Lotus F1 Team

Η Lotus βρίσκεται στην δυσκολότερη στιγμή της ιστορίας της, από οικονομικής πλευράς, κάτι που αποκάλυψε και ο υπεύθυνος εργασιών πίστας της ομάδας, Alan Permane. Η κατάσχεση των μονοθεσίων της μετά το τέλος του Βελγικού Grand Prix, ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου αναφορικά με τα προβλήματα που υπάρχουν, και φαίνεται πως ρόλο σε αυτό παίζει και το ενδιαφέρον της Renault για εξαγορά της ομάδας του Enstone.

Το έγκυρο Autosport αναφέρει πως οι δυο πλευρές είναι κοντά σε συμφωνία για εξαγορά του 65 τοις εκατό της Lotus, έναντι 88.2 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτό, όμως, έχει περιπλέξει τις πληρωμές της PDVSA, προσωπικού χορηγού του Pastor Maldonado και μεγαλύτερο χορηγό της ομάδας.

Η Lotus περιμένει χρηματική ένεση 44 εκατ. ευρώ από την πετρελαϊκή της Βενεζουέλας, με την PDVSA να πληρώνει τα χρήματα για τη θέση του Maldonado για τη νέα σεζόν, εκ των προτέρων, είτε στα τέλη Ιουλίου, είτε στις αρχές Αυγούστου. Όμως, με το μέλλον της Lotus να είναι αβέβαιο, το ίδιο συμβαίνει και με εκείνο του Pastor, που έχει συμβόλαιο με την ομάδα και για το 2016, οπότε το χρήμα δεν ρέει.

IMG_7500

Όλα αυτά έχουν δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην Lotus και πέρα από τα νομικά θέματα με τον Charles Pic, η ομάδα προμηθεύτηκε ελαστικά από την Pirelli μόλις μια ώρα πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών στο Spa, κι αφού καλύφθηκε το ανεξόφλητο, μέχρι τότε, χρέος προς τον αποκλειστικό προμηθευτή.

Σανίδα σωτηρίας θα αποτελέσει μια πιθανή συμφωνία με την Renault, με τον Bernie Ecclestone να καλύπτει τους μισθούς των μηχανικών της ομάδας, για να βρεθεί αυτή σε Spa και Monza!

Θεώρησα ότι θα πρέπει να καλύψω τους μισθούς των ανθρώπων εκεί, για να βεβαιωθούμε ότι όλα ήταν σωστά, έτσι ώστε η Lotus να βρεθεί τουλάχιστον στο Spa και, ελπίζω, στην Ιταλία. Αλλά πραγματικά, χρειάζεται να κάνουν πρόοδο τώρα με την Renault, για να βεβαιωθούν ότι όλα θα είναι εντάξει.

Η ομάδα επιβεβαίωσε πως οι μηχανικοί και τα φορτηγά της έχουν φύγει κανονικά για την Ιταλία, κι εμείς περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι θα γίνει με την πιθανή εξαγορά της από την Renault.

[Πηγές: Times via GMM, Autosport]