GP BELGIO F1/2015

Το Grand Prix στην πίστα του Spa σημαδεύτηκε από το κλατάρισμα στο πίσω δεξιά ελαστικό της Ferrari του Sebastian Vettel, δυο γύρους πριν τελειώσει ο αγώνας, που στέρησε από τον Γερμανό την δυνατότητα να παλέψει με τον Grosjean για την τελευταία θέση στο βάθρο. Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, ο Vettel επιτέθηκε στην Pirelli, με τον αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών της Formula 1 να υποπτεύεται την υπερβολική φθορά ως αιτία για το συμβάν.

Από την Παρασκευή κιόλας, τα ελαστικά της Pirelli αντιμετώπισαν θέματα, με τον Rosberg να έχει κλατάρισμα με πολλά χιλιόμετρα και την κατασκευάστρια εταιρεία να βρίσκει αρκετές αμυχές στα αγωνιστικά σετ και άλλων ομάδων. Οι οδηγοί απαιτούν πλέον άμεση αντίδραση από την Pirelli, η οποία τελείωσε την έρευνά της στο ελαστικό του Vettel και θα παρουσιάσει τα ευρήματα στην Monza, με τον Paul Hembery να δηλώνει:

Έχουμε ολοκληρώσει την έρευνα στο ελαστικό του Sebastian Vettel από το Spa. Λεπτομερή συμπεράσματα από την τεχνική ανάλυση θα παρουσιαστούν στην Monza.

Η Ferrari συνεχίζει να υπεραμύνεται της στρατηγικής της στο Βέλγιο, τονίζοντας μάλιστα πως το γυρολόγιο του Vettel δεν έδειχνε σημάδια υπέρμετρης φθοράς, όπως θα έπρεπε εάν ισχύει η θεωρία της Pirelli. Μάλιστα, τα παραδείγματα του παρελθόντος εμφανίζουν καθαρά το φαινόμενο που οι μηχανικοί ονομάζουν “γκρεμό” (cliff), δηλαδή το σημείο στο οποίο τα ελαστικά έχουν ουσιαστικά τελειώσει και οι χρόνοι ανεβαίνουν από 3 δευτερόλεπτα και πάνω, κάτι που δεν έγινε στην περίπτωση του Vettel.

Κλείνοντας, να υπενθυμίσουμε πως στην Monza οι ομάδες θα έχουν ένα σκαλοπάτι πιο μαλακές γόμες, σε σχέση με πέρυσι. Δηλαδή την μέση (λευκό χρώμα) και τη μαλακή (κίτρινο χρώμα).