Red Bull Racing

Όσο περίεργο μπορεί να ακούγεται, το Βελγικό Grand Prix έγινε το 3ο καλύτερο φετινό για την ομάδα της Red Bull Racing, μετά από την Ουγγαρία και το Μονακό. Αυτό ίσως να μην το περιμέναμε, αφού τα χαρακτηριστικά της πίστας του Spa και οι αδυναμίες του Renault Energy F1-2015 δεν άφηναν -τουλάχιστον θεωρητικά- πολλές ελπίδες για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, ωστόσο αυτό ήρθε και μάλιστα θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερο, αν τα ηλεκτρονικά δεν πλήγωναν τον Daniel Ricciardo.

Η ζωή, όμως, συνεχίζεται και η αυστριακή ομάδα βρίσκεται στο στάδιο προετοιμασίας για το Ιταλικό Grand Prix, το οποίο είναι ένα ακόμα που έχει σημαντικές απαιτήσεις από το power unit. Ο επόμενος αγώνας μετά από τη Monza είναι η Σιγκαπούρη, εκεί που RBR στοχεύει σε κάτι καλό, και γι’ αυτό ο Christian Horner, επί κεφαλής της ομάδας, λέει πως οι δύο RB11 λογικά θα έχουν νέους κινητήρες στη Monza, ώστε να είναι έτοιμες για τη Σιγκαπούρη.

Είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα έχουμε νέους κινητήρες και στα δύο μονοθέσια, λαμβάνοντας υπόψη το ποσό των αγώνων που απομένουν. Είναι αναπόφευκτο πως θα έχουμε νέες ποινές. Στρατηγικά, η Monza είναι η πιο πιθανή και δε θέλουμε να πάμε στη Σιγκαπούρη με παλιούς κινητήρες ή κάποιο ρίσκο.

Christian Horner

Ο Βρετανός βρίσκεται εν αναμονή της απόφασης των Γάλλων σχετικά με το μέλλον τους. Η Renault εξετάζει το ενδεχόμενο επιστροφής ως ομάδα, με τη Force India να μπαίνει και αυτή στο παιχνίδι. Ο Horner, πάντως, το μόνο που επαναλαμβάνει είναι πως το συμβόλαιό τους με τη γαλλική εταιρεία λήγει στα τέλη του 2016 και πως δεν πρόκειται να πει τίποτε μέχρι τις οριστικές αποφάσεις.

Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει (σ.σ. εννοεί την απόφαση της Renault) τις επόμενες εβδομάδες. Έχουμε μια συμφωνία με τη Renault μέχρι το 2016 και όλα τα άλλα εκτός από αυτό είναι καθαρά φήμες αυτή τη στιγμή. Στόχος μας είναι να γίνουμε το συντομότερο δυνατό όσο πιο ανταγωνιστικοί γίνεται. Πρώτα απ’ όλα, θέλουμε να καταλάβουμε ποια είναι η κατάσταση με τη Renault, ποια είναι η δέσμευση που έχουν για να μειώσουν τη διαφορά από τη Mercedes.