8593-55cb2e9d46f25$_57

Το 1975 η Porsche παρουσίασε την πρώτη Turbo. Ονομαζόταν 930 και κινούνταν από έναν τρίλιτρο, επίπεδο εξακύλινδρο που χάρη στην βοήθεια ενός turbo, απέδιδε 260 άλογα. Στη συνέχεια, η χωρητικότητα του κινητήρα ανέβηκε στα 3.3 λίτρα ενώ προς το τέλος της ζωής του μοντέλου, η ιπποδύναμη έφτασε τα 330 άλογα. Πρόκειται για μία πολύ ποθητή Porsche και γι’ αυτό η τιμή της έχει διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα. Για το συγκεκριμένο παράδειγμα, αυτά τα υψηλά επίπεδα τοποθετούνται στα €129.000 ακριβώς!

8561-55cb2e5d603e1$_57

Την ίδια όμως περίοδο, η RUF είχε και την δική της πρόταση που απευθυνόταν σε πιο “ανήσυχους” ιδιοκτήτες: ένα αυτοκίνητο που ονομαζόταν 930 BTR 3.4. Όπως φαίνεται και από το όνομα, η χωρητικότητα του κινητήρα αυξανόταν κατά 100 κ.εκ. και με τις υπόλοιπες περιποιήσεις της RUF, η 930 απέδιδε 374! Αυτή η BTR 3.4 όμως, είχε μία διαρροή λαδιού το 2011 και ο κινητήρας της ανακατασκευάστηκε. Όταν ανέβηκε στο δυναμόμετρο, η οθόνη έγραψε 397 άλογα! Ο λόγος για τον οποίο την βάζουμε στο ίδιο άρθρο με την 930, είναι ότι οι τιμές τους είναι παρόμοιες. Η RUF κοστίζει €126.000. Οπότε δημιουργείται ένα δίλημμα…