Λεπτομέρειες από τη FIA για τις επιτρεπόμενες συνομιλίες του 2016

Σχετικά άρθρα

The team at work on the pit wall.

Οι προθέσεις της FIA να κάνει τη Formula 1 πιο οδηγοκεντρικό άθλημα δεν είναι κάτι που διαβάζουμε για πρώτη φορά. Ήδη από αυτό το Σαββατοκύριακο, οι οδηγοί θα έχουν πολύ μικρότερη βοήθεια κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, καθώς το σημείο εμπλοκής του συμπλέκτη δεν μπορεί πλέον να αλλάξει μόλις ένα μονοθέσιο φύγει από τα pits.

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία, όμως, δεν σταματάει εκεί, καθώς θέλει να περιορίσει ακόμα περισσότερο την ενδοεπικοινωνία των οδηγών με τους μηχανικούς τους, κάτι που σκοπεύει να εφαρμόσει από την ερχόμενη σεζόν. Μάλιστα, ήδη έχει σταλεί σχετικό έγγραφο στις ομάδες, το οποίο αναφέρει πως στόχος είναι να περιοριστεί και η τηλεμετρία που βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου.

Οι μέθοδοι για να περιοριστούν τα κανάλια τηλεμετρίας που στέλνονται σε πραγματικό χρόνο από το μονοθέσιο στα pits θα πρέπει να διερευνηθούν. Ο στόχος θα είναι να περιορίσουμε τα δεδομένα πραγματικού χρόνου για τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Κάθε κανάλι παρακολούθησης ή μη-ουσιαστικό θα πρέπει να συνδεθεί μόνο με τη μνήμη του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, η FIA έχει δημιουργήσει μία λίστα σχετικά με τις συνομιλίες που θα επιτρέπονται μεταξύ των ομάδων και των οδηγών.

  1. Ένδειξη ενός κρίσιμου προβλήματος του μονοθεσίου, όπως προειδοποίηση για κλατάρισμα ή ζημιά.
  2. Ένδειξη προβλήματος σε αυτοκίνητο άλλου οδηγού.
  3. Οδηγίες για είσοδο στο pit lane, προκειμένου να επισκευαστεί το μονοθέσιο ή να εγκαταλείψει.
  4. Πληροφορίες για κίτρινη σημαία, κόκκινη σημαία, αναβολή της εκκίνησης του αγώνα ή άλλων παρόμοιων οδηγιών και πληροφοριών από το race control.
  5. Βρεγμένο οδόστρωμα, λάδια ή σπασμένα εξαρτήματα σε ορισμένες στροφές.
  6. Οδηγίες για να αλλάξουν τη θέση τους με άλλους οδηγούς.
  7. Επιβεβαίωση ότι έχει ακουστεί το μήνυμα ενός οδηγού.
  8. Λεπτομέρειες για τον χρόνο στον γύρο ή κάποιο sector.
  9. Λεπτομέρειες για τον χρόνο στον γύρο ή κάποιο sector άλλων οδηγών.
  10. Χρονική διαφορά από έναν ανταγωνιστή κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής περιόδου ή του αγώνα.
  11. «Πίεσε σκληρά», «πίεσε τώρα», «θα ανταγωνιστείς τον X» ή κάτι παρόμοιο.
  12. Βοήθεια με την προειδοποίηση της κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής περιόδου ή του αγώνα.
  13. Διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων στις κατατακτήριες, ώστε να πάρει μία καλύτερη θέση το μονοθέσιο για έναν καθαρό γύρο.
  14. Επιλογές ελαστικών για το επόμενο pit stop.
  15. Αριθμοί των γύρων που έχει κάνει ένας άλλος οδηγός με ένα σετ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα.
  16. Επιλογές ελαστικών ενός ανταγωνιστή.
  17. Πληροφορίες σχετικά με την στρατηγική ενός άλλου οδηγού.
  18. Παράθυρο Αυτοκινήτου Ασφαλείας.
  19. Οδηγικές παραβιάσεις από τον οδηγό της ομάδας ή ανταγωνιστή, αν έχασε κάποιο chicane, αν βγήκε εκτός πίστας ή αν πήρε χρονική ποινή.
  20. Γνωστοποίηση για ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση του DRS.
  21. Πρόβλημα με το σύστημα του DRS.
  22. Αλλαγή της εμπρός αεροτομής στο επόμενο pit stop.
  23. Διαρροή λαδιού.
  24. Όταν πρόκειται να μπει στα pits.
  25. Υπενθύμιση για να ελέγξουν λευκές γραμμές, κολωνάκια ή λαμπάκια όταν μπαίνουν ή βγαίνουν από τα pits.
  26. Υπενθυμίσεις για τα όρια της πίστας.
  27. Προώθηση μηνυμάτων από το race control.
  28. Πληροφορίες για ζημιά στο μονοθέσιο.
  29. Αριθμός τον γύρων που απομένουν για το τέλος του αγώνα.
  30. Έλεγχος πληροφοριών κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών περιόδων, όπως για παράδειγμα ή αεροδυναμική.
  31. Πληροφορίες για τον καιρό.
ΠηγήFIA

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...