanic (7)

Αν μη τι άλλο εντυπωσιακό να το βλέπεις, όχι μόνο γιατί γίνεται όλο αυτό μπροστά σου, αλλά παράλληλα γιατί ο μηχανικός σου εξηγεί και τι βρίσκει, με απλά λόγια! Κάγκελο ο Γιώργος, ενθουσιασμένοι και εμείς. Δεν υπάρχει αυτό που βλέπουμε. Τελειώνει ο έλεγχος, ο Αντώνης –ο μηχανικός της εταιρίας που μας έκανε τον έλεγχο- μας κάνει μία σούμα με τα σημαντικά ευρήματα και φεύγει για το επόμενό του ραντεβού.

Spotmechanic (6) Spotmechanic (8)

Ο Γιώργος έλαβε τα αποτελέσματα του ελέγχου στο email του το επόμενο πρωί (δες εδώ την αναφορά). Τα βρήκε; Η απάντηση είναι ναι, όλα! Όλο το ατύχημα εμπρός δεξιά (είχε πάρει φτερά, προφυλακτήρα, μετόπη, και λίγο ράμφος), καθώς και τις διαρροές στο κιβώτιο και δυσλειτουργία στο test drive. Πολλά μικρότερα (φθορές, μία χαλασμένη ζώνη, κάτι καμένες λάμπες στα πίσω φανάρια και στο εσωτερικό, καθώς και μία δυσλειτουργία στα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα). Τα περισσότερα τα ξέραμε. Εκτός αυτού όμως, βρήκε και πράγματα που δεν γνώριζε ο Γιώργος (επισκευασμένο πορτ-παγκάζ) που μάλλον το είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ο Γιώργος βρήκε το τηλέφωνό του και τον πήρε την ίδια μέρα και το επιβεβαίωσε, είχε πέσει ένα Golf από πίσω του…!

Spotmechanic (3)

Η αλήθεια είναι πως μας άρεσε πολύ σαν υπηρεσία! Με κόστος 45 ευρώ, όχι μόνο λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα από θέμα διαδικασίας, αλλά είναι φοβερός και ο έλεγχος ο ίδιος. Αν κάτι λείπει, αυτό είναι ο έλεγχος εγκεφάλου, αλλά εδώ η Spotmechanic είναι κάθετη όπως μας εξήγησε ο Αντώνης:

Οι βλάβες σβήνουν πανεύκολα, με 15 ευρώ μηχανηματάκι, το έχουν κάνει και μπροστά μας (πράγματι έχουν γράψει και σχετικό άρθρο), ο έλεγχος βλαβών που κάνουν όλοι δεν είναι αξιόπιστος. Αν η βλάβη είναι σημαντική θα βγάζει συνεχώς ένδειξη, θα εμφανιστεί στο test drive όταν ανάψει η λυχνία στο ταμπλό. Παρόλα αυτά ως εταιρία θα προσθέσουμε έλεγχο εγκεφάλου άμεσα. Γιατί; Γιατί κάποιοι τελευταία βγάζουν τα λαμπάκια από το ταμπλό ώστε να μην ανάβει η λυχνία, οπότε έτσι θα τους πιάνουμε….

Δεν το είχαμε ξανακούσει αυτό…

spotmechanic

Τώρα το μόνο που σκέφτομαι είναι μακάρι να υπήρχε και μια τέτοια υπηρεσία αντίστοιχα για τα συνεργεία. Αλλά μέχρι τότε, σημείωσε την υπηρεσία αυτή που ακούει στο όνομα Spotmechanic. Αν τους δοκιμάσεις, περιμένουμε εντυπώσεις.

Πού θα τους βρεις;

web: www.spotmechanic.gr | τηλ: 211 780 0708 | facebook: www.facebook.com/Spotmechanic