RECALL-monitor-air-bag1

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πώς γίνεται από τα 32 εκατομμύρια οχήματα που έχουν ανακληθεί εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων της Takata, κανένα δεν είναι της Volkswagen ή της Tesla; Ούτε εγώ γιατί πίστευα ότι απλά οι δύο αυτές εταιρίες δεν προμηθεύονταν αερόσακους από την Takata! Όμως η Ιαπωνική εταιρία αποκάλυψε τον προηγούμενο μήνα ότι έχει κατασκευάσει 887.055 αερόσακους για την Volkswagen και 184.926 για την Tesla.

Αυτή τη στιγμή, γίνονται έρευνες για να εξακριβωθεί αν το ammonium nitrate που χρησιμοποιείται για τους inflators των αερόσακων είναι ανασφαλές. Η Takata έχει δηλώσει ότι το χημικό φαίνεται πως είναι ένας από τους παράγοντες στους οποίους αποδίδεται η αστοχία των αερόσακων, μαζί με την ελαττωματική διαδικασία παραγωγής αλλά όταν ρωτήθηκε για το αν οι αερόσακοι που κατασκεύασε για την Volkswagen και την Tesla, είναι διαφορετικοί από τους υπόλοιπους, αρνήθηκε να απαντήσει.

Όσο για την αντίδραση των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών. Η Tesla δήλωσε την Δευτέρα που μας πέρασε ότι δεν επηρεάζεται από την ανάκληση ενώ η Volkswagen είπε ότι ερευνά το ενδεχόμενο ύπαρξης ζητήματος ασφάλειας και συνεργάζεται στενά με την NHTSA.