Christian von Koenigsegg

Ο Christian von Koenigsegg απατώντας σε μερικές ακόμη ερωτήσεις που του κάνουν άνθρωποι απ’όλο τον κόσμο, αποκάλυψε πως ίσως στο μέλλον τα hypercar της εταιρίας του χρησιμοποιούν υβριδικά συστήματα κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Ο von Koenigsegg γνωρίζει πως όσο αυξάνονται οι ιπποδυνάμεις σε νούμερα άνω των 1000 ίππων, τόσο δυσκολότερο θα γίνεται τα πισωκίνητα μοντέλα της εταιρίας του να μπορούν να ξεκινούν γρήγορα, ειδικά σε βρεγμένες συνθήκες. Η λύση ακούει στο όνομα της τετρακίνησης, αλλά ο μεγαλοφυής Σουηδός δεν θέλει να επιλέξει ένα συνηθισμένο σύστημα τετρακίνησης, λόγω του επιπλέον χώρου που απαιτεί η διάταξη αυτή, κάτι που θα οδηγούσε στην αλλαγή της θέση της καμπίνας, επιλογή που επιδρά στην κατανομή του βάρους και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Ο ίδιος προτιμά την λύση που έχει εφαρμόσει η Porsche στην 918 Spyder, την τοποθέτηση δηλαδή δύο ηλεκτροκινητήρων στους μπροστά τροχούς, μόνο που ο von Koenigsegg θέλει να τοποθετήσει ηλεκτροκινητήρες σε όλους τους τροχούς. Κάτι τέτοιο δεν αναμένεται να γίνεται σύντομα, μιας και το μέγεθος των ηλεκτροκινητήρων που υπάρχουν σήμερα στην αγορά είναι αρκετά μεγάλο, ενώ προσθέτουν σημαντικό μη αναρτώμενο βάρος στο αυτοκίνητο, σύμφωνα με τον Koenigsegg. Στο μέλλον, όταν οι ηλεκτροκινητήρες μειωθούν σε μέγεθος και χάσουν κιλά, τότε οι Σουηδοί προτίθενται να τους τοποθετήσουν στα μοντέλα τους.