[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

japanesecars

Μετά το πρώτο μέρος των 33 καλύτερων Ιαπωνικών σπορ αυτοκίνητων, ήρθε η ώρα να δούμε και το δεύτερο μέρος των υπολοίπων εξαιρετικών αυτοκινήτων που μας έχουν χαρίσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

[/nextpage]

[nextpage title=”MR2″ ]

Toyota MR2

Toyota-mr2-16

Το 1985 η Toyota παρουσίασε το MR2, ένα σπορ αυτοκίνητο που η έμπνευση του προερχόταν από την Ferrari και την Lotus. Ο 4A-GE κινητήρας του άφησε την δική του εποχή, μιας και τοποθετήθηκε κάτω από το καπό αρκετών ακόμη μοντέλων (AE86 και AE92 Corolla GT-S).

[/nextpage]

[nextpage title=”Prelude” ]

Honda Prelude

Honda Prelude

Το 1988 η Honda βγάζει στην αγορά το Prelude, που διέθετε σύστημα τετραδιεύθυνσης.

[/nextpage]

[nextpage title=”GT-R R32″ ]

Nissan Skyline GT-R R32

Nissan_Skyline_R32_GT-R_001

Δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από μια τέτοια λίστα το Nissan Skyline GT-R. Στην R32 έκδοση του, ο 2.6-λίτρων RB26DETT twin-turbo I6 κινητήρας του συμπληρώνει το ATTESA E-TS σύστημα τετρακίνησης. Αυτά αρκούν για να καταλάβει κανείς την ιστορία του μοντέλου που βγήκε στην αγορά το 1989. Και η ιστορία συνεχίστηκε με τα R33 και R34.

[/nextpage]

[nextpage title=”300 ZX (Z32)” ]

Nissan 300ZX (Z32)

1989-nissan-300zx-z32-sights-and-sounds-11

Το 300ZX όταν παρουσιάστηκε το 1989 δεν εντυπωσίασε με τον σχεδιασμό του. Ήταν το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε σε CAD λογισμικό και ήταν διαθέσιμο εκτός από coupe και σε convertible έκδοση. Κάτω από το καπό του βρισκόταν ένας V6 3.0-λιτρος κινητήρας σε δύο εκδόσεις, ατμοσφαιρικός με 222 άλογα και twin-turbo με 300 άλογα.

[/nextpage]

[nextpage title=”MX-5″ ]

Mazda MX-5

mx-5

Τι να πει κανείς για το πιο αγαπημένο roadster του κόσμου; Μέχρι σήμερα, τέσσερις γενιές μετά, εξακολουθεί να είναι ίσως το πιο αγαπημένο ανοικτό μοντέλο σε όλο τον πλανήτη.

[/nextpage]

[nextpage title=”NSX” ]

Honda NSX

NSX-002

1991 και η Honda/Acura παρουσιάσει το NSX. Κομψός σχεδιασμός, αλουμινένιο σώμα και ένας 3.0-λιτρος V6 VTEC κινητήρας διαμάντι, δημιουργούν ένα σπορ αυτοκίνητο που ξεχωρίζει από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά, λόγω της ευχρηστίας και της αξιοπιστίας του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Supra” ]

Toyota Supra (A80)

supra

Στην 4η γενιά του, η Supra ωριμάζει. Ακριβή ωμή δύναμη από τον twin-turbo 2JZ-GTE κινητήρα, εδραιώνει το αυτοκίνητο ως μύθο, χαράζοντας το βαθιά στο μυαλό κάθε petrolhead.

[/nextpage]

[nextpage title=”RX-7″ ]

Mazda RX-7

mazda-rx7_r_frontside

Η τρίτη και τελευταία γενιά του Mazda RX-7 κυκλοφορεί το 1992 και έρχεται με σειριακά turbo στον 13B-REW wankel κινητήρα του, βελτιωμένη αεροδυναμική και τέλεια κατανομή βάρους.

[/nextpage]

[nextpage title=”Celica” ]

Toyota Celica

celica

Toyota Celica = το σπορ ιαπωνικό αυτοκίνητο. Αγαπημένα, η Liftback έκδοση της 1ης γενιάς, η 4η και η 5η γενιά.

