Subaru Impreza 22B STI

Το 1998, η Subaru έκανε μερικές αλλαγές στο αγωνιστικό Impreza WRC και οι αλλαγές αυτές πέρασαν και στο αυτοκίνητο παραγωγής. Έπαιξε και τον ρόλο του το ότι η Subaru εκείνη την χρονιά γιόρταζε τα 40 της χρόνια. Και εγένετο Subaru Impreza 22B STI. Ίσως το καλύτερο Impreza όλων των εποχών.


Διέθετε ειδικό προφυλακτήρα, καπό, φτερά και πίσω αεροτομή, ανάρτηση της Bilstein, φρένα της Brembo και 17άρες ζάντες. Κάτω από το καπό, τη θέση του EJ20 είχε πάρει ο EJ22, που σημαίνει αυξημένη κατά 200 κ.εκ. χωρητικότητα και σαφώς αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Ανέφερα το wide bodykit; Όχι; Είχε και wide -80mm πλατύτερο- bodykit. Ήταν –και είναι- ένα τέρας! Τώρα, η Subaru μέσω του Subaru Vintage Garage, αποφάσισε να μας το θυμίσει με ένα ωραίο video και την ευχαριστούμε πολύ. Να πως όμως και το παράπονό μου. Αντί να μας το θυμίζει με video, δεν μας το θυμίζει με μία ειδική έκδοση που θα της αξίζει το όνομα 22B;

[Πηγή: Subaru via Youtube]