BMW M3

Αν η προσθήκη turbos και το downsizing σε ένα από τα πλέον ιστορικά μοντέλα της BMW ξένισε μερικούς, τότε η επόμενη είδηση/φήμη θα τους κάνει να τραβάνε τα μαλλιά τους! Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η BMW θα κάνει την επόμενη M3 plug-in υβριδική. Το σύστημα θα αντλεί τεχνολογία και τεχνογνωσία από την εμπειρία της εταιρίας στα motorports αλλά και από ότι έχει μάθει τα τελευταία χρόνια από τα i μοντέλα της.


Οι φήμες λένε ότι το drivetrain της επόμενης M3, θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα παρόμοιο με αυτόν που κινεί την τρέχουσα γενιά των M3/M4 αλλά με την ροπή αυξημένη κατά 100 Nm. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας στο οποίο αποδίδονται οι δηλώσεις δεν έκανε λόγο για τον στόχο όσον αφορά στην ιπποδύναμη, μίλησε μόνο για ροπή. Το σύστημα που εξελίσσεται, θα είναι παρόμοιο σε λειτουργία με το KERS που χρησιμοποιείται σε διάφορα motorsports. Σύμφωνα με το στέλεχος, για την M3 η ισχύς θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς αλλά το drivetrain παρέχει ευελιξία που θα φανεί χρήσιμη για άλλα μοντέλα. Για παράδειγμα, υπάρχει η δυνατότητα για τους πίσω τροχούς να κινούνται από τον βενζινοκινητήρα και για τους εμπρός από έναν ηλεκτροκινητήρα.

Πάντως η “μεταμόρφωση” της M3 σε plug-in υβριδικό powertrain δεν απολαμβάνει καθολικής αποδοχής ακόμα και μέσα στην εταιρία. Ο λόγος για τις διαφωνίες κάποιων, είναι φυσικά το αυξημένο βάρος αλλά ακούγεται ότι η BMW θα αντισταθμίσει το αυξημένο βάρος εξαιτίας του powertrain με μεθόδους που έμαθε από οχήματα όπως το i3 και το i8. Με λίγα λόγια, με ανθρακονήματα/συνθετικά υλικά και νέες μεθόδους παραγωγής.