[/nextpage]

[nextpage title=”STI 22B” ]

Subaru Impreza STI 22B

Subaru Impreza STI 22B

Υπήρχαν άπειρες εκδόσεις Subaru Impreza WRX και STI, αλλά η 22B είναι η αγαπημένη εμού αλλά και πολλών. Ίσως το καλύτερο Impreza όλων των εποχών. Διέθετε ειδικό προφυλακτήρα, καπό, φτερά και πίσω αεροτομή, ανάρτηση της Bilstein, φρένα της Brembo και 17άρες ζάντες. Κάτω από το καπό, τη θέση του EJ20 είχε πάρει ο EJ22, που σημαίνει αυξημένη κατά 200 κ.εκ. χωρητικότητα και σαφώς αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Ανέφερα το wide bodykit; Όχι; Είχε και wide -80mm πλατύτερο- bodykit. Ήταν –και είναι- ένα τέρας!

[/nextpage]

[nextpage title=”S2000″ ]

Honda S2000

Honda S2000

Το ημερολόγιο έγραφε 2000 όταν η Honda, θέλοντας να γιορτάσει τα 50στα της γενέθλια βγάζει στην αγορά το S2000. 2.0-λιτρος VTEC κινητήρας που στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ τοποθετημένος μπροστά, κίνηση πίσω, ελαφριά κατασκευή, υπέροχο 6άρι κιβώτιο. Το S2000, ήταν κατά κάποιο τρόπο, η επιστροφή στις ρίζες της για την Honda.

[/nextpage]

[nextpage title=”Evo VIII” ]

 Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Το 2003 η Mitsubishi βγάζει στην αγορά το Lancer Evolution VIII. Brembo φρένα, Bilstein αναρτήσεις, carbon αεροτομή και ο θρυλικός 4G63 κινητήρας κάτω από το καπό. Έτοιμο για πόλεμο!

[/nextpage]

[nextpage title=”RX-8″ ]

Mazda RX-8

Mazda_RX-8_on_freeway

To 2003 η Mazda αναβιώνει τα σπορ μοντέλα της αλλά και τους wankel κινητήρες. Το RX-8 βγαίνει στη παραγωγή.

[/nextpage]

[nextpage title=”GT-R R35″ ]

Nissan GT-R R35

Nissan GT-R R35

2007 και η Nissan λανσάρει το GT-R R35. Twin-turbo V6 κινητήρας, τετρακίνηση, το απόλυτο “φθηνό” supercar για πολλούς.

[/nextpage]

[nextpage title=”LFA” ]

Lexus LFA

lexus-lfa-77

V10 4,8-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας με γονίδια Yamaha, carbon σώμα, ελάχιστη παραγωγή 500 μονάδων, αστρονομική τιμή, αλλά απίθανο αυτοκίνητο το Lexus LFA. Μπορεί η Toyota να έχασε χρήματα από το συγκεκριμένο project, αλλά μας χάρισε ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει ποτέ Ιαπωνικό αυτοκίνητο.

[/nextpage]

[nextpage title=”GT86/BRZ” ]

Toyota GT86/Subaru BRZ

Toyota GT86 Subaru BRZ

Το 2013 η Toyota και η Subaru βγάζουν στην αγορά τα GT86 και BRZ. Τα Toyobaru μοιράζονται τα πάντα πάνω τους, από τον σχεδιασμό, μέχρι και τον ατμοσφαιρικό FA20 boxer 2.0-λιτρο κινητήρα. Προσιτά πισωκίνητα σπορ μοντέλα, που οι δύο εταιρίες ενδεχομένως θα ήθελαν να έχουν μεγαλύτερη απήχηση.

[/nextpage]

[nextpage title=”RC F” ]

Lexus RC F

Lexus RC F

Ότι πιο πρόσφατο έχει να μας δείξει η ιαπωνική σχόλη στη κατηγορία των σπορ coupe. Το νέο Lexus RC F φορά έναν V8 κινητήρα, 5.0 λίτρων με 477 άλογα, στις 7.100 σ.α.λ., και 530 N·m ροπής, στις 4.800-5.600 σ.α.λ.

Σίγουρα η λίστα αυτή θα μπορούσε να έχει αρκετά ακόμη αυτοκίνητα, γι’αυτό περιμένω στα σχόλια τις δικές σου προτάσεις.

[/nextpage]